Dostawa bonów podarunkowych - talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary dla pracowników Muzeum Podlaskiego w Bialymstoku

Dostawa bonów podarunkowych - talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary dla pracowników Muzeum Podlaskiego w Bialymstoku

8 października 2013

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:




 


Białystok: Dostawa bonów podarunkowych - talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary dla pracowników Muzeum Podlaskiego w Bialymstoku

Numer ogłoszenia: 408430 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury województwa podlaskiego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów podarunkowych - talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów podarunkowych - talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary 1599 szt x 50,- zł = 79.950,00 zł 5 szt x 20,- zł = 100,00 zł 2 szt x 10,- zł = 20,00zł. Łączna wartość bonów wynosi: 80.070,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy siedemdziesiąt złotych).


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany jako spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz zrealizowanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw bonów towarowych, z których co najmniej jedna dostawa jest o wartości nie niższej, niż wartość złożonej oferty tj. 80.070,00 zł z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia






  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany jako spełniony, jeżeli Wykonawca aktualna polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:



  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3.2)



  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. Oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik 7 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału. Wykazu placówek handlowych, w których realizowane będą bony. Decyzja w sprawie nadania NIP. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



  • 1 - Cena - 1

  • 2 - liczba placowek handlu detalicznego na terenie woj.podlaskiego - 99


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Komunikaty i korespondencja

Otwarcie ofert:
Muzeum Podlaskie
15-426 Białystok
Ratusz Rynek Kościuszki 10

Termin otwarcia ofert:
17.10.2013 r. godz. 10:00

Dodatkowe informacje

W dniu 09.10.2013 r.  do Zamawiającego wplynęło zapytanie  nastepującej treści:
1. Dotyczy przemiotu zamówienia:

Prosimy o sprecyzowanie wartości przedmiotu zamówienia okreslonego przez Zamawiającego, ponieważ zaistniała rozbieżność między przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ w pkt.III" Opis przedmiotu zamówienia" i formularzu ofertowym", który wynosi 80.070,00 zł w nominałach 1599 szt.x50 zł,  5 szt. x 20 zł, 2 szt. x 10 zł  a przemiotem zamówienia wskazanym we wzorze umowy w §  1 pkt.1 .


Odpowiedź:

Prawidłowe brzmienie we wzorze umowy  §  1 pkt.1 :
"1. Przedmiotem umowy jest dostawa przez Wykonawcę Zamawiającemu bonów podarunkowych w formie papierowej CPV 30199750-2:
-bony podarunkowe o nominale - 20 ,00 zł PLN w ilości 5 sztuk na kwote 100,00  zł
- bony podarunkowe o nominale 50,00 zł PLN w ilości 1599 sztuk na kwotę 79.950,00 zł
- bony podarunkowe o nominale - 10,00 zł PLN w ilości 2 sztuk na kwotę 20,00 zł.
Łączna wartość bonów wynosi 80.070,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt tysięcy siedemdziesiat zlotych)
Termin realizacji bonów nie może być krótszy niż do 30.06.2014 r."
mgr Andrzej Lechowski
Dyrektor Muzeum Podlaskiego
w Białymstoku

 Białystok, dnia 10.10.2013 r.
 
 
AG/360/10/13
 
 
Dotyczy: zapytania do SIWZ dostawa bonów podarunkowych – talonów w formie papierowej.
 
 
Działając w imieniu Muzeum Podlaskiego w Białymstoku informuję, że w dniu 10.10.2013 r. wpłynęło do Muzem zapytanie dotyczące ogłoszonego przetargu nieograniczonego na dostawę bonów podarunkowych – talonów w formie papierowej  następującej treści:
 
„Zwracamy się z uprzejmą prośbą o informację czy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na bony towarowe w formie kart płatniczych, podlegających zwolnieniu z podatku dochodowego do 380 zł w roku podatkowym w przypadku finansowania z ZFSŚ, które można realizować we wszystkich punktach akceptujących karty płatnicze – obecnie jest to ponad 240 000 punktów w całym kraju. Karty te można wielokrotnie zasilać dowolnym kwotami w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Dostępne są w dwóch opcjach, tj. z możliwością wypłaty gotówki- transakcja zablokowana kodem PIN,  bądź też bez możliwości wypłaty gotówki.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na przepłacone karty płatnicze, to czy dopuszcza możliwość zmiany zapisów w dokumentacji do niniejszego postępowania, dotyczących ilości i nominałów bonów, aby dostosować je do specyfikacji ( każdy pracownik może otrzymać jedną kartę doładowaną na taką kwotę jaka mu przysługuje) przy założeniu, że ogólna kwota zamówienia pozostaje zgodna z SIWZ. Jeśli Zamawiający dopuszcza taką możliwość, to prosimy o podanie przybliżonej ilości potrzebnych bonów w formie kart płatniczych oraz preferencji wypłaty gotówki”.
 
 
Odpowiedź:
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na bony towarowe w formie kart płatniczych w związku z tym nie dopuszcza możliwości zmiany zapisów w dokumentacji do niniejszego postępowania.
 
 
 
 
 
mgr Andrzej Lechowski
Dyrektor Muzeum Podlaskiego
w Białymstoku
 

Kontakt

Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
 
A. Sprawy proceduralne:
 
1.    Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska - specjalista ds. zamówień publicznych
 
2.    Numer telefonu: 85 740 77 43, 509336513
 
 
4. Godziny, w których udzielane są informacje:
     wtorek, środa, czwartek godz. 8:00 – 15:00
 
B. Sprawy merytoryczne :
 
1.Imię i nazwisko : Łucja Paszkowska -  specjalista ds. administracyjno – gospodarczych.
2. Numer telefonu: 85 740 77 37 , 509 336 712.
3. Godziny, w których udzielane są informacje:
    od poniedziałku do piątku godz. 10oo –  14oo

Rozstrzygnięcie

                                                                                                     
                                                                                                                                                                           
OGŁOSZENIE
                Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r.poz.907.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę: bonów podarunkowych – talonów w formie papierowej dla pracowników Muzeum Podlaskiego najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp.z o.o.
ul. Kłobucka 25
02-699 Warszawa
             
1599 szt. po 50 zł          - 79.950,00 zł
                    5 szt. po 20 zł         -       100,00 zł
                    2 szt. po 10 zł          -       20,00 zł
Łączna wartość bonów wynosi: 80.070, 00zł (słownie:   osiemdziesiąt tysięcy siedemdziesiąt złotych /
Oferta złożona przez ww firmę otrzmała 100 pkt.
1 pkt. - kryterium cena
99 pkt. - kryterium ilość placówek handlowych na terenie woj.podlaskiego z zastrzezeniem, że jest przynajmniej jedna placówka realizująca bony w Bialymstoku, Choroszczy, Tykocinie, Bielsku Podlaskim.
 
Ponadto działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 )zawiadamiam, iż umowa w przedmiotowej sprawie zostanie podpisana z Wykonawcą  zgodnie z art. 94 ust.1 pkt.2 ustawy  w dniu  23.10.2013 r.
 
Białystok, dnia  17.10.2013 r.                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                           
mgr Andrzej Lechowski
Dyrektor Muzeum Podlaskiego
w Białymstoku