ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/1.3/RPOWP 2014-2020/2017 z dnia 22.09.2017r - wyłonienie wykonawcy budynku hali magazynowo produkcyjnej z częścią socjalną oraz budynku destylatorowni.

Data wydania 2017-09-22
Tytuł ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/1.3/RPOWP 2014-2020/2017 z dnia 22.09.2017r - wyłonienie wykonawcy budynku hali magazynowo produkcyjnej z częścią socjalną oraz budynku destylatorowi.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/1.3/RPOWP 2014-2020/2017 z dnia 22.09.2017r.
Kategoria Roboty Budowlane
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-11-09

Suwałki, dn. 22.09.2017r.

                                                                                                                                                         

 

LAINER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ul. Tadeusza Kościuszki 128,

16-400 Suwałki

NIP: 8442355477

Dane zamawiającego

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/1.3/RPOWP 2014-2020/2017

z dnia 22.09.2017r.

w związku z przygotowaniami do realizacji projektu

pn.: „UTWORZENIE ZAKŁADU PRODUKCJI SPECJALISTYCZNEJ CHEMII BUDOWLANEJ

NA TERENIE SUWALSKIEJ SPECJALNEJ STREFY EKONOMICZNEJ”

aplikującego o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w ramach w ramach Działania 1.3 „Wspieranie inwestycji w przedsiębiorstwach” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020

przez LAINER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

zapraszamy Państwa do udziału w konkursie ofert, którego celem jest wyłonienie wykonawcy budynku hali magazynowo produkcyjnej z częścią socjalną oraz budynku destylatorowni w miejscowości Suwałki (woj. podlaskiego, powiat M Suwałki), przy ul. Brylantowej, działkach nr geod. 32777/25, 32777/26, na potrzeby realizacji ww. projektu.

 

  1. WPROWADZENIE:
  2. Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych z późn. zm.
  3. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, efektywności, jawności i przejrzystości.
  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  5. Szacunkowa wartość zamówienia przekracza 50.000 zł i nie przekracza równowartości w złotych 5 225 000 euro.

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

LAINER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ul. Tadeusza Kościuszki 128,

16-400 Suwałki

NIP 8442355477

tel. 87 / 567 78 80

e-mail: przetargi@lainer.pl

strona internetowa: www.lainer.pl

 

Adres korespondencyjny:

Ul. Zawadzkiego 2 lok. 1.15

16-400 Suwałki

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

CPV 45000000-7 Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

CPV 45213000-3 Roboty budowalne w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowalnych związanych z transportem;

45232140-5 Lokalne węzły grzewcze;

45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne;

45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego;

45321000-3 Izolacja cieplna;

45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;

45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania;

45331210-1 Instalowanie wentylacji;

45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;

45442200-9 Nakładanej powłok antykorozyjnych;

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku hali magazynowo-produkcyjnej z częścią socjalną oraz budynku destylatorowni.

 

Adres budowy: woj. podlaskie, Suwałki, ul. Brylantowa, działki nr geod. 32777/25, 32777/26

 

Budynek hali produkcyjno-magazynowy z częścią socjalną powinien być wyposażony w następujące instalacje:

- Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna przestrzeni magazynowej;

- Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna części socjalnej;

- Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna części produkcyjnej z funkcja ogrzewania i klimatyzacji;

- Instalacja wody zimnej i ciepłej;

- Instalacja przeciwpożarowa hydrantów;

- Instalacja kanalizacji sanitarnej;

- Instalacja kanalizacji deszczowej;

- Instalacja ogrzewania hali;

- Instalacja oświetlenia podstawowego;

- Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego;

- Instalacja oświetlenia kierunkowego;

- Instalacja gniazd wtyczkowych;

- Instalacja elektryczna do zasilania w energię elektryczną urządzeń technologicznych oraz wentylacji;

- Instalacja odgromowa;

- Instalacje niskoprądowe;

 

Budynek destylatorowni powinien być wyposażony w następujące instalacje (wszystkie w klasie EX):

- Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna;

- Instalacja oświetlenia;

- Instalacja gniazd wtykowych;

- Instalacja elektryczna do zasilania w energię elektryczną urządzeń technologicznych oraz wentylacji

- Instalacja odgromowa;

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, która zostanie udostępniona oferentom w wersji elektronicznej po podpisaniu i przesłaniu w wersji papierowej lub elektronicznej Oświadczenia o zachowaniu poufności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest Przedmiar robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowalnym, a projektami wykonawczymi lub przedmiarem robót w zakres zamówienia podstawowego wchodzą roboty opisane w projekcie budowlanym nawet jeśli nie zostały ujęte w projektach wykonawczych lub przedmiarze, bądź też zachodzą inne rozbieżności pomiędzy tymi dokumentami, a projektem budowlanym.

 

UWAGA! Zakres zamierzenia inwestycyjnego objętego projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę jest szerszy niż przedmiotowe zamówienie.

Zamówienie nie obejmuje: budowy części biurowo-administracyjnej budynku oraz zagospodarowania terenu obejmującego place utwardzone i zjazd z drogi publicznej.

 

Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianego przedmiotu.

Wykonawca wykona roboty przestrzegając przepisów prawa budowlanego, przepisów BHP, p-poż, ochrony środowiska, ustawy o odpadach i innych. Wykonawca zapewnia stały nadzór techniczny i BHP, utrzymanie porządku i ładu na placu budowy. Opłaty i kary za naruszenie przez Wykonawcę prawa, w tym przekroczenie w trakcie robót norm określonych w przepisach, obciążają Wykonawcę w stopniu całkowicie zwalniającym Zamawiającego.

 

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA – JEŻELI DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH:

Zamawiający  nie  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

Dopuszczalne jest powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia lub jego całości podwykonawcy. W takiej sytuacji oferent zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli oferta wykonawcy nie będzie zawierała wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza on powierzyć podwykonawcy, co do zasady oznacza to zobowiązanie się wykonawcy do samodzielnego wykonania zamówienia. Zmiana w tym zakresie w toku wykonywania zamówienia będzie stanowić istotną zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i nie będzie możliwa do zastosowania.

 

Oferent odpowiada za działania lub zaniechania swego podwykonawcy jak za działania i zaniechania własne. Udział podwykonawców w realizacji zamówienia wymaga zgody Zamawiającego.

 

W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca może zmienić podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy.

 

Wykonawca w umowie zostanie zobowiązany do przedkładania zamawiającemu w przypadku zamówień na roboty budowalne projektu umowy z podwykonawcami oraz z dalszymi podwykonawcami robót budowlanych oraz kopii już podpisanych umów.

 

 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Termin odbioru końcowego, najpóźniej do 31.10.2018r.

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY:

Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać wyłącznie za pomocą wypełnionego Formularza dla Oferenta stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – osobiście lub drogą pocztową, przesyłką kurierską na adres:  

LAINER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ul. Zawadzkiego 2 lok. 1.15

16-400 Suwałki

lub drogą e-mailową na adres: przetargi@lainer.pl

(w takim przypadku Przedsiębiorstwo nadawcy, jego adres oraz osoba wystawiająca ofertę musi być zidentyfikowana. Jeśli oferta składana jest w formie skanu przesłanego pocztą elektroniczną, to musi zawierać podpis osoby wystawiającej oraz pieczątkę).

Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 09 listopada 2017r.

W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową/przesyłka kurierską liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego na adres: ul. Zawadzkiego 2 lok. 1.15, 16-400 Suwałki

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Postępowanie ofertowe nr 2/1.3/RPOWP 2014-2020/2017

 

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w krajowym rejestrze sądowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.

Wszystkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.

Oferta powinna być napisana w języku polskim.

Oferta winna być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.

Do oferty należy dołączyć:

a) kosztorys inwestycyjnych sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004 nr 130, poz.1389 z późń. zm.).

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podmioty posiadające siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej mogą składać dokumenty równoważne.

c) pełnomocnictwo do działania w imieniu Oferenta, o ile prawo do reprezentowania Oferenta w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego;

d) sprawozdania finansowe za dwa ostatnie lata obrotowe oraz za ostatni kwartał (w przypadku braku konieczności sporządzania wymienionych dokumentów, dokumenty o charakterze równoważnym do wymienionych) lub zaświadczenia z ZUS i US o niezleganiu nie starsze niż 3 miesiące;

e) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków opisanych w pkt. X Zapytania ofertowego;

f) oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym wg Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego;

g) dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000 zł. lub gwarancji bankowej/gwarancji bankowych;

Strony oferty powinny być ponumerowane, parafowane oraz połączone w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

W przypadku złożenia oferty w walutach obcych Zamawiający przeliczy wartość oferty średnim kursem dla danej waluty ogłoszonym przez NBP, z dnia wystawienia oferty.

W przypadku braków formalnych i oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający wezwie oferentów do uzupełnienia wskazanych braków wyznaczając w tym celu 3 dniowy termin. Uzupełnioną/poprawioną ofertę należy złożyć w trybie wskazanym w pkt. VI. Nieuzupełnienie braków oferty w wyznaczonym terminie powoduje jej odrzucenie. Uzupełnienie braków formalnych oferty nie może prowadzić do jej merytorycznej zmiany.

 

TERMIN ZWIĄZANIA  OFERTĄ:

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

KRYTERIA OCENY OFERTY ORAZ ICH WAGA

Łączna cena netto - 75 pkt. (75%)

Okres gwarancji i rękojmi za wady (w miesiącach)  - 20 pkt. (20%)

Termin realizacji (w miesiącach) – 5 pkt. (5%)

 

Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów przyznanych zgodnie z następującą metodologią:

Przez kryterium „Łączna cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta łączną cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Ocena w ramach kryterium „Łączna cena netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

gdzie: Kc = (Cmin/Co)*75%*100

Cmin – najniższa zaproponowana cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie;

Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto w PLN”

 

Przez kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Zamawiający rozumie określony przez Oferenta okres gwarancji (podany w przeliczeniu na pełne miesiące) na przedmiot niniejszego zapytania ofertowego i podany w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, liczony od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego.

Ocena w ramach kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” (Kg) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:         

gdzie: Kg = (Go/Gmax)*20%*100

Go – okres gwarancji i rękojmi za wady zaproponowany w badanej ofercie;

Gmax – najdłuższy zaproponowany okres gwarancji s i rękojmi za wady pośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

Kg – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji miesiące”

 

Przez kryterium „Termin realizacji” Zamawiający rozumie określony przez Oferenta czas termin realizacji  (podany w przeliczeniu na pełne miesiące) podany w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Ocena w ramach kryterium „Termin realizacji” (Kt) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

gdzie: Kt = (Tmin/To)*5%*100

Tmin – najkrótszy zaproponowany termin realizacji (w miesiącach) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

To – termin realizacji (w miesiącach) zaproponowany w badanej ofercie;

Kt – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin realizacji”;

 

KRYTERIUM ROZSTRZYGAJĄCE:

W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów o wyborze oferty decydowała będzie liczba punktów uzyskana w kryterium „Łączna cena netto”.

Spośród ważnych ofert, Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz uzyskała największą liczbę punktów w ocenie końcowej.

gdzie: K= Kc+Kg+Kt

K – liczba punktów przyznana danej ofercie w ocenie końcowej’

Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Łączna cena netto”

Kg – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady”

Kt - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin realizacji”

Wartości punktowe w poszczególnych kryteriach zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki:

SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA

  1. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie Oświadczenia oferenta oraz dokumentów przedłożonych przez oferenta:
  2. sprawozdań finansowych za dwa ostatnie lata obrotowe oraz za ostatni kwartał lub w przypadku braku konieczności sporządzania wymienionych dokumentów o charakterze równoważnym do wymienionych lub zaświadczeń z ZUS i US o niezleganiu, nie starszych niż 3 miesiące, oraz
  3. dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000 zł. Za równorzędne względem polisy ubezpieczeniowej uznawane będą gwarancje bankowe.

WIEDZA I DOŚWIADCZENIE, POTENCJAŁ TECHNICZNY

1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Spełnienie warunku będzie weryfikowane na podstawie kodów PKD zawartych w dokumencie rejestrowym Oferenta.

2. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz posiada odpowiednie doświadczenie w realizacji robót budowlanych odpowiadających charakterem przedmiotowi zamówienia.

3. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

a) przynajmniej dwie inwestycje polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 2.000 m2. Pojęcia budowa, przebudowa oraz budynek będą rozumiane w znaczeniu nadanym im w ustawie z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1625 z póz. zm.) – zwanej dalej ustawą Prawo budowlane;

lub

b) przynajmniej dwie inwestycje odpowiadające charakterem przedmiotowi zamówienia (obiekty kubaturowe przemysłowe i/lub magazynowe) o wartości co najmniej 4.500.000 zł netto (bez podatku VAT) lub równowartość tej kwoty w innej walucie (każda z dostaw).

Dla potwierdzenia spełnienia w/w warunku Oferent musi przedstawić w formularzu oferty (stanowiącym Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego) wykaz co najmniej 2 zrealizowanych inwestycji oraz dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające ich realizację tj. np. protokoły odbioru robót, faktury, itp.

OSOBY ZDOLNE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w wykonaniu niniejszego zamówienia uczestniczyć będzie zespół przynajmniej 3 osób spełniających łącznie wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego, posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz obowiązującej ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, a w szczególności osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:

  1. Kierownik Budowy, posiadający co najmniej 3-letnią praktykę zawodową w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
  2. Kierownik robót elektrycznych, posiadający aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, jeśli uprawnień w tym zakresie nie posiada kierownik budowy;
  3. Kierownik robót sanitarnych posiadający aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, jeśli uprawnień w tym zakresie nie posiada kierownik budowy.

Dla potwierdzenia spełnienia w/w warunku Oferent musi przedstawić w formularzu oferty (stanowiącym Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego) wykaz osób które będą zaangażowane do realizacji zamówienia oraz dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień przez te osoby.

Zmiana Kierownika Budowy, Kierownika robót elektrycznych, jeśli został ustanowiony oraz Kierownika robót sanitarnych, jeśli został ustanowiony, będzie wymagała zgody Zamawiającego oraz każdorazowego przedłożenia dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień przez te osoby.

 Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Oferent, który poda rażąco niską cenę.

Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydadzą się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia (np. niewiarygodne, nierealistyczne w porównaniu do cen rynkowych dla danej roboty budowlanej) i wzbudzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu w szczególności w zakresie:

a) oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.);

b) pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.

c) wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;

d) wynikającym z przepisów prawa ochrony środowiska;

e) powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Udzielone wyjaśnienia mają potwierdzić, iż złożona oferta jest rzetelnie przygotowana, a cena prawidłowo oszacowana.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega również Oferent, który:

- Wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tego Wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;

- Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

- Jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;

Powyższy warunek weryfikowany będzie na podstawie Oświadczenia Oferenta (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji spełnienia przez Oferenta tego warunku na podstawie posiadanej wiedzy oraz dostępnych dokumentów (na przykład KRS).

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Złożenie oferty przez Oferenta nie stanowi zawarcia umowy.

Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

 

WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI :

Do porozumiewania się z Oferentami w sprawach związanych z postępowaniem   upoważniony jedst:

Jakub Ułanowicz: tel.: +48 87 567 78 80

Leszek Borzym:     tel.: +48 533 634 000

tel. kom.: +48 516 198 800

e-mail: przetargi@lainer.pl

 

Zastrzega się, że w przypadku jakichkolwiek informacji odnoszących się do przedmiotu zamówienia będą one przekazywane wszystkim oferentom oraz udostępnianie publicznie poprzez zamieszczenie zapytania na stronie internetowej zamawiającego oraz rozesłanie do wszystkich podmiotów do których skierowano zapytanie ofertowe.

 WARUNKI ZMIANY UMOWY

  1. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za zgodą obu stron umowy, w formie aneksu do umowy w wypadkach i na warunkach, wskazanych w umowie oraz w wypadkach wskazanych w zdaniu kolejnym. Zmiany umowy mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpią okoliczności niezależne od wykonawcy uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, rozszerzenie przedmiotu umowy i zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych, prac zamiennych lub zastosowania materiałów zamiennych z uwzględnieniem ust. 2 i 3 poniżej.
  2. Dopuszcza się możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
  3. Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
  4. a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub
  5. b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

 

INFORMACJA DODATKOWE

  1. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego Oferenta, który złożył ofertę oraz zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego lainer.pl, a także na stronie https://przetargi.wrotapodlasia.pl/.
  2. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zawrze z Wykonawcą umowę wg wzoru Stanowice o Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  3. Od prowadzonego postępowania nie przysługują oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. Oferentom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują z tego tytułu prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

 

 

- Załącznik nr 1 – Przedmiar robót budowlanych;

- Załącznik nr 2 – Formularz Oferty;

- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych;

- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o poufności;

- Załącznik nr 5 – Wzór umowy;

INFORMACJA O WYŁONIENIU WYKONAWCY

W RAMACH POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

NR  2/1.3/RPOWP 2014-2020/2017 z dnia 22.09.2017r.

prowadzonego w związku z realizacją projektu nr : WND-RPPD.01.03.00-20-0138/17

pn.: „UTWORZENIE ZAKŁADU PRODUKCJI SPECJALISTYCZNEJ CHEMII BUDOWLANEJ NA TERENIE SUWALSKIEJ SPECJALNEJ STREFY EKONOMICZNEJ

współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w ramach Działania 1.3 „Wspieranie inwestycji w przedsiębiorstwach”

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020

 

Informujemy, iż w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/1.3/RPOWP 2014-2020/2017 z dnia 22.09.2017r., którego przedmiotem było wykonanie budynku hali magazynowo produkcyjnej z częścią socjalną oraz budynku destylatorowni w miejscowości Suwałki (woj. podlaskiego, powiat M. Suwałki), przy ul. Brylantowej, działkach nr geod. 32777/25, 32777/26, do dnia 09.11.2017r. wpłynęły następujące oferty:

STRABAG Sp. z o.o

ul. Parzniewska 10

05-800 Pruszków

NIP: 5210421928

DATA WPŁYWU OFERTY: 18.10.2017r.

Wartość oferty netto: 5.989.383,50 PLN

Wartość oferty brutto (z podatkiem VAT): 7.366.941,70 PLN

 

Po dokonaniu weryfikacji jej prawidłowości pod względem kryteriów zawartych w zapytaniu ofertowym nr 2/1.3/RPOWP 2014-2020/2017 z dnia 22.09.2017r., została wybrana do realizacji.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Agnieszka Sadowska

Wprowadzający: Agnieszka Sadowska

Data modyfikacji: 2018-01-15

Opublikował: Agnieszka Sadowska

Data publikacji: 2017-09-22

Rejestr zmian