Zapytanie ofertowe nr 3/2014 na dostawę i montaż sauny suchej i mokrej (2 kpl.)

Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.

Zapytanie ofertowe nr 3/2014 na dostawę i montaż sauny suchej i mokrej (2 kpl.)

21 marca 2014

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski

Wilczewo 44

19-200 Grajewo

TELEFON: 862722244

FAX: 862722244

REGON: 450189523

E-mail: jarek.domhal@wp.pl

Treść ogłoszenia


Grajewo, dnia 21.03.2014 r.


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe


DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


 


ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/2014


na dostawę i montaż sauny suchej i mokrej (2 kpl.)


dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,


Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”


 


I.            Zamawiający


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


REGON 450189523


NIP 7191321539


Tel./fax 86 272 22 44


Mail: jarek.domhal@wp.pl


 


II.        Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania zamówienia



























Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Ilość



Jednostka miary



Termin wykonania zamówienia



1



Sauna sucha



1



komplet



15.06.2014 r.



2



Sauna mokra



1



Komplet



15.06.2014 r.



 


Specyfikacja składowych zamówienia: wg załącznika nr 2


 


III.    Warunki ogólne


·         Jako zwycięzca wyłoniony zostanie ten dostawca, który zdobędzie najwięcej punktów za przedmiot zamówienia.


·         W przypadku przyznania więcej niż jednemu oferentowi takiej samej liczby punktów, elementem rozstrzygającym jest wartość proponowanej ceny (decyduje niższa cena oferenta).


·         Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert


 


 


 


IV.       Kryteria oceny ofert


Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):


1.      Cena netto – 80% (max. 80 pkt.)


2.      Okres gwarancji – 20% (max. 20 pkt.)


Razem 100% = 100 pkt.


 


Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :


Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):


1.      Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej  w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 80 =


2.      Ocena kryterium „Okres gwarancji”* – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 20 =


 


V.           Sposób przygotowania oferty


Oferta winna być:


·         Przygotowana na Formularzu Ofertowo-Cenowym – Załącznik nr 1


·         Opatrzona datą sporządzenia,


·         Opatrzona danymi oferenta tj. adresem lub siedzibą oferenta, numerem telefonu, numerem NIP.


·         Opatrzona pieczęcią i podpisem osoby/osób uprawnionych. W przypadku oferty wysłanej na adres e-mail oferta powinna zawierać dane osoby uprawnionej do sporządzenia oferty.


·         Termin ważności oferty – 60 dni od daty wystawienia oferty.


·         Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.


 


VI.       Miejsce oraz termin składania ofert


Oferty mogą być składane:


·         W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jarek.domhal@wp.pl.


·         W formie pisemnej za pośrednictwem faksu 86 272 22 44, poczty, kuriera lub też dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 28.03.2014 r. do godz. 15:00.


 


VII.    Osoby upoważnione do kontaktów:


 


Elżbieta Dąbrowska, tel. 86 272 22 44 kom. 509 483 550


 


ZAŁĄCZNIKI:


1.       Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy


2.       Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia


 


Z poważaniem


………………………….    




Załącznik nr 1


FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY


Do zapytania ofertowego nr 3/2014 na dostawę i montaż sauny suchej i mokrej (2 kpl.) z dnia 21.03.2014 r.


I.       DANE OFERENTA



  1. Pełna nazwa firmy .....................................................................................................
  2. Siedziba.....................................................................................................................
  3. REGON......................................................................................................................
  4. NIP............................................................................................................................
  5. Telefon, fax................................................................................................................
  6. E-mail........................................................................................................................
  7. Osoba upoważniona do kontaktów................................................................................

 


II.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




































Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Ilość



Jednostka miary



Cena jednostkowa netto


……………….. (waluta)



Wartość netto


……………….


(waluta)



Stawka VAT %



Okres gwarancji


(w miesiącach)



1



Sauna sucha



1



komplet



 



 



 



 



2



Sauna mokra



1



komplet



 



 



 



 



 


Łączna wartość netto..............................................................................................................


Słownie .................................................................................................................................


            .................................................................................................................................


Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert


 


III. SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTY


 


Cena oferty jest ceną całkowitą netto z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia uwzględniającą:



  • Koszty transportu krajowego i zagranicznego,

  • Ubezpieczenie towaru w kraju i zagranicą,

  • Należności celne/cło, podatek graniczny.


 


IV. Oświadczamy, że oferujemy dostawę i montaż przedmiotu zamówienia za cenę określoną w niniejszym Formularzu Ofertowo-Cenowym. Ceny nie ulegną wzrostowi do końca trwania umowy.


V.    Oświadczamy, że uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty.


VI. Oświadczamy, że oferta jest ważna przez 60 dni od daty jej złożenia.


 


 


 


…………………………….……………………      ………………………………………………………………………….


         (Data, miejsce)                         (Podpis i pieczątka osoby upoważnionej do reprezentowania firmy)





Załącznik nr 2


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Do zapytania ofertowego nr 3/2014 na dostawę i montaż sauny suchej i mokrej (2 kpl.) z dnia 21.03.2014 r.


Sauna sucha (kpl. 1)


 


1.      Dostawa i montaż urządzenia:


Wymiary: około 257 x 210*


Wyposażenie i technologia:


·         Oświetlenie sauny narożne w formie przesłonki ażurowej – min. 2szt.


·         Drzwi oraz ściana frontowa wykonana szklana – szkło przyciemniane brązowe, hartowane, drzwi szerokości 79-85cm, wysokość 200-209 cm bezprogowe, uszczelnione, zamykane na zatrzask rolkowy.


·         Wentylacja grawitacyjna – wlot powietrza przy piecach, pod drzwiami, wylot pod ławkami, regulowany szybrem.


·         Piec saunowy min. 12kW ze sterowaniem zewnętrznym.


·         Wykończenie: pomieszczenie wykończone deskami ze świerku skandynawskiego


·         Ławy w dwóch poziomach – wykonane z osiki skandynawskiej, nieposiadające zadrapań i sęków.


 


Sauna mokra (kpl. 1)


 


1.         Dostawa i montaż urządzenia:


Wymiary: około 253 x 181*


Wyposażenie i technologia:


·         Ściany, ławki i posadzka wykonane w technologii polistyrenu ekstrudowanego. Grubość ścianki min. 50 mm, sufitu min. 50 mm, ławki systemowe z oparciem, sufit walcowy.


·         Generator pary PEGO min. 9 kW ze sterownikiem panelem sterującym pracą generatora i wymiennym cylindrem.


·         Kominek parowy bezpieczny, do obudowania materiałem dekoracyjnym.


·         Oświetlenie LED punktowe w oprawach IP65 –  min. 4szt.


·         Oświetlenie światłowodowe min. 100pkt.


·         Drzwi oraz ściana frontowa ze szkła bezpiecznego, hartowanego(szkło przyciemniane brązowe), ościeżnice i okucia z niewypaczającego się aluminium, wymiary drzwi szerokości 79-85cm, wysokość 200-209 cm


·         Anemostat wyciągowy.


·         Zawór i wąż do spłukiwania ławek.


·         Mozaika szklana siedziska + ściana.


·         Tynk sylikatowo-silikonowy – sufit.


 


 


 


 


* Dokładne zwymiarowanie pomieszczenia leży po stronie Wykonawcy.


tel. 86 272 22 44
kom. 509 483 550

Rozstrzygnięcie


Grajewo, dnia 02.04.2014 r.


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe


DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


 


INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


na dostawę i montaż sauny suchej i mokrej (2 kpl.) z dnia 21.03.2014 r.


dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,


Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”


 


W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (okres składania ofert

21-28 marca 2014) w trybie zgodnym z „Wytycznymi w sprawie udzielania zamówień oraz wyboru wykonawców w transakcjach nieobjętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych” z dnia 16.04.2013 r.


Informujemy, iż wszystkie złożone w terminie oferty istotnie przekraczały budżet zadania przewidziany i zabezpieczony przez Zamawiającego skutkiem czego koniecznym jest unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia


 


 


Z poważaniem


………………………….