Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Tytuł Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Typ Zamówienia Transakcje objęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BZP.272.23.2017
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-07-26

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

 

 

Projekt współfinansowany z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V – Pomoc Techniczna, Budżetu Państwa oraz Budżetu Samorządu Województwa Podlaskiego

 

 

Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014 – 2020

 

 

 

                                   

 

 

 „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

 

 

Nr zamówienia według rejestru: BZP.272.23.2017

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na usługi społeczne

 

„Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białystoku”

( nazwa zamówienia)

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
  2. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
  4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania:

Zadanie nr 1: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Rozwoju Regionalnego, Departamentu Rolnictwa i Obszarów Rybackich i Departamentu Rozwoju Obszarów Wiejskich;

Zadanie nr 2: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby pozostałych Departamentów i Biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.

  1. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (Klasyfikacji CPV):

55.52.00.00-1 - Usługi dostarczania posiłków;

55.32.00.00-9 - Usługi podawania posiłków;

55.30.00.00-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków.

  1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki od 2.1 i 2.2 do ogłoszenia.
  2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
  3. Poziom dofinansowania: 100%
  4. 100% Pomoc Techniczna RPOWP na lata 2014-2020 - 85% Europejski Fundusz Społeczny, 15% Budżet Województwa;
  5. 100% Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich - 85% Fundusz Spójności,  15% Budżet Państwa;
  6. 100% Regionalny Punkt Kontaktowy Programu Interreg V-A Litwa-Polska - 85% Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, 10% rezerwa celowa budżetu państwa oraz 5% Budżet Województwa.

Tytuł projektu:

  1. Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 -2020;
  2. Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich;
  3. Regionalny Punkt Kontaktowy Programu Interreg V-A Litwa-Polska.
  4. Poziom dofinansowania: 100%

Część unijna - 63,63% (Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) i część krajowa 36,37% (budżet państwa).

Tytuł projektu: Wsparcie realizacji zadań delegowanych w ramach PROW 2014-2020.

  1. Poziom dofinansowania: 100%

Część unijna - 63,63% (Pomoc Techniczna KSOW 2014-2020) i część krajowa 36,37% (budżet państwa).

Tytuł projektu: Realizacja KSOW

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Warunki udziału w postępowaniu:
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w poniższym pkt 2.
  4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

Zadanie nr 1:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:

Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydanego na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149) zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu.

UWAGA: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:

  1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi cateringowe połączone z obsługą kelnerską - każda o wartości nie mniejszej niż 35000 zł brutto;

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

  1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, co najmniej 2 usługi cateringowe o charakterze konferencyjnym (wydarzenie jednorazowe) dla co najmniej 110 osób/każde.

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

  1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował jednym samochodem do przewozu żywności, na który została wydana decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych;

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

  1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum dwiema osobami – obsługa kelnerska, posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kelnera.

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

 

 

Zadanie nr 2:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:

Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydanego na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149) zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu.

UWAGA: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:

  1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi cateringowe połączone z obsługa kelnerską - każda o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł brutto;

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

  1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, co najmniej 2 usługi cateringowe o charakterze konferencyjnym (wydarzenie jednorazowe) dla co najmniej 300 osób/każde.

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

  1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował jednym samochodem do przewozu żywności, na który została wydana decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych;

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

  1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum dwiema osobami – obsługa kelnerska, posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kelnera.

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

  1. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca musi spełniać warunki przewidziane odrębnie dla każdej z tych części.
  2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w pkt. 2 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Podstawy wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23.

  1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
  2. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość najpierw dokonania oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z poniższymi punktami.
  3. Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w Rozdziale II pkt 2 Ogłoszenia, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzenie, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w poniższych punktach.
  4. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:
  5. nie podlega wykluczeniu z postępowania (na podstawie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 – załącznik nr 4 do Ogłoszenia,
  6. spełnia warunki udziału w postępowaniu (określone przez zamawiającego w Rozdziale II pkt 2 ogłoszenia) – załącznik nr 5 do Ogłoszenia.
  7. UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Formularz (wzór) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia. Powyższego Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą.

  1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale II pkt 2 Ogłoszenia, wykonawca (którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) zobowiązany będzie złożyć na wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
  • wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 7 do ogłoszenia),

- z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.

  • wykaz osób (załącznik nr 8 do ogłoszenia), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (załącznik nr 9 do ogłoszenia) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją do dysponowania tymi zasobami.
  1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
  2. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  3. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika - do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP (tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
  5. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych w Rozdziale III Ogłoszenia.
  6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują spełnianie określonych przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozdziałem II pkt 2 ogłoszenia.
  7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
  • Oświadczenia załącznik nr 4 i 5 do Ogłoszenia składa (wraz z ofertą) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te stanowią wstępne potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie udziału warunków w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia;
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do Ogłoszenia) składa każdy z wykonawców;
  • Oświadczenia lub dokumenty o których mowa w Rozdziale IV pkt 5 Ogłoszenia (potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP) na wezwanie zamawiającego złoży w imieniu wszystkich ten wykonawca, który samodzielnie spełnia dany warunek.
  1. Kryteria oceny oferty:
  2. Zamawiający dokonuje oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w poniższych punktach.
  3. Przy dokonywaniu oceny ofert(w Zadaniu nr 1 i w Zadaniu nr 2) zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

 

Lp.

 

Nazwa kryterium

 

Kryterium (waga w %)

Punkty

 

1.

 

Cena

 

80

 

80

2.

Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – szef kuchni

20

20

 

  1. W kryterium "Cena" (waga 80%) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

 

Najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych

C = --------------------------------------------------------------------------- x 100 [pkt]

Cena brutto oferty badanej

 

Do obliczenia punktów za kryterium "Cena" zamawiający przyjmie cenę podaną w Ofercie cenowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Uzyskane w ten sposób punkty będą przemnożone przez wagę kryterium 80%. W kryterium "Cena" oferta może uzyskać maksymalnie 80 punktów.

  1. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – szef kuchni” ocena zostanie dokonana w następujący sposób:

Zamawiający wymaga, aby szef kuchni miał co najmniej 3 lata doświadczenia w zawodzie oraz posiadał dyplom uzyskania tytułu zawodowego mistrza w zawodzie kucharz/kucharz małej gastronomii uzyskany od komisji egzaminacyjnej izby rzemieślniczej na podstawie art. 3 ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 1989 r. o rzemiośle (Dz. U. z 2016 r. poz. 1285) lub wydany na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kucharza.

Ocenie podlega doświadczenie osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”.

Punkty w tym kryterium będą przyznane Wykonawcy na podstawie długości stażu pracy na stanowisku szefa kuchni dysponującego najkrótszym stażem pracy.

  1. powyżej 3 lat do 4 lat –  5 punktów;
  2. powyżej 4 lat do 5 lat –  10 punktów;
  3. powyżej 5 lat do 6 lat –  15 punktów;
  4. powyżej 6 lat –  20 punktów.

Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów.

Nowozatrudnieni (w trakcie wykonywania umowy) pracownicy nie mogą mieć krótszego stażu pracy niż wynika to z oferty i przyznanych punktów za to kryterium.

W przypadku nie spełnienia wymogu „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – szef kuchni” Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 punktów.

Niezależnie od liczby przedstawionego dodatkowo doświadczenia personelu, maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach niniejszego kryterium wynosi 20.

  1. Oceny dokonywać będą członkowie komisji, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona, zawierająca najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów oceny ofert jest ofertą najkorzystniejszą.
  2. Liczba punktów za poszczególne kryteria oceny ofert (wskazane w pkt 2) zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów za poszczególne kryteria oceny ofert zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty.
  3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oferty.
  4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz (z zastrzeżeniem pkt 8) dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
  5. Zamawiający poprawia w ofercie:
  • oczywiste omyłki pisarskie,
  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, w szczególności w zakresie:
  • oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008, ze zm.);
  • pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów;
  • wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
  • wynikającym z przepisów prawa ochrony środowiska;
  • powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
  1. W przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od:
  • wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług,  ustalonej przed wszczęciem postępowania zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2 ustawy PZP lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w pkt 12, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia;
  • wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w pkt 12.
  1. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, spoczywa na wykonawcy.
  2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 1 lub 90 ust. 3 ustawy
  • Termin wykonania zamówienia:
  1. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta na czas oznaczony.
  2. Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

 

  • Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
  1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.
  2. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  3. Ofertę stanowi wypełniona Oferta cenowa (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Ogłoszenia), wypełniona Kalkulacja kosztów (odpowiednio Załącznik nr 3.1 lub nr 3.2 dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2) oraz wypełniona Propozycja menu (załącznik nr 3.3 do Ogłoszenia).
  4. Wraz z ofertą powinny zostać złożone:
  • OŚWIADCZENIA załączniki nr 4 i 5 do Ogłoszenia.
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Ogłoszeniu.
  • UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że:

zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r. poz. 570, ze zm.).

  1. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa - złożony w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.
  2. Oferta powinna być podpisana (w wyznaczonych miejscach) przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
  3. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy (w szczególności Załączniki do SIWZ od nr 3 do nr 9, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
  4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
  5. Nieczytelne oferty mogą zostać odrzucone.
  6. Strony oferty i załączników powinny być trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej pkt 21. W treści oferty powinna być umieszczona informacja o liczbie stron.
  7. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez wykonawcę (tj. osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym), w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
  8. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić i złożyć w jednym egzemplarzu. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (np. w kopercie), uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem wykonawcy i zaadresowane na zamawiającego:

 

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok (pokój 022, parter)

 

z następującym dopiskiem:

 

"Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku"

z dopiskiem:

"Nie otwierać przed dniem 26 lipca 2017 r. godz. 10.30".

  1. Wykonawca złoży ofertę zgodnie z wymaganiami Ogłoszenia.
  2. Wymagania określone w pkt 10 i 12 nie stanowią o treści oferty i ich niespełnienie nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą obciążały wykonawcę.
  3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę.
  4. W zakresie składania oświadczeń woli dotyczących zmiany i wycofania oferty obowiązują takie same zasady jak dla składania ofert, tj. forma pisemna pod rygorem nieważności.
  5. Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.
  6. Powiadomienie o wprowadzaniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej dodatkowo dopiskiem "ZMIANA".
  7. Koperty oznaczone dopiskiem "ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty oferenta, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian zostaną dołączone do oferty.
  8. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać złożoną ofertę poprzez złożenie pisemnego wniosku podpisanego przez osobę umocowaną do reprezentowania firmy.
  9. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503, ze zm.), a wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert (art. 86 ust. 4 ustawy PZP).
  10. Zaleca się aby wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, że nie mogą być one udostępnione, złożył te informacje w osobnym opakowaniu (w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie) z odpowiednim oznaczeniem (np. ",informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać'') , zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty wraz z załącznikami, oświadczeniami i dokumentami.
  11. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503, ze zm.) są:

nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

UWAGA: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone, dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
  2. Oferty należy składać w terminie do dnia 26 lipca 2017 r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego tj. w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pokój 022, 15-888 Białystok.
  3. Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  4. Jeżeli oferta wykonawcy nie będzie oznaczona w wymagany sposób, zamawiający nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty. Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do wskazanego pokoju.
  5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi tego samego dnia (26 lipca 2017 r.) o godzinie 10:30 w pokoju 616 (VI piętro) w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok.
  6. W przypadku złożenia oferty po terminie zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.
  7. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje wskazane w art. 86 4 ustawy PZP, jeżeli ich podanie przez wykonawców było wymagane.
  8. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  9. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający (zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP) zamieści na stronie internetowej www.przetargi.wrotapodlasia.pl informacje dotyczące:
  • kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
  • ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

 

  1. Sposób komunikacji zamawiającego z wykonawcami oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów.
  2. W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113, ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030, ze zm.), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej w pkt 3 - Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem (na nr (0-85) 66 54 642) lub elektronicznie (na adres mailowy: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl).
  3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
  5. W postępowaniu załącznik nr 4 i nr 5 do Ogłoszenia składa się w formie pisemnej.
  6. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanym dalej "Rozporządzeniem" składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz przez podwykonawców, należy złożyć w oryginale.
  7. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt 5, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
  8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem.
  9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonywane w formie pisemnej powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
  10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, itp.
  12. W zakresie nie uregulowanym w niniejszym Ogłoszeniu, zastosowanie mają przepisy Rozporządzeni
  13. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami w związku z toczącym się postępowaniem są:

Izabella Chwaszczewska, Agnieszka Stypułkowska, Alicja Rudnicka, Łukasz Czułowski

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

  1. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok

Telefon: (85) 66 54 551, 66 54 421

Faks: (85) 66 54 642

www: przetargi.wrotapodlasia.pl

e-mail: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl

  1. Udzielanie wyjaśnień treści Ogłoszenia.
    1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania
    2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 1, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
    3. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt
    4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał Ogłoszenie, bez ujawnienia źródła zapytania, a także zamieści na stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze Ogłoszenie.
    5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego Ogłoszenia a treścią udzielonych wyjaśnień lub zmian Ogłoszenia, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie zamawiającego.
    6. Zamawiający nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania, w sprawach wymagających zachowania formy Uzyskane odpowiedzi nie będą wiążące dla zamawiającego i wykonawców.
    7. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Ogłoszenia. Dokonaną zmianę Ogłoszenia zamawiający udostępni na stronie
    8. Jeżeli w wyniku zmiany treści Ogłoszenia będzie niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert oraz zamieści informację na stronie

 

  • Opis sposobu obliczenia ceny.
  1. Cena ofertowa winna spełniać wymogi ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r. poz. 915, ze zm.) a w szczególności art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2, który stanowi, że cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Cena jednostkowa towaru (usługi) jest ceną ustaloną za jednostkę określonego towaru (usługi), którego ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach;
  2. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Ogłoszeniu.
  3. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę oferty tak, aby obejmowała wszystkie koszty, jakie wykonawca poniesie przy realizacji zamówienia z uwzględnieniem kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny musi uwzględniać przepisy ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm.).
  4. Wykonawca, składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu poinformuje zamawiającego, że niniejsza oferta nie powoduje u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Brak jakiejkolwiek informacji w tym zakresie w złożonej ofercie spowoduje, że Zamawiający uzna, że oferta nie powoduje u zamawiającego obowiązku podatkowego.
  • Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  1. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
  2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

 

  • Termin związania ofertą.
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, z tym, że bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 ustawy PZP).
  2. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek zamawiającego, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  • Przesłanki unieważnienia postępowania:
  1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wskazanych w art. 93 ust. 1 pkt 1 i 4-7 lub ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Zamawiający może unieważnić prowadzone przez siebie postepowanie bez podania wykonawcom przyczyn.
  3. Informacje dodatkowe:
  4. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białystoku prowadzone jest zgodnie z zapisami niniejszego ogłoszenia oraz Regulaminu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych na usługi społeczne i inne szczególne usługi w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego o wartości od 30 000 euro do 750 000 euro, którego treść dostępna jest pod adresem: http://bip.umwp.wrotapodlasia.pl/wojewodztwo/urzad_mar/przet/regulaminnauslugispoleczne/

 

 

 Załączniki:

  • Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
  • Załącznik nr 2.1 - wzór umowy Zadanie nr 1;
  • Załącznik nr 2.2 - wzór umowy Zadanie nr 2;
  • Załącznik nr 3- formularz ofertowy;
  • Załącznik nr 3.1 - kalkulacja kosztów Zadanie nr 1;
  • Załącznik nr 3.2 - kalkulacja kosztów Zadanie nr 2;
  • Załącznik nr 3.3 – propozycja menu;
  • Załącznik nr 4 - wzór oświadczenia o podstawach wykluczenia;
  • Załącznik nr 5 - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków;
  • Załącznik nr 6 - wzór oświadczenia o grupie kapitałowej;
  • Załącznik nr 7 - wzór wykazu usług;
  • Załącznik nr 8 - wzór wykazu osób;
  • Załącznik nr 9 - wzór wykazu narzędzi

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Łukasz Czułowski

Wprowadzający: Łukasz Czułowski

Data modyfikacji: 2017-10-02

Opublikował: Łukasz Czułowski

Data publikacji: 2017-07-18

Rejestr zmian