Dostawa: 4.Oprogramowanie komputerowe przewidzianej projektem „Podniesienie atrakcyjności turystycznej regionu Podlasia poprzez remont sportowej hali kartingowej w Sejnach w celu utworzenia Wielofunkcyjnego centrum Sportowo – Turystyczno –...

Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.

Dostawa: 4.Oprogramowanie komputerowe przewidzianej projektem „Podniesienie atrakcyjności turystycznej regionu Podlasia poprzez remont sportowej hali kartingowej w Sejnach w celu utworzenia Wielofunkcyjnego centrum Sportowo – Turystyczno –...

1 sierpnia 2013

Treść ogłoszenia


 


                                                                                                                      Sejny, 01.08.2013


Andrzej Norwa – SERVICE


Ul. Wrocławska 4


01-493 Warszawa                 


 


ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4


Dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.01.00-20-019/12-00


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.1: Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu: „Podniesienie atrakcyjności turystycznej regionu Podlasia poprzez remont sportowej hali kartingowej w Sejnach w celu utworzenia Wielofunkcyjnego centrum Sportowo – Turystyczno – Kulturalnego oraz Wystawienniczo – Kongresowego na Pograniczu”


 


I. Zamawiający


Andrzej Norwa – SERVICE


Ul. Wrocławska 4


01-493 Warszawa


norwa@wp.pl


Adres do korespondencji:


Andrzej Norwa – SERVICE


Ul. Łąkowa 26


16-500 Sejny


norwa@wp.pl


 


II. Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania zamówienia


















Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Liczba sztuk



Termin wykonania zamówienia



1



Dostawa:


1.Oprogramowanie komputerowe


przewidzianej projektem „Podniesienie atrakcyjności turystycznej regionu Podlasia poprzez remont sportowej hali kartingowej w Sejnach w celu utworzenia Wielofunkcyjnego centrum Sportowo – Turystyczno – Kulturalnego oraz Wystawienniczo – Kongresowego na Pograniczu”



1



30-09-2013



 


 


 


 


Opis przedmiotu zamówienia:


1.    Zakup z dostawą  oprogramowania komputerowego:


Ø  Dane do zamówienia:


 


§  Oprogramowanie     komputerowe     –     specjalistyczna     aplikacja

webowa (internetowa) umożliwiające rezerwację i projektowanie stoisk wystawienniczych w 3D.

Aplikacja powinna być uruchamiana z poziomu strony internetowej. Projektowanie może odbywać się z perspektywy 2D (rzut),natomiast musi być dostępna wizualizacja  w  3D  z  możliwością  swobodnego  oglądania  stoiska  z perspektywy 360 stopni, zbliżania, oddalania.

Każdy zainteresowany będzie mógł nie tylko obejrzeć w trój wymiarze np. stoisko wystawiennicze ale również zaprojektować jego wystrój i wyposażenie.




§  Gwarancja min 2 lata


§  Serwis pogwarancyjny  


 


 


 


 


III. Kryteria oceny ofert


Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę netto określoną w formularzu ofertowym (załącznik nr 1)


Kryteria oceny ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach kategorii):


1. Cena netto – 100% (max. 100 pkt.) 


 


Razem 100% = 100 pkt.


 


 


 


 


Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :


Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w


oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):


 


1. Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej w ramach danej kategorii oferty /


Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 100 =


 


 


IV. Sposób przygotowania oferty


 


Oferta winna być:


 



  • Opatrzona datą sporządzenia,

  • Opatrzona danymi oferenta tj. adresem lub siedzibą oferenta, numerem telefonu,


numerem NIP.



  • Opatrzona pieczęcią i podpisem osoby/osób upoważnionych.


 


V. Miejsce oraz termin składania ofert


1. Oferty mogą być składane:


·         W formie elektronicznej (zeskanowany i podpisany formularz oferty) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres norwa@wp.pl lub


·         W formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego tj. Andrzej Norwa – SERVICE Ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny w terminie do dnia 15.08.2013 r. do godz. 9.00. Doręczenie oferty do innego miejsca niż wskazane nie jest równoznaczne ze złożeniem oferty w sposób skuteczny


 


Ofertę należy złożyć w kopercie zawierającej nazwę i adres Wykonawcy i opisanej jak niżej:


 


Andrzej Norwa – SERVICE


Ul. Łąkowa 26


16-500 Sejny


oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na


dostawę  „Oprogramowanie komputerowe „ przewidziane projektem:


 „Podniesienie atrakcyjności turystycznej regionu Podlasia poprzez remont sportowej hali kartingowej w Sejnach w celu utworzenia Wielofunkcyjnego centrum Sportowo – Turystyczno – Kulturalnego oraz Wystawienniczo – Kongresowego na Pograniczu”


 


Nie otwierać przed dniem: 15.08.2013 r. do godz. 9.00.


 


VI. Warunki składania ofert:


 



  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

  • Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.



  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert

  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert

  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert

  • W przypadku otrzymania ofert o jednakowej ocenie punktowej zastrzega sobie możliwość dowolnego wyboru, lub przeprowadzenia dodatkowego postępowania lub dodatkowych rozmów.

  • Niezwłocznie po otwarciu ofert  Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o ofertach które wpłynęły w postępowaniu wraz podaniem nazwy Wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny z każdej z nich.



  • Informację o których mowa w ust. powyższym Zamawiający zamieści także na stronie internetowej www.expo.sejny.pl

  • Termin związania ofertą:


Dostawcy będą związani ofertą przez okres 30 (słownie: trzydziestu) dni.


 


VII. Warunki dostawy i płatności:


 



  • Oferent zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby zamawiającego do dnia 30.09.2013.

  • Oferent zobowiązuje się do instalacji oprogramowania w firmie Andrzej  Norwa – Service do dnia 30.09.2013 r.

  • Zamawiający nie przewiduje zaliczkowania ani płatności częściowych.

  • Forma płatności - jednorazowo  w terminie 30 dni od daty sporządzenia protokołu odbioru przedmiotu zamówienia


 


 


 


 


Załączniki:


1. Formularz oferty


2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


 


Z poważaniem


Andrzej Norwa



Kontakt

Andrzej Norwa  tel 691-441-321