Wykonanie robót remontowyvh polegających na dostawie i wymianie, tj. demontażu i montażu stolarki budowlanej aluminiowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego

Tytuł Wykonanie robót remontowyvh polegających na dostawie i wymianie, tj. demontażu i montażu stolarki budowlanej aluminiowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2510.3.14.2017
Kategoria Roboty Budowlane
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-10-26

Białystok, 19.10.2017

 

Biuro Administracyjno- Gospodarcze

BA-I.2510.3.14.2017

 

Zapytanie ofertowe (2)

 W związku z unieważnieniem postępowania z dnia 10.10.2017r ponownie zapraszam do złożenia oferty na wykonanie robót remontowyvh polegających na dostawie i wymianie, tj. demontażu i montażu stolarki budowlanej aluminiowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego  położonym przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku.

 

A) Opis zadania

W zakres zapytania ofertowego wchodzą następujące elementy:

  1. Drzwi zewnętrzne wejściowe od strony parkingu, prawe, otwierane na zewnątrz wraz z witryna stałą – profil ciepły, szklenie dwu komorowe 6ESGantisolbrązowy/18argon/6ESG/18argon/44.2, pochwyt/pochwyt, dwa zamki, w tym: jedna wkładka atestowana, elektro-zaczep, samozamykacz Geze 4000. Współczynnik U dla całego wyrobu nie więcej niż 1,0. W celu osiągnięcia wymaganego parametru mogą być zastosowane szyby z powłoką niskoemisyjną oraz/lub szklenie z dodatkową, obwodową izolacją termiczną oraz/lub wypełnienie komór innymi izolacyjnymi gazami.
  2. Drzwi wewnętrzne z witryną stałą na II piętrze budynku, lewe – profil zimny, szkło hartowane lustrzane, min. 6 mm – pełny refleks lustrzany, typu lustro weneckie, pochwyt/klamka, jeden zamek, elektro-zaczep, samozamykacz Geze 2000.
  3. Drzwi wewnętrzne z witryną stałą na IV piętrze budynku, prawe – profil zimny, szkło hartowane, min.6 mm, pochwyt/klamka, jeden zamek, elektro-zaczep, samozamykacz Geze 2000.

B) Inne ustalenia

  1. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej z podaniem łącznej kwoty brutto za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego z rozbiciem tej kwoty na poszczególne elementy opisane w cz. A.
  2. Oferenci dokonają wizji lokalnej i obmiaru na potrzeby sporządzenia oferty. Wizja lokalna powinna być potwierdzona przez Zamawiającego, a potwierdzenie dołączone do oferty. Ważne są potwierdzenia z pierwszego postępowania.
  3. Wykonawca samodzielnie wyliczy ilości i dokona obmiarów robót, materiałów i sprzętu niezbędnych do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego.
  4. Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokona oględzin i pomiarów z natury, zachowa istniejace podziały szklenia (z korektą podziałów oraz zmianą kierunku otwierania na II piętrze przedstawianą podczas wizji lokalnej) i dopasuje nową stolarkę budowlaną do istniejących otworów.

        Kolor stolarki:

        Ad. cz. A.1 – taki jak kolor wymienianych drzwi zewnętrznych;

        Ad. cz.A.1 i 3 – taki jak kolor wymienianych drzwi na II piętrze.

  1. Wykonana stolarka drzwiowa i zamki powinny być dostosowane i umożliwiać podłączenie do instalacji kontroli dostępu.
  2. Oferowana kwota ryczałtowa obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem wszystkich, niezbędnych robót związanych z dostawą, demontażem i montażem stolarki budowlanej, w tym wykonanie prac towarzyszących i robót tymczasowych (transport, roboty pomiarowe, zabezpieczające) oraz wszelkie materiały podstawowe i pomocnicze, obejmuje usunięcie ewentualnych uszkodzeń posadzki, tynku lub powłoki malarskiej ścian, zawiera niezbędny montaż obróbek, akcesoriów i elementów wykończeniowych a także prace rozbiórkowe, wywóz i utylizację zdemontowanych elementów stolarki budowlanej i pozostałych materiałów rozbiórkowych.
  3. Wszystkie wyroby, materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania, posiadać deklaracje zgodności, niezbędne certyfikaty i atesty oraz spełniać warunki techniczne.
  4. Wykonywanie prac nie powinno zakłócać i utrudniać pracy Urzędu a także utrudniać komunikacji. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego oznakuje i zabezpieczy teren prowadzonych prac.
  5. Podczas wykonywania prac Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy swoje i swoich pracowników, a także za ewentualne szkody spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim.
  6. Wykonawca powinień posiadać ubezpieczenie ogólne od prowadzonej działalności OC - na kwotę min. 100 000 zł.
  7. Gwarancja na wykonane prace i użyte materiały: 60 miesięcy.
  8. Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.
  9. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia do zapytania ofertowego powinny być zgłoszone przez Wykonawcę w fazie postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności, co do jego kompletności i czytelności w zakresie rzeczowym.
  10. Oferty niekompletne w zakresie wymagań, o których mowa w cz.E pkt a do e oraz niezgodne z opisem zawartym w niniejszym zapytaniu będą przez Zamawiającego odrzucane jako niespełniające warunków zapytania ofertowego.

C) Kryterium oceny ofert: cena 100%

D) Terminy

 Wymagany termin wykonania prac: do 15.12.2017 r.

Termin złożenia oferty: 26.10.2017. do godz. 12.00

Termin płatności faktury: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.

E) Termin i sposób złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Zapytanie ofertowe - Stolarka aluminiowa” w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 z podaniem łącznej kwoty brutto za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego a także z rozbiciem tej kwoty na poszczególne elementy opisane w cz. A.

Do oferty proszę dołączyć:

  1. dane rejestrowe Wykonawcy,
  2. referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem,
  3. wyliczenie współczynnika przenikalności cieplnej dla całego wyrobu – dot. elementu opisanego w cz. A pkt. 1,
  4. potwierdzenie dokonania oględzin, wizji lokalnej,
  5. kopia polisy ubezpieczenia ogólnego od prowadzonej działalności OC - na kwotę min. 100 000 zł.

Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 6654558, 609970127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 6654552.

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na „Wykonanie robót remontowych polegających na dostawie i wymianie, tj. demontażu i montażu stolarki budowlanej aluminiowej w budynku UMWP położonym w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku” ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: EDMAX Żukowski s.c. Stanisław Żukowski, Mariusz Żukowski; 15-370 Białystok ul. Gen. Józefa Bema 97/90; NIP: 542-324-36-98; REGON: 360902809.        
Realizacja zakresu prac określonych w Zapytaniu ofertowym nr BA-I.2510.3.14.2017 z  dnia 19.10.2017r. została wyceniona na kwotę: 33 400,00 zł (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące czterysta 00/100)”

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Rafał Żukowski

Wprowadzający: Rafał Żukowski

Data modyfikacji: 2017-10-27

Opublikował: Rafał Żukowski

Data publikacji: 2017-10-19

Rejestr zmian