ZAPYTANIE OFERTOWE nr 7/2014 na wykonanie placu zabaw (1 kpl.)

Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 7/2014 na wykonanie placu zabaw (1 kpl.)

23 maja 2014

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski

Wilczewo 44

19-200 Grajewo

TELEFON: 862722244

FAX: 862722244

REGON: 450189523

E-mail: jarek.domhal@wp.pl

Treść ogłoszenia


Grajewo, dnia 23.05.2014 r.


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe


DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


 


ZAPYTANIE OFERTOWE nr 7/2014


na wykonanie placu zabaw (1 kpl.)


dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,


Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”


 


I.            Zamawiający


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


REGON 450189523


NIP 7191321539


Tel./fax 86 272 22 44


Mail: jarek.domhal@wp.pl


 


II.        Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania zamówienia




















Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Ilość



Jednostka miary



Termin wykonania zamówienia



1



Plac zabaw



1



komplet



30.06.2014 r.



Specyfikacja składowych zamówienia: wg załącznika nr 2


 


III.    Warunki ogólne


·         Jako zwycięzca wyłoniony zostanie ten dostawca, który zdobędzie najwięcej punktów za przedmiot zamówienia.


·         W przypadku przyznania więcej niż jednemu oferentowi takiej samej liczby punktów, elementem rozstrzygającym jest wartość proponowanej ceny (decyduje niższa cena oferenta).


·         Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.


·         W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy  materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji, a Wykonawca uzyska dla zaproponowanych rozwiązań równoważnych akceptację Zamawiającego, w terminie niezakłócającym realizacji harmonogramu.


·         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych.


 


IV.       Kryteria oceny ofert


Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):


1.      Cena netto – 70% (max. 70 pkt.)


2.      Okres gwarancji – 10% (max. 10 pkt.)


3.      Multiplikacja elementów zestawu integracyjnego – 20% (max. 20 pkt.)


Razem 100% = 100 pkt.


 


Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :


Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):


1.      Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej  w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 70 =


2.      Ocena kryterium „Okres gwarancji” – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 10 =


3.      Ocena kryterium „Multiplikacja elementów zestawu integracyjnego” – za każdy multiplikowany element zestawu integracyjnego powyżej ilości minimalnych ujętych w specyfikacji (Załącznik nr 2) Zamawiający przyzna 2 pkt. (max. 20 pkt. do uzyskania w ramach kryterium)


 


V.           Sposób przygotowania oferty


Oferta winna być:


·         Przygotowana na Formularzu Ofertowo-Cenowym – Załącznik nr 1


·         Opatrzona datą sporządzenia,


·         Opatrzona danymi oferenta tj. adresem lub siedzibą oferenta, numerem telefonu, numerem NIP.


·         Opatrzona pieczęcią i podpisem osoby/osób uprawnionych. W przypadku oferty wysłanej na adres e-mail oferta powinna zawierać dane osoby uprawnionej do sporządzenia oferty.


·         Termin ważności oferty – 60 dni od daty wystawienia oferty.


·         Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.


 


VI.       Miejsce oraz termin składania ofert


Oferty mogą być składane:


·         W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jarek.domhal@wp.pl.


·         W formie pisemnej za pośrednictwem faksu 86 272 22 44, poczty, kuriera lub też dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 30.05.2014 r. do godz. 15:00.


 


VII.    Osoby upoważnione do kontaktów:


Elżbieta Dąbrowska, tel. 86 272 22 44 kom. 509 483 550


ZAŁĄCZNIKI:


1.       Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy


2.       Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia


 


Z poważaniem


………………………




Załącznik nr 1


FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY


Do zapytania ofertowego nr 7/2014 na wykonanie placu zabaw (1 kpl.) z dnia


23.05.2014 r.


I.       DANE OFERENTA



  1. Pełna nazwa firmy .....................................................................................................
  2. Siedziba.....................................................................................................................
  3. REGON......................................................................................................................
  4. NIP............................................................................................................................
  5. Telefon, fax................................................................................................................
  6. E-mail........................................................................................................................
  7. Osoba upoważniona do kontaktów................................................................................

 


II.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


























Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Ilość



Jednostka miary



Cena jednostkowa netto


……………….. (waluta)



Wartość netto


……………….


(waluta)



Stawka VAT %



Okres gwarancji


(w miesiącach)



1



Plac zabaw



1



komplet



 



 



 



 



 


Łączna wartość netto..............................................................................................................


Słownie .................................................................................................................................


            .................................................................................................................................


Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.


 


III. SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTY


 


Cena oferty jest ceną całkowitą netto z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia uwzględniającą:



  • Koszty transportu krajowego i zagranicznego,

  • Ubezpieczenie towaru w kraju i zagranicą,

  • Należności celne/cło, podatek graniczny.


 


IV. Oświadczamy, że oferujemy dostawę i montaż przedmiotu zamówienia za cenę określoną w niniejszym Formularzu Ofertowo-Cenowym. Ceny nie ulegną wzrostowi do końca trwania umowy.


V.    Oświadczamy, że uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty.


VI. Oświadczamy, że oferta jest ważna przez 60 dni od daty jej złożenia.


 


 


 


…………………………….……………………      ………………………………………………………………………….


         (Data, miejsce)                         (Podpis i pieczątka osoby upoważnionej do reprezentowania firmy)







Załącznik nr 2


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Do zapytania ofertowego nr 7/2014 na wykonanie placu zabaw (1 kpl.) z dnia 23.05.2014 r.


Plac zabaw  (1 kpl.)


 


1.      Roboty budowlane:


 



  • Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębok. 20 cm;

  • Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat.III-IV;

  • Warstwa odcinająca zagęszczana ręcznie – 6 cm grub.po zagęszcz.;

  • Podbudowa betonowa bez dylatacji – grub.warstwy po zagęszczeniu 12 cm;

  • Podbudowa betonowa bez dylatacji – za każdy dalszy 1 cm grub.warstwy po zagęszczeniu Krotność = 3;

  • Posadzki cementowe wraz z cokolikami zbrojone  siatką stalową;

  • Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej – płytki POWIERZCHNIA BEZPIECZNA epdm I guma GR 15 cm – WYS UPADKU 3 M.


 


Szacunkowa powierzchnia placu: około 156 m2*


 


2.      Zakup i montaż urządzeń: karuzela tarczowa, zestaw integracyjny ze zjeżdżalnią, huśtawka pojedyncza (2 szt.), sprężynowiec.


 


Karuzela tarczowa:



  • średnica 150 cm,

  • z siedziskami: sklejka liściasta wodoodporna z filmem melaminowym.


 


Zestaw integracyjny ze zjeżdżalnią:



  • drewno lite rdzeniowe,

  • podesty drewniane,

  • antykorozyjne zabezpieczenie elementów stalowych: lakierowanie proszkowe,

  • zabezpieczenie elementów drewnianych: impregnacja próżniowo-ciśnieniowa,

  • skład zestawu: zjeżdżalnia (min. 1 szt.), wieża (min. 1 szt.), pomost (min. 1 szt.), trap (min. 1 szt.), podest (min. 4 szt.);

  • wymiary 700-750 cm x 800-850 cm.


 


Huśtawka pojedyncza (2 szt.):



  • Huśtawka pojedyncza drewniana,

  • Wymiary 180-200 cm x 200-215 cm.


 


Sprężynowiec:



  • Wzór: kotek,

  • Fundament z betonu.


 


* Dokładne zwymiarowanie pomieszczenia leży po stronie Wykonawcy.


 


 


INFORMACJE DODATKOWE


1. Oferowany towar ma być równoważny z powyższą specyfikacją lub lepszy jakościowo i funkcjonalnie.


2. Konfiguracja placu zabaw leży po stronie Wykonawcy.


3. Wymagania techniczne


- plac zabaw ma posiadać certyfikaty i deklaracje wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z normą PN EN 1176-1,


- materiały śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,


- elementy metalowe, drewniane, plastikowe powinny być pomalowane i zakonserwowane farbami dopuszczonymi do kontaktu z dziećmi oraz odporne na warunki atmosferyczne,


- Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania urządzeń z zachowaniem stref bezpieczeństwa wynikających z normy PN-EN 1176-1:2009.


 


Kontakt

Elżbieta Dąbrowska
tel. 86 272 22 44
kom. 509 483 550

Rozstrzygnięcie


Grajewo, dnia 05.06.2014 r.


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe


DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


 


PROTOKÓŁ Z WYBORU DOSTAWCY


dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,


Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”


 


 


I.     Zamawiający


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


REGON 450189523


NIP 7191321539


Tel./fax 86 272 22 44


Mail: jarek.domhal@wp.pl


 


 


II. Złożone oferty


W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 7/2014 na wykonanie placu zabaw (1 kpl.) z dnia 23.05.2014 r. przesłane bezpośrednio potencjalnym dostawcom oraz udostępnione publicznie na stronach internetowych: WWW.domhal.ns24.biz; WWW.wrotapodlasia.pl/zampub/ oraz w siedzibie firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski, ul. Wilczewo 44, 19-200 Grajewo, w terminie do dnia 30.05.2014 wpłynęły oferty od następujących firm:


·         NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI, Grom 36, 12-130 Pasym.


 


Zapytanie zostało wysłane w dniu 23.05.2014 r. drogą pocztową do następujących potencjalnych dostawców:


·         NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI, Grom 36, 12-130 Pasym;


·         ABC Edukacji Jakub Strużyk, ul. Tuwima 28/10, 95-100 Zgierz;


·         LOGOS Wyposażenie Placów Zabaw, ul. Rumiana 2, 02-956 Warszawa.


 


Po wstępnym zweryfikowaniu ofert, w dniu 02.06.2014 r. wysłano wezwanie do uzupełnienia ofert do następujących dostawców:


·         NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI, Grom 36, 12-130 Pasym.


Wezwany dostawca uzupełnił ofertę we wskazanym zakresie.


 


Kryteria stawiane w specyfikacji, spełniły w całości oferty firm:


·         NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI, Grom 36, 12-130 Pasym


i w związku z tym podlegały ocenie wg ustalonych w zapytaniu ofertowym kryteriów.


 


 


 


Ocena ofert spełniających kryteria:






















Lp.



Nazwa firmy



Oferta:


model/typ



Zaproponowana cena za 1 szt. (w PLN)



Okres gwarancji (w miesiącach)



Liczba zdobytych punktów



1



NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI, Grom 36, 12-130 Pasym


 



Wykonanie placu zabaw (1 kpl.)



49 570,50zł



24



92,00



 


 


W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI, Grom 36, 12-130 Pasym, która zdobyła najwyższą ilość punktów tj. 92,00  pkt.


 


 


Pieczęć i podpis