Wykonanie instalacji CCTV oraz instalacji odgromowej w Białostockim Muzeum Wsi w Wasilkowie/Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

Tytuł Wykonanie instalacji CCTV oraz instalacji odgromowej w Białostockim Muzeum Wsi w Wasilkowie/Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
Typ Zamówienia Transakcje objęte ustawą Pzp
NR Zamówienia Numer ogłoszenia: 284748 - 2015, AG/360/08/2015
Kategoria Roboty Budowlane
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2015-11-10

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Białystok: Wykonanie instalacji CCTV oraz instalacji odgromowej w Białostockim Muzeum Wsi w Wasilkowie Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 284748 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji CCTV oraz instalacji odgromowej w Białostockim Muzeum Wsi w Wasilkowie Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: a) Część I - instalacja CCTV b) Część II - instalacja odgromowa I CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - INSTALACJA CCTV 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej, budowlanej oraz prac montażowych wykonania instalacji CCTV w Białostockim Muzeum Wsi Oddziale Muzeum Podlaskiego zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym i przedmiarem robót (dokument pomocniczy). 2. Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie niezbędnej dokumentacji budowlanej oraz technicznej systemu monitoringu wizyjnego CCTV ( 16 kamer) oraz jej uzgodnienie z Zamawiającym, a następnie, w przypadku takiej konieczności uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień zgodnie z obowiązującymi przepisami, - wykonanie prac budowlanych zgodnie z ww dokumentacją projektową, -konfigurację i uruchomienie systemu zgodnie z opracowaną dokumentacją, - opracowanie dokumentacji powykonawczej - odbiór końcowy systemu monitoringu wizyjnego CCTV 3. Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia: Nowy system monitoringu wizyjnego ma zostać zrealizowany na terenie Białostockiego Muzeum Wsi w Wasilkowie koło Białegostoku. W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać w wersji przewodowej system monitoringu wizyjnego wraz z wykonaniem okablowania. Ze względu na duże odległości, transmisje obrazu z kamer należy wykonać za pomocą światłowodu. Światłowód należy układać w kanalizacji teletechnicznej od budynku biurowego do kamer rozproszonych na terenie Muzeum. Zastosowane kamery muszą mieć wysoką czułość, umożliwiającą obserwację terenu w nocy. System monitoringu musi być oparty o kamery cyfrowe stacjonarne w technologii IP. Dodatkowo, należy przewidzieć stanowisko do obserwacji kamer wyposażone w monitor minimum 40 calowy umożliwiający wyświetlenie obrazów z 16 kamer jednocześnie i przełączenie obrazu z jednej kamery na cały monitor. System monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - kanalizacji teletechnicznej jedno lub dwuotworowej od budynku biurowego do wszystkich kamer na terenie skansenu wraz z zabudową studni SK-1 i SK-2, - sieci łączności opartej o medium światłowodowe oraz urządzenia aktywne, stanowiska operatorskiego z monitorem, umożliwiającym wybranie dowolnej kamery na monitorze za pomocą myszki lub klawiatury, - rejestratora cyfrowego przechowującego obraz z wszystkich kamer systemu przez okres minimum 10 dni, - zasilacza rezerwowego UPS umożliwiającego podtrzymanie zasilania kamer oraz elementów systemu, - zasilania kamer z centralnego UPS a kablem o odpowiednich parametrach ułożonym w projektowanej kanalizacji, kamer IP o rozdzielczości HD, - słupów stalowych wysokości 6m z fundamentem, z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego słupa i fundamentu, - skrzynek zasilających, - przełącznic. 4. Wszystkie elementy, roboty, dostawy i urządzenia nie ujęte powyżej a zdaniem Wykonawcy niezbędne do prawidłowego działania i funkcjonowania systemu, muszą zostać zaprojektowane a następnie wykonane i lub zamontowane w ramach realizacji umowy i wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. 5. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty Wykonawca może dodatkowo przeprowadzić szczegółową wizję w terenie i inwentaryzację własną. 6. Wykonawca w złożonej ofercie musi wskazać konkretny system przyjęty do wykonania systemu monitoringu wizyjnego CCTV 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót (dokument pomocniczy przy przygotowywaniu oferty), Program Funkcjonalno - Użytkowy, rys nr 1 - trasa kanalizacji, kamery istniejące, kamery projektowane stanowią Załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ II CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - INSTALACJA ODGROMOWA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji odgromowej zewnętrznej (8 kpl. głowic piorunochronnych) w celu ochrony przeciwpożarowej części budynków zlokalizowanych na terenie Białostockiego Muzeum Wsi. Niniejszy zakres przewiduje wykonanie instalacji odgromowej z wczesną emisję lidera. 2. W zakresie ww. zadania należy: - opracować dokumentację techniczną wraz z uzyskaniem uzgodnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, - wykonać instalację przeciwporażeniową zewnętrzną przy użyciu własnych narzędzi i materiałów, - wykonać techniczną dokumentację powykonawczą wraz z atestami i deklaracjami użytych materiałów. 3. Dokumentacja projektowa obejmuje w swym zakresie zaprojektowanie: - urządzenia wychwytującego, - przewodów odprowadzających, - przewodów uziemiających, - uziemienia. Instalację odgromową zewnętrzną dla budynków zlokalizowanych na terenie Białostockiego Muzeum Wsi należy zaprojektować na poziomie ochrony I i skuteczności 98%. 4. Opis montażu instalacji odgromowej Zwody Do ochrony odgromowej, jako urządzenie przeznaczone do przechwytywania wyładowań piorunowych, stosować zwody wysokie z głowicami np. GROMOSTAR 60 lub równoważne, wykonane ze stali nierdzewnej. Głowice należy osadzić na maszcie odgromowym o wysokości 6m. Maszt z głowicą zainstalować na wytypowanym drzewie, w możliwie jak najwyższej części korony za pomocą uchwytów np. L-210. Głowica po zamontowaniu winna przewyższać koronę drzewa min. 1,0m. Przewyższenie względem obiektów muzeum - 3 - 4m. Przewody odprowadzające Od głowic z masztami odgromowymi należy wykonać przewody odprowadzające instalacji odgromowej - drutem aluminiowym śr. 8mm.Przewody do masztów instalować za pomocą złączy przejściowych. Drut odgromowy montować na całej długości pnia drzewa na uchwytach wkręcanych typu np. L-160 OC w rozstawie co 2,0 m. Przewód odprowadzający montować w uchwytach wykonując przy tym łuki pomiędzy uchwytami ze względu na wzrost drzewa. Na wysokości 0,4 m nad poziomem gruntu zamontować złącze kontrolne ZK. Od złącz kontrolnych do uziomu wykonać połączenia za pomocą przewodu uziemiającego, bednarką ocynkowaną FeZn 25mmx3mm. Przewody uziemiające i uziomy Przewody uziemiające wykonać bednarką FeZn 25mmx3mm. Na głębokości 0,5m poniżej gruntu w odległości około 1m od drzewa uziomy pionowe pogrążane z prętów stalowych FeZn 16mm x1500mm. Dodatkowo, należy wykonać połączenie pomiędzy uziomami trzech głowic za pomocą bednarki 25mmx3mm. Rezystancja uziemienia instalacji R 10 . 5. Wszystkie elementy, roboty, dostawy i urządzenia nie ujęte powyżej, a zdaniem Wykonawcy niezbędne do prawidłowego działania i funkcjonowania systemu, muszą zostać zaprojektowane a następnie wykonane i lub zamontowane w ramach realizacji umowy i wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. 6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty Wykonawca może dodatkowo przeprowadzić szczegółową wizję w terenie i inwentaryzację własną. 7. Wykonawca w złożonej ofercie musi wskazać konkretny system przyjęty do wykonania systemu odgromowego 8. Przedmiar robót (dokument pomocniczy przy przygotowywaniu oferty, rys nr 2 - mapa z budynkami które mają zostać objęte ochrona odgromową stanowią Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ Dalsze postanowienia odnośnie przedmiotu zamówienia - dot. I i II części 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust.3UstawyPzp). 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 5. Na wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92,poz.881). 6. Wykonawca przygotowując ofertę ma obowiązek uwzględnienia w cenie oferty wykonanie wszystkich następujących po sobie czynności, niezbędnych dla zapewnienia zgodności wykonania tych robót z projektem oraz wiedzą techniczną i sztuką budowlaną. Jeżeli w opisie pozycji przedmiaru robót nie uwzględniono pewnych czynności czy robót tymczasowych związanych z wykonaniem danej roboty budowlanej, to koszty tych czynności i robót powinny być przez wykonawcę uwzględnione w cenie określonej dla danej pozycji lub rozrzucone na wszystkie pozycje poprzez ujęcie ich w kosztach ogólnych budowy. 7. W ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy, w trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ładu i porządku na budowie oraz zagospodarowania powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca podczas realizacji umowy ma obowiązek zabezpieczyć teren budowy i ponosi pełną odpowiedzialność za zgromadzone narzędzia i materiały. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za pozostawione na terenie budowy narzędzia i materiały. 8. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u Zamawiającego i / lub osób trzecich chyba, że to uszkodzenie lub naruszenie nie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Do momentu odbioru przedmiotu umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury. 10. Wizja lokalna: Wykonawca, przed złożeniem oferty, może przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być, jego zdaniem, konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Termin przeprowadzenia wizji Wykonawca obowiązany jest wcześniej uzgodnić z Panią Katarzyną Sokołowską - specj. ds. administracyjno - finansowych, tel. 509-336-712. 11. Gwarancja: - Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały. - termin gwarancji na roboty budowlane i materiały wynosi nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - termin udzielonej rękojmi wynosi nie mniej niż 39 m-cy- trzy miesiące dłuższy niż okres na jaki została udzielona gwarancja przez Wykonawcę.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 45.31.10.00-0, 45.11.12.00-0, 35.12.17.00-5, 71.32.00.00-7, 45.31.40.00-1, 45.31.23.11-0, 45.31.23.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - I część przedmiotu zamówienia 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). - II część przedmiotu zamówienia 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium powinno być wniesione oddzielnie dla każdej części zamówienia 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao A. A. O/ Białystok 04 1240 5211 1111 0000 4919 5527 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium z tytułu wystąpienia zdarzeń określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w konsorcjum), wadium to powinno obejmować zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w rozdziale XVIII pkt 2 terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część przedmiotu zamówienia: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji CCTV na kwotę nie niższą niż 150.000,00 zł brutto każda . II część przedmiotu zamówienia: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji odgromowej na kwotę nie niższą niż 40.000,00 zł brutto każda . Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część przedmiotu zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: - wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania i wykonywania instalacji telekomunikacyjnych bez ograniczeń, Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. II część przedmiotu zamówienia: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ -do wypełnionego formularza oferty cenowej Wykonawca dołącza szczegółowy kosztorys ofertowy ( opracowany na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 2a i 3a do SIWZ) uwzględniający wszystkie elementy robót wyszczególnione w otrzymanym w ramach niniejszej SIWZ przedmiarze robót oraz następujące po sobie czynności, choćby nie przewidziane w przedmiarze, które są niezbędne i technologicznie uzasadnione do wykonania przedmiotu zamówienia i jego odbioru bez uwag ze strony Zamawiającego. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia pisemnego zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dokument musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczona notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok Dział AG.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Muzeum Podlaskiego w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest planowany do zrealizowania w ramach zadania pn. Rozbudowa instalacji monitoringu wizyjnego oraz instalacji odgromowej w Białostockim Muzeum Wsi w Wasilkowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: INSTALACJA CCTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej, budowlanej oraz prac montażowych wykonania instalacji CCTV w Białostockim Muzeum Wsi/Oddziale Muzeum Podlaskiego zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym i przedmiarem robót (dokument pomocniczy). 2. Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie niezbędnej dokumentacji budowlanej oraz technicznej systemu monitoringu wizyjnego CCTV ( 16 kamer) oraz jej uzgodnienie z Zamawiającym, a następnie, w przypadku takiej konieczności uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień zgodnie z obowiązującymi przepisami, - wykonanie prac budowlanych zgodnie z w/w dokumentacją projektową, - konfigurację i uruchomienie systemu zgodnie z opracowaną dokumentacją, - opracowanie dokumentacji powykonawczej - odbiór końcowy systemu monitoringu wizyjnego CCTV 3. Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia: Nowy system monitoringu wizyjnego ma zostać zrealizowany na terenie Białostockiego Muzeum Wsi w Wasilkowie koło Białegostoku. W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać w wersji przewodowej system monitoringu wizyjnego wraz z wykonaniem okablowania. Ze względu na duże odległości, transmisje obrazu z kamer należy wykonać za pomocą światłowodu. Światłowód należy układać w kanalizacji teletechnicznej od budynku biurowego do kamer rozproszonych na terenie Muzeum. Zastosowane kamery muszą mieć wysoką czułość, umożliwiającą obserwację terenu w nocy. System monitoringu musi być oparty o kamery cyfrowe stacjonarne w technologii IP. Dodatkowo, należy przewidzieć stanowisko do obserwacji kamer wyposażone w monitor minimum 40 calowy umożliwiający wyświetlenie obrazów z 16 kamer jednocześnie i przełączenie obrazu z jednej kamery na cały monitor. System monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - kanalizacji teletechnicznej jedno lub dwuotworowej od budynku biurowego do wszystkich kamer na terenie skansenu wraz z zabudową studni SK-1 i SK-2, - sieci łączności opartej o medium światłowodowe oraz urządzenia aktywne, stanowiska operatorskiego z monitorem, umożliwiającym wybranie dowolnej kamery na monitorze za pomocą myszki lub klawiatury, - rejestratora cyfrowego przechowującego obraz z wszystkich kamer systemu przez okres minimum 10 dni, - zasilacza rezerwowego UPS umożliwiającego podtrzymanie zasilania kamer oraz elementów systemu, - zasilania kamer z centralnego UPSa kablem o odpowiednich parametrach ułożonym w projektowanej kanalizacji, kamer IP o rozdzielczości HD, - słupów stalowych wysokości 6m z fundamentem, z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego słupa i fundamentu, - skrzynek zasilających, - przełącznic. 4. Wszystkie elementy, roboty, dostawy i urządzenia nie ujęte powyżej a zdaniem Wykonawcy niezbędne do prawidłowego działania i funkcjonowania systemu, muszą zostać zaprojektowane a następnie wykonane i lub zamontowane w ramach realizacji umowy i wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. 5. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty Wykonawca może dodatkowo przeprowadzić szczegółową wizję w terenie i inwentaryzację własną. 6. Wykonawca w złożonej ofercie musi wskazać konkretny system przyjęty do wykonania systemu monitoringu wizyjnego CCTV 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót (dokument pomocniczy przy przygotowywaniu oferty), Program Funkcjonalno - Użytkowy, rys nr 1 - trasa kanalizacji, kamery istniejące, kamery projektowane stanowią Załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 45.31.10.00-0, 45.11.12.00-0, 35.12.17.00-5, 71.32.00.00-7, 45.31.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: INSTALACJA ODGROMOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji odgromowej zewnętrznej (8 kpl. głowic piorunochronnych) w celu ochrony przeciwpożarowej części budynków zlokalizowanych na terenie Białostockiego Muzeum Wsi. Niniejszy zakres przewiduje wykonanie instalacji odgromowej z wczesną emisję lidera. 2. W zakresie ww. zadania należy: - opracować dokumentację techniczną wraz z uzyskaniem uzgodnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, - wykonać instalację przeciwporażeniową zewnętrzną przy użyciu własnych narzędzi i materiałów, - wykonać techniczną dokumentację powykonawczą wraz z atestami i deklaracjami użytych materiałów. 3. Dokumentacja projektowa obejmuje w swym zakresie zaprojektowanie: - urządzenia wychwytującego, - przewodów odprowadzających, - przewodów uziemiających, - uziemienia. Instalację odgromową zewnętrzną dla budynków zlokalizowanych na terenie Białostockiego Muzeum Wsi należy zaprojektować na poziomie ochrony I i skuteczności 98%. 4. Opis montażu instalacji odgromowej Zwody Do ochrony odgromowej, jako urządzenie przeznaczone do przechwytywania wyładowań piorunowych, stosować zwody wysokie z głowicami np. GROMOSTAR 60 lub równoważne, wykonane ze stali nierdzewnej. Głowice należy osadzić na maszcie odgromowym o wysokości 6m. Maszt z głowicą zainstalować na wytypowanym drzewie, w możliwie jak najwyższej części korony za pomocą uchwytów np. L-210. Głowica po zamontowaniu winna przewyższać koronę drzewa min. 1,0m. Przewyższenie względem obiektów muzeum - 3 - 4m. Przewody odprowadzające Od głowic z masztami odgromowymi należy wykonać przewody odprowadzające instalacji odgromowej - drutem aluminiowym Ø 8mm.Przewody do masztów instalować za pomocą złączy przejściowych. Drut odgromowy montować na całej długości pnia drzewa na uchwytach wkręcanych typu np. L-160 OC w rozstawie co 2,0 m. Przewód odprowadzający montować w uchwytach wykonując przy tym łuki pomiędzy uchwytami ze względu na wzrost drzewa. Na wysokości 0,4 m nad poziomem gruntu zamontować złącze kontrolne ZK. Od złącz kontrolnych do uziomu wykonać połączenia za pomocą przewodu uziemiającego, bednarką ocynkowaną FeZn 25mmx3mm. Przewody uziemiające i uziomy Przewody uziemiające wykonać bednarką FeZn 25mmx3mm. Na głębokości 0,5m poniżej gruntu w odległości około 1m od drzewa uziomy pionowe pogrążane z prętów stalowych FeZn 16mm x1500mm. Dodatkowo, należy wykonać połączenie pomiędzy uziomami trzech głowic za pomocą bednarki 25mmx3mm. Rezystancja uziemienia instalacji R 10 . 5. Wszystkie elementy, roboty, dostawy i urządzenia nie ujęte powyżej, a zdaniem Wykonawcy niezbędne do prawidłowego działania i funkcjonowania systemu, muszą zostać zaprojektowane a następnie wykonane i / lub zamontowane w ramach realizacji umowy i wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. 6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty Wykonawca może dodatkowo przeprowadzić szczegółową wizję w terenie i inwentaryzację własną. 7. Wykonawca w złożonej ofercie musi wskazać konkretny system przyjęty do wykonania systemu odgromowego 8. Przedmiar robót (dokument pomocniczy przy przygotowywaniu oferty, rys nr 2 - mapa z budynkami które mają zostać objęte ochrona odgromową stanowią Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.23.11-0, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Białystok, dnia 10.11.2015r.

AG/360/08/15

 

Zawiadomienie

o unieważnieniu postępowania

            Muzeum Podlaskie w Białymstoku działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zm./) unieważnia II część przedmiotu zamówienia w  postepowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Wykonanie instalacji CCTV oraz instalacji odgromowej w Białostockim Muzeum Wsi w Wasilkowie/Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

 

Uzasadnienie

Na II część przedmiotu zamówienia – instalacja odgromowa w w/w postępowaniu wpłynęła 1 oferta ( firma: ORW-ELS Sp. z o.o.). Wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym kwota, znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

 Ponadto Zamawiający informuje, iż przetarg nieograniczony na realizację unieważnionej części zamówienia zostanie ogłoszony ponownie w możliwie jak najkrótszym czasie.

 

 

OGŁOSZENIE

            Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy  z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907  z póź. zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym  w trybie przetargu nieograniczonego na: Wykonanie instalacji CCTV oraz instalacji odgromowej w Białostockim Muzeum Wsi w Wasilkowie/Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

I część przedmiotu zamówienia:

KAM-TECH Kamil Miękus ul. Grochowa 2 lok. 15, 15-423 Białystok

Cena netto – 168.000,00 zł

Cena brutto – 206.640,00 zł

Jednocześnie działając zgodnie z art. 94 ust.3 pkt a ustawy Pzp zawiadamiam,  że umowa w przedmiotowej sprawie zostanie  podpisana Wykonawcą w dniu 16.11.2015r. Warunkiem podpisania umowy jest wniesienie zabezpieczenia  należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej.

 

   Białystok, dnia 13.11.2015r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Joanna Olechno

Wprowadzający: Joanna Olechno

Data modyfikacji: 2015-11-13

Opublikował: Joanna Olechno

Data publikacji: 2015-10-26

Rejestr zmian