Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.

Data wydania 2017-11-16
Tytuł Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-III.2601.2.54.2017
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-11-24

Białystok, dnia 16 listopada 2017 r.

BA-III.2601.2.54.2017

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.

A. Opis zadania

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Załączniku do niniejszego Zapytania ofertowego, zwanych dalej materiałami.
  2. Materiały eksploatacyjne powinny być dostarczane do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 do pokoju nr 024.
  3. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

 B. Termin wykonania

Maksymalnie 4 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.

 C. Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia

1. Materiały eksploatacyjne należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 4 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

2. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe.

3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu sprzętu do siedziby Zamawiającego.

4. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z Zapytaniem ofertowym i ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z Zapytania ofertowego.

5. Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się zrealizować go z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6. Wszystkie materiały eksploatacyjne powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, dacie produkcji, sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania sprzętu.

7. Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części Zapytania ofertowego Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.

8. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, produkowane jako fabrycznie nowe, zgodne z wymogami i atestami jakościowymi oraz normami w zakresie oznakowania wyrobów, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz w I gatunku. Zamawiający, zgodnie z art.30 ust. 4 ustawy, dopuszcza zaoferowanie przez wykonawcę materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w Formularzu ofertowym materiałów oryginalnych, o ile spełniają one wymogi określone w punkcie: 8 C

a)        Pod pojęciem „oryginalnych” materiałów eksploatacyjnych rozumie się materiały wyprodukowane lub zalecane do stosowania przez producenta urządzeń. Przez zalecane do stosowania przez producenta urządzenia należy rozumieć materiały eksploatacyjne wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia.

b)        Pod pojęciem „fabrycznie nowe” rozumie się produkty wolne od wad technicznych, wykonane z nowych, dotychczas nieużywanych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nieregenerowane (tj. niepoddane procesowi ich ponownego napełniania), nieprefabrykowane i nierefabrykowane (tj. do przywrócenia ich stanu użytkowego – nie zastosowano w miejsce zużytych ani nowych, ani odzyskanych części z zużytych kartridży), które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące i rozprowadzające, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne, w oryginalnych opakowaniach producenta. Za fabrycznie nowy nie uznaje się materiału, którego pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem.   

c)         Pod pojęciem „równoważnych” materiałów eksploatacyjnych rozumie się materiały fabrycznie nowe, kompatybilne z urządzeniem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego lub zalecanego do stosowania przez producenta urządzenia. Oferowane materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy, itp.). W przypadku gdy oryginalny materiał eksploatacyjny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, materiał eksploatacyjny równoważny musi posiadać analogiczny element.

D. Kryteria wyboru oferty

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego).

E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy sporządzić w formie papierowej lub elektronicznej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych materiałów eksploatacyjnych wyspecyfikowanych w Załączniku do niniejszego Zapytania oraz w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości brutto.
  2. Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
  3. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. Kompletna oferta powinna zawierać: a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy); b) wypełniony Załącznik do niniejszego Zapytania.
  6. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznie. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 605 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa materiałów eksploatacyjnych” lub na adres magdalena.baginska@wrotapodlasia.pl . Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Termin złożenia oferty: do dnia 24 listopada 2017 r. (piątek), do godz. 10:00.
  8. Ewentualne zapytania proszę kierować do:
  1. Pani Magdaleny Bagińskiej – tel. 85 66 54 131;
  2. Pani Joanny Fiedorowicz – tel. 85 66 54 501;
  3. Pani Jolanty Łaszcz – tel. 85 66 54 562.

 E. Uwagi

  1. Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 30 dni.
  2. Płatność dokonana będzie przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT i będzie realizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
  3. Faktury wystawiać należy na:

Województwo Podlaskie

15-888 Białystok

Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1

NIP: 542-25-42-016

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.

5. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:

  1. powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
  2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
  4. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: BLACKLINE s.c. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski ul. Niemcewicz 26, 71-520 Szczecin, NIP 8513180299, REGON 360192153, w dniu 24.11.2017 r., na kwotę 4 915,08 zł brutto.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Magdalena Bagińska

Wprowadzający: Magdalena Bagińska

Data modyfikacji: 2017-11-30

Opublikował: Magdalena Bagińska

Data publikacji: 2017-11-16

Rejestr zmian