Zapytanie ofertowe nr 20/2014 na dostawę i montaż wyposażenia i nagłośnienia sali konferencyjnej (1 kpl.)

Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.

Zapytanie ofertowe nr 20/2014 na dostawę i montaż wyposażenia i nagłośnienia sali konferencyjnej (1 kpl.)

8 października 2014

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski

Wilczewo 44

19-200 Grajewo

TELEFON: 862722244

FAX: 862722244

REGON: 450189523

E-mail: jarek.domhal@wp.pl

Treść ogłoszenia


Grajewo, dnia 08.10.2014 r.


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe


DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


 


ZAPYTANIE OFERTOWE nr 20/2014


na dostawę i montaż wyposażenia i nagłośnienia sali konferencyjnej (1 kpl.)


dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,


Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”


 


I.            Zamawiający


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


REGON 450189523


NIP 7191321539


Tel./fax 86 272 22 44


Mail: jarek.domhal@wp.pl


 


II.        Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania zamówienia




















Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Ilość



Jednostka miary



Termin wykonania zamówienia



1



Wyposażenie i nagłośnienie sali konferencyjnej



1



komplet



15.11.2014 r.



 


Specyfikacja składowych zamówienia: wg załącznika nr 2


 


III.    Warunki ogólne


·         Jako zwycięzca wyłoniony zostanie ten dostawca, który zdobędzie najwięcej punktów za przedmiot zamówienia.


·         W przypadku przyznania więcej niż jednemu oferentowi takiej samej liczby punktów, elementem rozstrzygającym jest wartość proponowanej ceny (decyduje niższa cena oferenta).


·         Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.


·         W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy  materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji, a Wykonawca uzyska dla zaproponowanych rozwiązań równoważnych akceptację Zamawiającego, w terminie niezakłócającym realizacji harmonogramu.


·         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych.


 


IV.       Kryteria oceny ofert


Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):


1.      Cena netto – 80% (max. 80 pkt.)


2.      Okres gwarancji – 20% (max. 20 pkt.)


Razem 100% = 100 pkt.


 


Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :


Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):


1.      Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej  w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 80 =


2.      Ocena kryterium „Okres gwarancji” – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 20 =


 


V.           Sposób przygotowania oferty


Oferta winna być:


·         Przygotowana na Formularzu Ofertowo-Cenowym – Załącznik nr 1


·         Opatrzona datą sporządzenia,


·         Opatrzona danymi oferenta tj. adresem lub siedzibą oferenta, numerem telefonu, numerem NIP.


·         Opatrzona pieczęcią i podpisem osoby/osób uprawnionych. W przypadku oferty wysłanej na adres e-mail oferta powinna zawierać dane osoby uprawnionej do sporządzenia oferty.


·         Termin ważności oferty – 60 dni od daty wystawienia oferty.


·         Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.


 


VI.       Miejsce oraz termin składania ofert


Oferty mogą być składane:


·         W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jarek.domhal@wp.pl.


·         W formie pisemnej za pośrednictwem faksu 86 272 22 44, poczty, kuriera lub też dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 15.10.2014 r. do godz. 15:00.


 


VII.    Osoby upoważnione do kontaktów:


 


Elżbieta Dąbrowska, tel. 86 272 22 44 kom. 509 483 550


 


ZAŁĄCZNIKI:


1.       Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy


2.       Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia


Z poważaniem


………………………….


Załącznik nr 1


FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY


Do zapytania ofertowego nr 20/2014 na dostawę i montaż wyposażenia i nagłośnienia sali konferencyjnej (1 kpl.) z dnia 08.10.2014 r.


I.       DANE OFERENTA



  1. Pełna nazwa firmy .....................................................................................................
  2. Siedziba.....................................................................................................................
  3. REGON......................................................................................................................
  4. NIP............................................................................................................................
  5. Telefon, fax................................................................................................................
  6. E-mail........................................................................................................................
  7. Osoba upoważniona do kontaktów................................................................................

 


II.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


























Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Ilość



Jednostka miary



Cena jednostkowa netto


………………


(waluta)



Wartość netto


…………


(waluta)



Stawka VAT %



Okres gwarancji


(w m-ch)



1



Wyposażenie i nagłośnienie sali konferencyjnej



1



komplet



 



 



 



 



 


Łączna wartość netto..............................................................................................................


Słownie .................................................................................................................................


            .................................................................................................................................


Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.


 


III. SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTY


 


Cena oferty jest ceną całkowitą netto z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia uwzględniającą:



  • Koszty transportu krajowego i zagranicznego,

  • Ubezpieczenie towaru w kraju i zagranicą,

  • Należności celne/cło, podatek graniczny.


 


IV. Oświadczamy, że oferujemy dostawę i montaż przedmiotu zamówienia za cenę określoną w niniejszym Formularzu Ofertowo-Cenowym. Ceny nie ulegną wzrostowi do końca trwania umowy.


V.    Oświadczamy, że uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty.


VI. Oświadczamy, że oferta jest ważna przez 60 dni od daty jej złożenia.


 


 


 


…………………………….……………………      ………………………………………………………………………….


         (Data, miejsce)                         (Podpis i pieczątka osoby upoważnionej do reprezentowania firmy)





Załącznik nr 2


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Do zapytania ofertowego nr 20/2014 na dostawę i montaż wyposażenia i nagłośnienia sali konferencyjnej (1 kpl.) z dnia 08.10.2014 r.


Wyposażenie i nagłośnienie sali konferencyjnej (1 kpl.)


 


1.      Dostawa i montaż elementów:


 


Projektor – sala konferencyjna (1 szt.)


·            Typ projektora: LCD, kolor srebrny,


·            Rozdzielczość 1024 x 768 XGA format 4:3,


·            Jasność 2600 ANSI,


·            Kontrast 2500:1,


·            Zoom optyczny: x1.2 manualny,


·            Zoom cyfrowy: x4,


·            Kompatybilność PC/MAC


·            Wbudowane głośniki min. 1x1W mono


·            W komplecie kabel zasilający, kabel VGA, pilot, bateria, zaślepka obiektywu, torba.


·            Uchwyt sufitowy do projektora o udźwigu min. 10 kg, kolor srebrny, rotacja 360 st.


 


Ekran projekcyjny elektryczny – sala konferencyjna (1 szt.)


·           Powierzchnia projekcyjna 230-240 x 170-180 cm,


·           Moc min. 40W, napięcie 230V, częstotliwość 50Hz,


·           W komplecie pilot zdalnego sterowania na podczerwień,


·           Do montażu na ścianach i sufitach,


·           Biała obudowa,


·           Czarna ramka 5 cm.


 


Notebook – sala konferencyjna (1 szt.):


·           Procesor 2 rdzenie/2 wątki, cache 2 MB,


·           System operacyjny w komplecie,


·           Przekątna ekranu 15,6”,


·           Rozdzielczość 1366 x 768 pikseli,


·           Technologia podświetlania: diody LED,


·           Pamięć RAM min. 4 GB,


·           Wielkość pamięci karty graficznej min. 1 GB,


·           Porty video: 1 x VGA, 1 x HDMI,


·           Pojemność dysku min. 500 GB,


·           Komunikacja LAN 10/100/1000; WiFi 802.11 b/g/n; Bluetooth,


·           Liczba portów USB min. 2


·           Port 1 x Audio (Combo), 1 x RJ-45,


·           Kolor czarny.


 


Nagłośnienie sali konferencyjnej (1 szt.):



  1. Głośniki sufitowe (16 szt.):

·                  transformator audio z odczepami mocy,


·                  Głośnik pełnopasmowy, typ 180,


·                  Pasmo przenoszenia: 100-20 000Hz,


·                  Zdolność mocowa 12/6/3W RMS.



  1. Wzmacniacz miksujący (1 szt.):

·                  4-strefy, sterowane indywidualnie,


·                  Mono,


·                  4 x 40W RMS, tryb 100V oraz 4/8W,


·                  Min. 3 wejścia mikr./linia, gniazda Combo,


·                  Min. 2 wejścia liniowe stereo, gniazda RCA,


·                   Wejścia mikrofonowe z włączanym zasilaniem phantom 15V dla mikrofonów elektretowych,


·                  Zasilanie sieciowe, 230V/50Hz/450VA,


·                  Regulowane wyjście słuchawkowe,


·                  Sterowany temp. wentylator,


·                  Regulatory i wskaźniki poziomu,


·                  Złącze dla monitorów głośnikowych.



  1. Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem (1 szt.):

·                   Odbiornik: zakres częstotliwości A(618-634MHz), ilość kanałów 32, modulacja +-40kHz, zasilanie 12-16V DC, 500 mA, pasmo przenoszenia 80Hz-18kHz, wyjście symetryczne 20dBV,


·                   Nadajnik: moc min. 8mW, wyświetlacz LCD, zasilanie baterie AA, czas pracy na jednym zestawie baterii min. 14h.



  1. Wzmacniacz mocy (1 szt.):

·                   Klasa pracy: H,


·                   Ilość kanałów: 2,


·                   Moc kanału 2W - 1800W, 4W - 1200W, 8W - 750W,


·                   Chłodzenie 3 stopniowe,


·                   Wzmocnienie 32 dB,


·                   Pasmo przenoszenia 10-40000 Hz,


·                   Zasilanie sieciowe 230 (50/60) VAC (Hz),


·                   Pobór mocy 850 W.



  1. Kolumny (2 szt.):

·                   Moc min. 500W


·                   Dynamika 97 dB,


·                   Driver wysokotonowy z cewką 1,25”, wyjściem 1” (25mm) i tytanową membraną,


·                   Głośnik niskotonowy o średnicy min. 12”,


·                   Pasmo przenoszenia (-3dB) 60-20 000 Hz, (-10db) 45- 20000 Hz.



  1. Kompaktowe kolumny niskotonowe (2 szt.):

·                   Głośnik niskotonowy o średnicy min. 18”,


·                   Dynamika 100dB,


·                   Moc min. 500 W,


·                   Gniazdo dla rury statywowej do zamocowania kolumny szerokopasmowej.


·                   Pasmo przenoszenia (-3dB) 50-160 Hz, (-10db) 45- 700 Hz,


·                   Naścienny statyw kolumnowy (2 szt.) regulowany w dwóch płaszczyznach ze stali o maksymalnym obciążeniu do 40 kg.



  1. Mikser sceniczny (1 szt.):

·                   Kompaktowa obudowa 3U,


·                   Transmisja bluetooth,


·                   Przegubowa antena,


·                   4 preampy mikrofonowe o wysokim stopniu wzmocnienia z torami insektowymi,


·                   Dwupasmowa korekcja półkowa,


·                   wejścia: 1-4 mono (XLR + Phantom, ¼” ), 5-6 stereo (1/4”), 7-8 stereo (1/4”, RCA), 9-10 stereo (Bluetooth, 1/8” stereo, powrót Aux ¼” TRS)


·                   wyjścia: main (1/4” TRS, monitor ¼” L R), monitor (1/4” L R), 2 x Aux Send ¼”, słuchawkowe stereo ¼”, Ext. stereo 1/8”.



Grajewo, dnia 21.10.2014 r.


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe


DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


 


PROTOKÓŁ Z WYBORU DOSTAWCY


dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,


Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”


 


 


I.     Zamawiający


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


REGON 450189523


NIP 7191321539


Tel./fax 86 272 22 44


Mail: jarek.domhal@wp.pl


 


 


II. Złożone oferty


W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 20/2014 na dostawę i montaż wyposażenia i nagłośnienia sali konferencyjnej (1 kpl.) z dnia 08.10.2014 r. przesłane bezpośrednio potencjalnym dostawcom oraz udostępnione publicznie na stronach internetowych: WWW.domhal.ns24.biz; WWW.wrotapodlasia.pl/zampub/ oraz w siedzibie firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski, ul. Wilczewo 44, 19-200 Grajewo, w terminie do dnia 15.10.2014 wpłynęły oferty od następujących firm:


1.  Heljos Sp. z o.o., ul. Brzeska 172, 21-500 Biała Podlaska;


2.  Best-Audio Włodzimierz Pająk, ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź;


3.  BRATPOL Roman Huzarski, ul. Migdałowa 39, 87-100 Toruń;


4.  TOMMEX Żebrowscy Sp. J., ul. Arkadowa 29 lok. 3, 02-776 Warszawa.;


5.  INEX – Organizacja oraz Obsługa Imprez Rozrywkowych, ul. Łazienna 17, 16-300 Augustów.


 


Oferta firmy  HIGH POWER Mariusz Bienasz, ul Wesoła 7, 16-100 Sokółka wpłynęła w dniu 16.10.2014 r. – po terminie składania ofert. W związku z czym nie brała udziału w postępowaniu.


 


Zapytanie zostało wysłane w dniu 08.10.2014 r. drogą pocztową do następujących potencjalnych dostawców:


·     INEX – Organizacja oraz Obsługa Imprez Rozrywkowych, ul. Łazienna 17, 16-300 Augustów;


·     DISCO SERVICE Mirosław Woźnica, ul. Raszkowska 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski;


·     HIGH POWER Mariusz Bieniasz, ul. Wesoła 7, 16-100 Sokółka.


 


Po zweryfikowaniu ofert, w dniu 16.10.2014 r. wysłano wezwania do uzupełnienia ofert do następujących dostawców:


·     Heljos Sp. z o.o., ul. Brzeska 172, 21-500 Biała Podlaska – w związku z brakiem szczegółowej specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Wezwany dostawca uzupełnił ofertę w ograniczonym zakresie.


·     BRATPOL Roman Huzarski, ul. Migdałowa 39, 87-100 Toruń – w związku z brakiem informacji w ofercie o nazwie producenta, typie i modelu oferowanego sprzętu i oprogramowania. Wezwany dostawca uzupełnił ofertę w ograniczonym zakresie.


·     Best-Audio Włodzimierz Pająk, ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź – w związku z brakiem informacji w ofercie dot. szczegółowych parametrów projektora, ekranu projekcyjnego, a także brak szczegółowej specyfikacji w języku polskim zestawu bezprzewodowego z mikrofonem, wzmacniacza mocy, kolumn. Wezwany dostawca nie uzupełnił oferty we wskazanym zakresie.


 


Kryteria stawiane w specyfikacji, spełniły w całości oferty firm:


·     INEX – Organizacja oraz Obsługa Imprez Rozrywkowych, ul. Łazienna 17, 16-300 Augustów


i w związku z tym podlegały ocenie wg ustalonych w zapytaniu ofertowym kryteriów.


 


Oferty firm nie spełniające wymogów zapytania:


·     HIGH POWER Mariusz Bienasz, ul Wesoła 7, 16-100 Sokółka – oferta odrzucona ze względu na termin wpływu – 16.10.2014 r.


·     Heljos Sp. z o.o., ul. Brzeska 172, 21-500 Biała Podlaska – oferta odrzucona ze względu na brak w ofercie uchwytu sufitowego do projektora; niezgodność z wymaganiami z załącznika nr 2 zapytania (wymagane parametry notebooka – procesor 2 rdzenie/2 wątki, cache 2 MB; w ofercie -  cache 1 MB; wymagana komunikacja LAN, WiFi, Bluetooth, w ofercie – brak informacji; wymagane głośniki sufitowe 16 szt., w ofercie – brak informacji o ilości sztuk)


·     BRATPOL Roman Huzarski, ul. Migdałowa 39, 87-100 Toruń – oferta odrzucona ze względu na brak informacji w ofercie na temat wymaganych parametrów oferowanego sprzętu: Projektor – sala konferencyjna – w ofercie brak informacji o zoomie cyfrowym, zaślepce obiektywu, uchwycie sufitowym; Notebook – sala konferencyjna – w ofercie brak informacji o wielkości karty graficznej,


·     TOMMEX Żebrowscy Sp. J., ul. Arkadowa 29 lok. 3, 02-776 Warszawa – oferta odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań z załącznika nr 2 do zapytania ofertowego: Wymagana ilość głośników sufitowych 16 szt. – w ofercie głośniki sufitowe 9 szt.


·     Best-Audio Włodzimierz Pająk, ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź – oferta odrzucona ze względu na brak informacji w ofercie dot. szczegółowych parametrów projektora, ekranu projekcyjnego, a także brak szczegółowej specyfikacji w języku polskim zestawu bezprzewodowego z mikrofonem, wzmacniacza mocy, kolumn.


 


Ocena ofert spełniających kryteria:






















Lp.



Nazwa firmy



Oferta:


model/typ



Zaproponowana cena za 1 szt. (w PLN)



Okres gwarancji (w miesiącach)



Liczba zdobytych punktów



1



INEX – Organizacja oraz Obsługa Imprez Rozrywkowych, ul. Łazienna 17, 16-300 Augustów



Wyposażenie i nagłośnienie sali konferencyjnej (1 kpl.)



25 500,00



36



100,00



 


W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy INEX – Organizacja oraz Obsługa Imprez Rozrywkowych, ul. Łazienna 17, 16-300 Augustów, która zdobyła najwyższą ilość punktów tj. 100,00 pkt.


 


Sposób obliczania punktacji:


Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):


1.      Cena netto – 80% (max. 80 pkt.)


2.      Okres gwarancji – 20% (max. 20 pkt.)


Razem 100% = 100 pkt.


 


Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :


Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):


1.      Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej  w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 80 =


2.      Ocena kryterium „Okres gwarancji” – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 20 =


 


Oferta firmy INEX – Organizacja oraz Obsługa Imprez Rozrywkowych, ul. Łazienna 17, 16-300 Augustów:


a.      Cena netto:  (25 500,00 zł /25 500,00 zł) x 80 = 80


b.      Okres gwarancji: (36/36) x 20 = 20


Łączna punktacja: 80 + 20= 100 pkt.


 


 


Pieczęć i podpis