Sukcesywne dostawy oleju opałowego do DPS w Garbarach

Sukcesywne dostawy oleju opałowego do DPS w Garbarach

14 grudnia 2012

DPS “Spokojna Przystań”

16-050 Garbary

TELEFON: 856511078, 857176090,

FAX: 856511078, 857176090,

E-mail: sapde@wp.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia



Ogłoszenie o zamówieniu

zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.12.2012r.

Numer ogłoszenia 510400 - 2012:

 

1. Nazwa i adres zamawiającego;

Stowarzyszenie „Aktywnie Przeciw Depresji” prowadzące Dom Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, 16-050 Michałowo, tel/fax: 856511078, e-mail: sapde@wp.pl.

2. Określenie trybu zamówienia;

Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), dalej zwanej "ustawą”.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia; www.wrtoapodlasia.pl/zampub

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych;

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 60m³ oleju opałowego lekkiego o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy PN-C-96024:2011 (gatunek L1). CPV 09135100-5.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia; do dnia 31.12.2013r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;

 

-Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania -warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek posiadania wiedzy i doświadczenia oraz Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Spełnienie warunku należy potwierdzić koncesją na obrót paliwami ciekłymi, której obowiązek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625) oraz złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz;

 

-Wiedza i doświadczenie -warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz;

 

-Potencjał techniczny -warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz do wykonania zamówienia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz;

 

-Osoby zdolne do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz;

 

-Sytuacja ekonomiczna i finansowa -warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz.

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę.



Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda:

-oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnego z treścią załącznika nr 4 do siwz;

-oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz;

-aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp- załącznik nr 5 do siwz);

-koncesja, zezwolenie lub licencja

 

8. Informacja na temat wadium; Zamawiający nie żąda wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie; Cena – 100%

10. Miejsce i termin składania ofert;


Oferty należy składać w Domu Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, 16-050 Michałowo do dnia 21.12.2012r, do godz. 12:00.

11. Termin związania ofertą;

Termin związania ofertą wynosi 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających.


Rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 510400-2012 w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego.
 
Stowarzyszenie „Aktywnie Przeciw Depresji” prowadzące Dom Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, uprzejmie informuje, iż w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na na dostawę oleju opałowego, została wybrana oferta przedstawiona przez Firmę: PetroDom Venna Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, adres: ul.Sidorska 59, 21-500 Biała Podlaska.
Oferta wybranego wykonawcy zawierała najniższą cenę (212544,00zł brutto) w związku z powyższym uzyskała najwyższą liczbę 100 punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego.
Ofertę w postępowania złożyła również firma: Plus spółka jawna Jurkiewicz i Syn,adres: Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok Zaścianki, (cena oferty brutto: 219924,00zł, liczba punktów: 96,64pkt).