Wykonanie prac remontowych - dostawa i montaż wykładziny w siedzibie UMWP przy ul. Gen. F. Kleeberga 20 w Białymstoku

Data wydania 2017-09-21
Tytuł Wykonanie prac remontowych - dostawa i montaż wykładziny w siedzibie UMWP przy ul. Gen. F. Kleeberga 20 w Białymstoku
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2510.3.12.2017
Kategoria Roboty Budowlane
Status Postępowania W trakcie

Białystok, 21.09.2017 r.

Biuro Administracyjno- Gospodarcze

BA-I.2510.3.12.2017

 

Zapytanie ofertowe

            Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie prac remontowych polegających na demontażu wykładziny pcv oraz dostawie i montażu wykładziny w panelach CAVALIO Projectline WOOD lub FORBO Allura WOOD we wzorach drewnopodobnych w budynku biurowym – korytarze i hall na I piętrze w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego położonym przy ul. Ge. F. Kleeberga 20  w Białymstoku.

A) Opis zadania

Przedmiotem niniejszego zapytania są objęte korytarze i hall na I piętrze. W zakres prac wchodzi:

  1. demontaż istniejących wykładzin pcv i cokołów,
  2. dokonanie profesjonalnego przygotowania podłoża pod położenie nowej wykładziny przez reperację i naprawy oraz wyrównanie powierzchni, w tym uzupełnienie ubytków masą szpachlową, przetarcie, zagruntowanie,
  3. zamontowanie nowej wykładziny i cokołów – cokoły typu Dollken Cubu Flex Life 60 mm lub drewnopodobne – do wyboru wg wzornika,
  4. utylizacja zdemontowanych materiałów.

B) Inne ustalenia

  1. W załączeniu (Załącznik do Zapytania ofertowego Nr BA-I.2510.3.12.2017) zamieszczono rzut remontowanych pomieszczeń - budynku położonego przy ul. Gen. F. Kleeberga 20 z zaznaczeniem pomieszczeń objętych wymianą wykładziny.
  2. Zamawiający dokona wyboru kolorystyki wykładzin na podstawie przedstawionych wzorników.
  3. Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokona oględzin i pomiarów z natury oraz dopasuje wykładziny do istniejącego układu pomieszczenia na podstawie dokonanego przez siebie obmiaru.
  4. Oferowana kwota ryczałtowa obejmuje wszelkie czynności i materiały związane z robotami demontażowymi, montażem i dostawą wykładziny oraz usunięciem ewentualnych uszkodzeń tynku lub powłoki malarskiej ścian, zawiera niezbędny montaż akcesoriów i elementów – m.in. listew progowych, wykończeniowych, a także wszelkie czynności i koszty związane z utylizacją zdemontowanych materiałów.
  5. Prace powinny być wykonywane w godzinach pracy ochrony budynku: 6.30 – 18.30 i nie powinny zakłócać funkcjonowania i pracy w Urzędzie.
  6. Kosztorys ofertowy, wyliczenie ceny dołączone do oferty są materiałem pomocniczym i nie służą do rozliczenia robót. Uznaje się, że wszelkie rozbieżności co do zakresu robót i obmiaru zostaną wyjaśnione na etapie postępowania przetargowego.
  7. Wszystkie materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.
  8. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej z wyszczególnieniem nazw przyjętych do realizacji podstawowych materiałów i systemów profili. Jako kryterium oceny ofert Zamawiający przyjmuje cenę.
  9. Gwarancja na prace montażowe i użyte materiały: min 60 miesięcy.
  10. Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.

C) Terminy

Wymagany termin wykonania prac: do 10.11.2017.

Termin złożenia oferty: 28.09.2017.

Termin płatności: 14 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.

D) Termin i sposób złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 lub drogą mailową na adres: ba@wrotapodlasia.pl z podaniem ryczałtowej kwoty brutto proponowanej za wykonanie w/w  prac. Do oferty proszę dołączyć dane rejestrowe Wykonawcy oraz referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem.

Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310.

„Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na „Wykonanie prac remontowych – dostawę i montaż wykładziny w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Gen. F. Kleeberga 20” najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma: AGAT-SERWIS Sp. z o.o., 15-698 Białystok ul. Lodowa 14D; NIP: 966-17-32-555.
Realizacja zakresu prac określonych w zapytaniu ofertowym nr BA-I.2510.3.12.2017 z dnia 21.09.2017r. została wyceniona na kwotę: 25 830,00 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy osiemset trzydzieści 00/100).”

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Rafał Żukowski

Wprowadzający: Rafał Żukowski

Data modyfikacji: 2017-09-29

Opublikował: Rafał Żukowski

Data publikacji: 2017-09-21

Rejestr zmian