Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów, sprzętu fotograficznego oraz skanera dziełowego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów, sprzętu fotograficznego oraz skanera dziełowego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku

10 września 2014

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

nieograniczony

Treść ogłoszenia

 Białystok: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów, sprzętu fotograficznego oraz skanera dziełowego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku.

Numer ogłoszenia: 301032 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.



  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. muzeum.bialystok.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów, sprzętu fotograficznego oraz skanera dziełowego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia: CPV 30200000-1 urządzenia komputerowe CPV 30216110-0 skanery komputerowe CPV 48822000-6 serwery komputerowe CPV 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV 30213300-8 komputery biurkowe 1. Serwer bazodanowy- 1 szt. 2. Serwer www- 1 szt. 3. Serwer backupowy- 1 szt. 4. Macierz dyskowa - 1 szt. 5. Biblioteka taśmowa - 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 7. Przełącznik sieciowy - 1 szt. 8. Firewall - 1 szt. 9. Szafa serwerowa - 1 szt. 10. Komputer stacjonarny - 3 szt. 11. Monitor LCD - 4 szt. 12. Tablet graficzny - 3 szt. 13. Dysk zewnętrzny - 1 szt. 14. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych - 1 szt. 15. Pakiet oprogramowania do projektowania materiałów graficznych - 3 szt. 16. Pakiet oprogramowania do projektowania graficznego - 3 szt. 17. Program do tworzenia i obróbki dokumentów PDF - 3 szt. 18. Pakiet oprogramowania biurowego - 9 szt. 19. Oprogramowanie do tworzenia zbiorów fotografii - 3 szt. 20. Oprogramowanie OCR - 3 szt. 21. Oprogramowanie do obróbki zdjęć - 3 szt. 22. Komputer stacjonarny - 5 szt. 23. Monitor LCD - 5 szt. 24. Zasilacz awaryjny UPS - 8 szt. 25. Skaner A3 płaski do dokumentów papierowych z przystawką do skanowania filmów i przeźroczy - 1 szt. Szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia: a) Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, b) Wykonawca zobowiązany będzie do montażu i instalacji u klienta sprzętu wyszczególnionego w pkt.1 - 9, 14 części I zamówienia c) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door, d) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach, e) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie zgodnie z treścią Załącznika 1 do SIWZ (szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia), f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, g) Okres naprawy sprzętu w trakcie okresu gwarancji (od daty upływu 48 godzin od zgłoszenia do daty odbioru sprzętu po naprawie) przedłuża okres udzielonej gwarancji. Część II zamówienia. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia: CPV38650000-6 sprzęt fotograficzny: 1. Aparat fotograficzny - 2 szt. 2. Obiektyw - 6 szt. 3. Karta pamięci - 4 szt. 4. Akumulator do aparatu - 6 szt. 5. Statyw wielofunkcyjny - 1 szt. 6. Światłomierz- 1 szt. 7. Stół bezcieniowy - 1 szt. 8. Namiot bezcieniowy - 1 szt. 9. Wzornik kolorów - 1 szt. 10. Oświetlenie studyjne: lampy - 6 szt. 11. Statyw do lamp - 6 szt. 12. Zasilacz akumulatorowy do lamp błyskowych- 2 szt. 13. Softbox oktagonalny- 2 szt. 14. Softbox - 2 szt. 15. Radiowy system wyzwalania lamp - 1 szt. 16. Łańcuszkowy system zawieszania teł -1 szt. 17. Tła fotograficzne (czarne, szare, białe) - po 1 szt. każdego Szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia: a) Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że certyfikat bezpieczeństwa nie jest wymagany b) Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, c) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door, d) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach, e) Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony sprzęt fotograficzny co najmniej 24 - miesięcznego okresu gwarancji. f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, g) Okres naprawy sprzętu w trakcie okresu gwarancji (od daty upływu 48 godzin od zgłoszenia do daty odbioru sprzętu po naprawie) przedłuża okres udzielonej gwarancji. Część III zamówienia. Dostawa fabrycznie nowego skanera dziełowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego CPV 30216110-0 - skanery komputerowe 1. Skaner wraz z oprogramowaniem - 1 szt. Szczegółowy opis części III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia: a) Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że certyfikat bezpieczeństwa nie jest wymagany b) Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, c) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door d) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach, e) Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony sprzęt co najmniej 24 - miesięcznego okresu gwarancji. f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, g) Okres naprawy sprzętu w trakcie okresu gwarancji (od daty upływu 48 godzin od zgłoszenia do daty odbioru sprzętu po naprawie) przedłuża okres udzielonej gwarancji. h) Wykonawca zobowiązany będzie do montażu i instalacji skanera u klienta oraz przeszkolenia pracowników w zakresie jego obsługi..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:



  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Część I zamówienia. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia: CPV 30200000-1 urządzenia komputerowe CPV 30216110-0 skanery komputerowe CPV 48822000-6 serwery komputerowe CPV 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV 30213300-8 komputery biurkowe Część II zamówienia. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia: CPV38650000-6 sprzęt fotograficzny:


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.61.10-0, 48.82.20.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.33.00-8, 38.65.00.00-6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia: 8.000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy zł 00/100) Część II zamówienia: 1.500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) Część III zamówienia: 3.500, 00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredy-towe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). f) Miejsce i sposób wniesienia wadium, w przypadku wadium wnoszone w pieniądzu, wadium należy wpłacić na konto w PeKaO S.A O/Białystok nr 04 1240 5211 1111 0000 4919 5527 g) Zamawiający zatrzymuje i zwraca wadium Wykonawcom zgodnie z art.46 ustawy Pzp.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Posiadania wiedzy i doświadczenia warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy - każda odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia na które składana jest oferta o wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 200.000,00 brutto II część zamówienia: 50.000,00 brutto III część zamówienia: 130.000,00 brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia






  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej, warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł lub oświadczenie, że z dniem podpisania umowy Wykonawca posiadać będzie ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:



  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3.2)



  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta wraz z załącznikami do oferty, stanowiący Załącznik Nr 4,4a,4b do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik 10 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Podpisane oświadczenie o wykonywaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców Załącznik 11 do SIWZ


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena brutto ulegnie zmianie w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian, b) zmiany przedstawicieli stron umowy, c) zmniejszenia zakresu wykonywanej dostawy lub zmiana sposobu jej wykonania, d) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej,


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu objęta przedmiotem zamówienia, współfinansowana jest z środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji zadania Cyfrowe Muzeum - etap I, program: Wieloletni Program Rządowy Kultura +, priorytet: Digitalizacja.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia:.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwer bazodanowy- 1 szt. 2. Serwer www- 1 szt. 3. Serwer backupowy- 1 szt. 4. Macierz dyskowa - 1 szt. 5. Biblioteka taśmowa - 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 7. Przełącznik sieciowy - 1 szt. 8. Firewall - 1 szt. 9. Szafa serwerowa - 1 szt. 10. Komputer stacjonarny - 3 szt. 11. Monitor LCD - 4 szt. 12. Tablet graficzny - 3 szt. 13. Dysk zewnętrzny - 1 szt. 14. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych - 1 szt. 15. Pakiet oprogramowania do projektowania materiałów graficznych - 3 szt. 16. Pakiet oprogramowania do projektowania graficznego - 3 szt. 17. Program do tworzenia i obróbki dokumentów PDF - 3 szt. 18. Pakiet oprogramowania biurowego - 9 szt. 19. Oprogramowanie do tworzenia zbiorów fotografii - 3 szt. 20. Oprogramowanie OCR - 3 szt. 21. Oprogramowanie do obróbki zdjęć - 3 szt. 22. Komputer stacjonarny - 5 szt. 23. Monitor LCD - 5 szt. 24. Zasilacz awaryjny UPS - 8 szt. 25. Skaner A3 płaski do dokumentów papierowych z przystawką do skanowania filmów i przeźroczy - 1 szt. Szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia: a) Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, b) Wykonawca zobowiązany będzie do montażu i instalacji u klienta sprzętu wyszczególnionego w pkt.1 - 9, 14 części I zamówienia c) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door, d) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach, e) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie zgodnie z treścią Załącznika 1 do SIWZ (szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia), f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, g) Okres naprawy sprzętu w trakcie okresu gwarancji (od daty upływu 48 godzin od zgłoszenia do daty odbioru sprzętu po naprawie) przedłuża okres udzielonej gwarancji..




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.61.10-0, 48.82.20.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.33.00-8.



  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.






CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia:.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat fotograficzny - 2 szt. 2. Obiektyw - 6 szt. 3. Karta pamięci - 4 szt. 4. Akumulator do aparatu - 6 szt. 5. Statyw wielofunkcyjny - 1 szt. 6. Światłomierz- 1 szt. 7. Stół bezcieniowy - 1 szt. 8. Namiot bezcieniowy - 1 szt. 9. Wzornik kolorów - 1 szt. 10. Oświetlenie studyjne: lampy - 6 szt. 11. Statyw do lamp - 6 szt. 12. Zasilacz akumulatorowy do lamp błyskowych- 2 szt. 13. Softbox oktagonalny- 2 szt. 14. Softbox - 2 szt. 15. Radiowy system wyzwalania lamp - 1 szt. 16. Łańcuszkowy system zawieszania teł -1 szt. 17. Tła fotograficzne (czarne, szare, białe) - po 1 szt. każdego Szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia: a) Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że certyfikat bezpieczeństwa nie jest wymagany b) Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, c) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door, d) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach, e) Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony sprzęt fotograficzny co najmniej 24 - miesięcznego okresu gwarancji. f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, g) Okres naprawy sprzętu w trakcie okresu gwarancji (od daty upływu 48 godzin od zgłoszenia do daty odbioru sprzętu po naprawie) przedłuża okres udzielonej gwarancji..




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.



  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.






CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego skanera dziełowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skaner wraz z oprogramowaniem - 1 szt. Szczegółowy opis części III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia: a) Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że certyfikat bezpieczeństwa nie jest wymagany b) Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, c) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door d) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach, e) Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony sprzęt co najmniej 24 - miesięcznego okresu gwarancji. f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, g) Okres naprawy sprzętu w trakcie okresu gwarancji (od daty upływu 48 godzin od zgłoszenia do daty odbioru sprzętu po naprawie) przedłuża okres udzielonej gwarancji. h) Wykonawca zobowiązany będzie do montażu i instalacji skanera u klienta oraz przeszkolenia pracowników w zakresie jego obsługi..




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.



  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




  •  


Dodatkowe informacje

 1.      Termin składania ofert upływa dnia  22.09.2014 r.    godz. 9:30

Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.  Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do miejsca wskazanego w pkt.2 niżej.

Miejsce składania ofert:

      Sekretariat  Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

      Ratusz – Rynek Kościuszki 10

      15-426 Białystok

Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Na kopercie należy dodatkowo umieścić napis: „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.09.2014r.  o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Muzeum Podlaskie w Białymstoku, Ratusz – Rynek Kościuszki 10. 

Kontakt

 Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

 

sprawy proceduralne, sprawy merytoryczne (skaner dziełowy)- Joanna Olechno – kierownik Działu Administracyjno–Gospodarczego

 

numer telefonu  85 740-77-37,  515-263-998/ fax: 85 740 -77- 39

e-mail: administracja@muzeum.bialystok.pl

numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno Gospodarczy, Ratusz Rynek Kościuszki 10

godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu:  od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00

 

sprawy merytoryczne (sprzęt fotograficzny) –Anna Sierko – Szymańska -fotograf

 

numer telefonu  517-484-313/ fax: 85 740 -77- 39

e-mail: administracja@muzeum.bialystok.pl

 

sprawy merytoryczne (sprzęt komputerowy)  - Maciej Waśkiewicz – informatyk

 

numer telefonu  502-666-118/ fax: 85 740 -77- 39

e-mail: administracja@muzeum.bialystok.pl

 

Rozstrzygnięcie


OGŁOSZENIE



 Działając w imieniu Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień  publicznych / tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zm./w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów,  sprzętu fotograficznego oraz skanera dziełowego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku najkorzystniejszą ofertę złożyły firmy:

 

część I przedmiotu zamówienia: dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów do siedziby Zamawiającego

Technet Sp. z o.o.

ul. Żwirki i Wigury 38 lok. 7/8

26-600 Radom

 

Cena netto – 273.536,00 zł

Cena brutto -  336.449,28 zł

Numer oferty

Nazwa wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena 100%

2

Technet Sp. z o.o.

ul. Żwirki i Wigury 38 lok. 7/8

26-600 Radom

 

100 pkt.

 

 

część II przedmiotu zamówienia: dostawa fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego do siedziby Zamawiającego

PHPU Zuber Andrzej Zuber

ul. Krakowska 29 C,

 50-424 Wrocław

Cena netto – 81.300,00 zł

Cena brutto -  99.999,00 zł

Numer oferty

Nazwa wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena 100%

5

PHPU Zuber Andrzej Zuber

ul. Krakowska 29 C,

 50-424 Wrocław

 

100 pkt.

 

 

 

 

 

część III przedmiotu zamówienia: dostawa fabrycznie nowego skanera dziełowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego

Astro Computer Grzegorz Mikuła

ul. Jagiellońska 34

70-382 Szczecin

 

Cena netto – 125.000,00 zł

Cena brutto -  153.750,00 zł

 

 

Numer oferty

Nazwa wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena 100%

1

Digital – Center Sp. z o.o.

Złotniki, ul. Krzemowa 1

62-002 Suchy Las

 

92,11 pkt

4

Astro Computer Grzegorz Mikuła

ul. Jagiellońska 34

70-382 Szczecin

 

100 pkt

 

Ponadto działając zgodnie z art. 92 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004r.  Prawo zamówień publicznych zawiadamiam,  że umowy w przedmiotowej sprawie zostaną  podpisana z Wykonawcą zgodnie z zapisami SIWZ w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O terminie i miejscu podpisania umowy Wykonawców  poinformujemy oddzielnym pismem.

 

Zamawiający zawiadamia, że została odrzucona oferta nr 3 Wykonawcy Kokon Kompany Sp. z .o.o. ul. Postępu 15C 02-676 Warszawa, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. Zmianami) gdyż jej treść nie odpowiada SIWZ.

Uzasadnienie odrzucenia:

Firma Kokon Kampany sp. z o.o., składając ofertę w postępowaniu AG/260/10/14 „Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwerów, sprzętu fotograficznego oraz skanera dziełowego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku” korzysta z wiedzy i doświadczenia firmy Mikrofilm Sernice Spółka z o.o.  ul. Krótka 1 05-090 Raszyn – autoryzowanego dystrybutor firmy SMA – e – Document na terenie Europy Wschodniej. Jednak oferta złożona w postępowaniu nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w załączniku nr 3 opisał szczegółowo minimalne wymagania, które ma spełniać potrzebny Muzeum skaner dziełowy wraz z oprogramowaniem.

Wykonawca w załączniku nr 2 do oferty w kolumnie parametry techniczne urządzenia oferowane przez Wykonawcę w punkcie 14 „Oświetlenie” zaoferował urządzenie o oświetleniu zimnym górnym – zamontowanym prostopadle do skanowanego obiektu, zapalane tylko podczas skanowania, nie powodujące zacienień podczas skanowania małych przedmiotów i obrazów bez promieniowania UV i IR oddalone od skanowanego obiektu o min. 30 cm. umożliwiające skanowanie księgi głęboko zszytej bez istotnych różnic naświetlenia powierzchni przy zew. i wew. krawędzi strony.

Z wiedzy posiadanej przez zamawiającego, a wynikającej miedzy innymi z zapytania złożonego w trakcie postępowania (przed terminem składania ofert)  skierowanego przez autoryzowanego dystrybutora firmy SMA – e – Document na terenie Europy Wschodniej w dniu 15 i 17.10.2014r. (firmę Mikrofilm Sernice Spółka z o.o.) wynika, że żadne z urządzeń SMA nie posiada takiego oświetlenia. Autoryzowany dystrybutor oświadczył bowiem, że „żądanie takiego oświetlenia eliminuje z postępowania wszystkie urządzenia SMA (łącznie z zaoferowanym przez Wykonawcę Scan Master 2 Special Edition), których głowica przesuwa się bezpośrednio nad skanowanym obiektem.

W trakcie zapytań skierowanych przez Zamawiającego do Wykonawcy w celu wyjaśnienia treści oferty, Zamawiający otrzymał oświadczenie dystrybutora Mikrofilm Service ul. Krótka 1, 05-090 Raszyn, o odmiennej treści z uzasadnieniem, że zapytania kierowane do Zamawiającego w trakcie postępowania dotyczyły konkretnego skanera Scan Master 2 w wersji podstawowej i nie mogą się odnosić do zaoferowanego skanera.

Ponadto autoryzowany dystrybutor oświadczył, że zaoferowany skaner Scan Master 2 Special Edition jest w ciągłej produkcji.  Zamawiający wystąpił więc do Wykonawcy z prośbą o wskazanie miejsca dostawy zaoferowanego urządzenia, bądź innych dokumentów w celu potwierdzenia  treści złożonego oświadczenia dotyczącego ciągłej produkcji oraz potwierdzającego spełniania wymagań określonych w SIWZ.

Wykonawca nie wskazał jednak miejsca, w którym znajdowałoby się urządzenie opisane w ofercie Wykonawcy.

Niezgodność zapisów SIWZ z treścią oferty Wykonawcy

1/ Oświetlenie

Wykonawca w trakcie składania wyjaśnień do złożonej oferty dokonał zmiany jej treść w zakresie parametrów zaoferowanego skanera dziełowego w zakresie oświetlenia. Pierwotnie w ofercie Wykonawca oświadczył, zgodnie z wymogami SIWZ, iż oferowany skaner posiada: „ zimne górne (… światło…) – zamontowane prostopadle do skanowanego obiektu, zapalane tylko podczas skanowania, nie powodujące zacienień podczas skanowania małych przedmiotów i obrazów bez promieniowania UV i IR, oddalone od skanowanego obiektu o min. 30 cm. umożliwiające skanowanie księgi głęboko zszytej bez istotnych różnic naświetlenia powierzchni przy zewnętrznej i wewnętrznej krawędzi strony”.

W trakcie wyjaśnień treści oferty Wykonawca zmienił powyższy parametr skanera na: „ Scan Master 2 Special Edition zaoferowany przez naszą firmę w przetargu posiada dwa rodzaje oświetlenia zimnego, jedno przesuwające się bezpośrednio nad skanowanym obiektem, zintegrowane z głowicą skanującą oraz oświetlenie górne….. oddalone od skanowanego obiektu o 30 centymetrów”.

Punkt 14 z załączniku nr 3 do SIWZ jednoznacznie określa, że oświetlenie skanera, a nie tylko jego wybrane elementy, ma być oddalone od skanowanego obiektu o minimum 30 cm. Skaner, w którym zamontowano dwa systemy oświetlenia, z których jedno przesuwa się bezpośrednio nad skanowanym obiektem, a drugie górne jest …. oddalone od skanowanego obiektu, nie spełnia wymagania z SIWZ (nie wykazano, że jest jednocześnie zamontowane prostopadle do skanowanego obiektu). 

Wykonawca w treści oferty nie wskazał, że zaoferowany skaner ma dwa oświetlenia, a następnie w wyjaśnieniach do oferty nie wykazał, że drugie oświetleni jest zamontowane prostopadle do skanowanego obiektu.

2/ Sterowanie

Oferta nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia także w zakresie sterowania. Zamawiający zawarł w załączniku nr 3 do SIWZ wymóg wyzwolenia kolejnego skanu za pomocą: funkcji dołączonego oprogramowania, panelu sterującego, detekcji zamknięcia szyby, przycisku nożnego. Natomiast Wykonawca zaoferował możliwość wyzwolenia kolejnego skanu za pomocą funkcji dołączonego oprogramowania, panelu sterującego, detekcji docisku kolumny do szyby, przycisku nożnego plus detekcja czujnikiem. Zatem Wykonawca nie spełnił wymogu postawionego przez Zamawiającego w zakresie wyzwolenia kolejnego skanu za pomocą detekcji zamknięcia szyby.

W trakcie składania wyjaśnień co do treści oferty w zakresie sterowania  Wykonawca zmienił treść oferty w zakresie parametrów zaoferowanego skanera. Pierwotnie w ofercie oświadczył: „wyzwolenia kolejnego skanu za pomocą funkcji dołączonego oprogramowania, panelu sterującego, detekcji docisku kolumny do szyby, przycisku nożnego plus detekcja czujnikiem”. Podczas wyjaśniania treści oferty Wykonawca zmienił parametr na : „możliwość wyzwolenia kolejnego skanu za pomocą: funkcji dołączonego oprogramowania, panelu sterującego, detekcji zamknięcia szyby, przycisku nożnego”.

3/ Posiadanie szyby dociskowej

Oferta nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia także w zakresie wymogu posiadania szyby szklanej dociskowej. Zamawiający zawarł w załączniku nr 3 do SIWZ wymóg posiadania przez skaner dziełowy szyby szklanej dociskowej, z regulacją docisku, która pracuje w systemie automatycznego podnoszenia po wykonaniu skanu. Skaner musi mieć możliwość skanowania bez użycia szyby szklanej bez konieczności jej demontowania.

Wykonawca w swojej ofercie w parametrach technicznych oferowanego urządzenia zaoferował system dociskowy składający się ze szklanej płyty oraz kołyski dociskającej równomiernie skanowany obiekt, gdzie jeden z tych elementów posiada funkcję automatycznego podnoszenia i opuszczania podczas skanowania,  możliwością regulacji nacisku oraz bez konieczności demontażu płyty w przypadku skanowania bez docisku lub z prostym demontażem bez użycia narzędzi. 

Z zaoferowanych parametrów jednoznacznie wynika, że to kołyska jest ruchoma i jej zadaniem jest równomierne dociśnięcie skanowanego obiektu, natomiast Zamawiający żądał aby skaner był wyposażony w szybę dociskową (czyli to szyba ma dosiskać obiekt, a nie kołyska).

Ponadto w trakcie składania wyjaśnień treści oferty Wykonawca zmienił treść oferty w tym zakresie poprzez oświadczenie: „ Scan Master 2 Special Edition zaoferowany przez naszą firmę wyposażony jest w szybę szklaną dociskową z regulacją docisku, która pracuje w systemie automatycznego podnoszenia po wykonaniu skanu”. 

 

Białystok, dnia 10.10.2014r.