Dostawa paliw silnikowych

Dostawa paliw silnikowych

6 grudnia 2010

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach

Mickiewicza 11

16-400 Suwałki

TELEFON: 087 566 22 68

FAX: 087 566 22 68

REGON: 791001627

E-mail: wsprsuwalki@wp.pl

Tryb przetargu

nieograniczony

Treść ogłoszenia

 

OGŁOSZENIE

 O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa i adres : Wojewódzka    Stacja  Pogotowia   Ratunkowego   SP   ZOZ

                                        16-400 Suwałki    ul. Mickiewicza 11 

                                tel. 0-87 5662268, 0-87 5664493, fax. 0-87 5631872

                             http://www. wrotapodlasia.pl          wsprsuwalki@wp.pl   

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa  paliw silnikowych

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

                    Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety n/w.

 Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw  Kod CPV: 09.13.00.00-0

      dla WSPR SP ZOZ Suwałki  według n/w zadań:

Pakiet Nr 1 – dla placówki ZPD Augustów:

 olej napędowy – diesel ON – 25 000,00  l   CPV 09 13 42 00-9

 

Pakiet Nr 2 – dla WSPR SP ZOZ w Suwałkach:

 olej napędowy- diesel  ON – 80000,00 l  CPV 09 13 42 00-9

  benzyna bezołowiowa      Pb95 – 8 500,00 l,         CPV 09 13 21 00-4

  gaz skroplony      LPG – 20 000,00 l          CPV 09 13 30 00-0

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.00.00-0

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak – każdą część należy przedstawić na oddzielnym formularzu ofertowym

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie zamówień uzupełniających: nie

II.2) Czas trwania  zamówienia lub termin wykonania: Okres dostawy wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia 01.01.2011r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wadium

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

 

III.2) Zaliczki

Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) Warunki udziału:

1.    W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP:

      a)  Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa

           nakładają obowiązek  ich posiadania.

      b)  Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

      c)  Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

          zamówienia.

      d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

2. Akceptują 14 dniowy termin płatności.

3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

III. 4) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  

·        oświadczenia i formularze (zał. nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ),

·        aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 

·        aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 

·        aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:    Cena   100 %

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ16-400Suwałki ul. Mickiewicza 11,

budynek B pok.       nr 1,    e-mail: wsprsuwalki@wp.pl

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

w siedzibie  zamawiającego:   Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki   Sekretariat do dnia 2010-12-15 do godz. 8:00

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej  i  ustanowienia dynamicznego systemu    zakupów.  

IV.4) Zmiana umowy: Czy przewiduje sięistotne zmiany postanowień  zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 IV.5.  Informacje administracyjne

 IV.5.1 Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert i dofinansowania zawiera SIWZ.

IV.5.2) Czy przewiduje się unieważnienie  postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej : nie. 

IV.5.3) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

                                                                      

      

                                                                       ____________________________________

                                                                                     Dyrektor WSPR SP ZOZ Suwałki

                                                                                                 Adam Szałanda

Komunikaty i korespondencja

    Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie oświad­czenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:
 
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ Suwałki
                          ul. Mickiewicza 11 16-400·Suwałki
lub                              tel. fax 0-87 566 22 68 
                                   e-mail: wsprsuwalki@wp.pl

Kontakt

        Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami i potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji prze­kazanych za pomocą, telefaksu lub drogą elektroniczną jest:
stanowisko:               Kierownik działu obsługi technicznej
imię i nazwisko         Jan Rapczyński
tel.                             0 (87) 566 22 68
fax.                            0 (87) 566 22 68
e-mail.                     wsprsuwalki@wp.pl
w godz. pomiędzy: 8.00 a 14.00

Rozstrzygnięcie

OT-332-04-P-10                                                                                                                                                                   Suwałki 15.12.2010r.
  
 
OGŁOSZENIE
O WYBORZE OFERTY
  
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach ul. Mickiewicza 11 informuje, że w postępowaniu nr OT-332-04-P-10 w trybie przetargu nieograniczonego, gdzie przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliwa silnikowego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach przez  okres 12 miesięcy,   została wybrana  oferta firmy:
 w zakresie Pakietu nr 1- dostawa paliwa silnikowego dla pojazdów ZPD Augustów wybrana została firma  Dobkowskipaliwa” Tomasz Dobkowski 16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 69a, która złożyła ofertę na dostawę paliwa o wartość netto  90750,00zł , jest to jedna ważna oferta,
 w zakresie Pakietu nr 2- dostawa paliwa silnikowego dla pojazdów WSPR Suwałki, wybrana została firma Dobkowskipaliwa” Tomasz Dobkowski 16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 69a, która złożyła najkorzystniejszą ofertę na dostawę paliwa o wartość netto 355075,00zł , drugą ofertę w tym pakiecie złożyła firma PTSB Transbud Ełk Sp. Z o.o. 19-300 Ełk ul. Łukasiewicza 1, która zaoferowała dostawę paliwa o wartość netto 367605,00 zł.
                                                                                                      Dyrektor
                                                                                   WSPR SP ZOZ w Suwałkach
                                                                                                 Adam Szałanda