Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w siedzibie UMWP w budynku położonym przy ul. Poleskiej 89, budynek A w Białymstoku (dot. funkcjonowania GPI[1] i wdrażania RPOWP[2]) w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Aranżacje wnętrza holu głównego...

Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.

Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w siedzibie UMWP w budynku położonym przy ul. Poleskiej 89, budynek A w Białymstoku (dot. funkcjonowania GPI[1] i wdrażania RPOWP[2]) w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Aranżacje wnętrza holu głównego...

20 listopada 2014

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

TELEFON: 85 66 54 549

FAX: 85 66 54 567

REGON: 050667685

E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl

Treść ogłoszenia

Białystok, 18.11.2014r.

 

BO-I.2510.19.2014

 

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe

 

        W związku z unieważnieniem Zapytania ofertowego w części dotyczącej Zadania nr 4

(Wyposażenie), ponownie zapraszam do złożenia oferty na wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w budynku położonym przy ul. Poleskiej 89, budynek A  w Białymstoku (dot. funkcjonowania GPI[1] i wdrażania RPOWP[2]) w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Aranżacje wnętrza holu głównego parteru budynku przy ul. Poleskiej 89 w Białymstoku na potrzeby Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich.“

 

 

A)    Opis zadania

 

Szczegółowy zakres rzeczowy do wykonania zadania określają następujące dokumenty:

·         Projekt budowlany,

·         Projekt wykonawczy,

·         Inwentaryzacja,

·         Odpowiedzi na pytania Oferentów zadane w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli takie będą).

 

Zadanie nr 4. Wyposażenie:

 

a)     dostawa i montaż gablot MDF wraz z wyposażeniem w płyty pleksi, kpl. 3,

b)     dostawa i montaż banera z logo „Punkt informacyjny“, kpl. 1,

c)     demontaż i montaż tabliczek na ścianach przy pokojach biurowych, kpl. 1,

d)     dostawa i montaż logo „Żubra“, kpl. 1,

e)     oklejenie obudowy słupów laminatem PCV 2 mm z nadrukiem, kpl. 4.

f)      dostawa kieszeni na broszury- pleksi mocowane na metalowych prętach, jako wyposażenie zabudów ściennych GK nr 1 i nr 2 - kpl.2

 

 

B) Inne ustalenia

 

 

1.     Zamawiający oczekuje złożenia oferty na realizację Zadania nr 4 w formie ryczałtowej.

Do oferty powinien być dołączony kosztorys dokumentujący proponowaną cenę za wykonanie zadania z wyszczególnieniem nazw  i parametrów podstawowych materiałów przyjętych do realizacji.

2.     Wykonawca samodzielnie wyliczy ilości i obmiary robót, materiałów i sprzętu niezbędne do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej.

3.     Zamawiający zakłada, że Wykonawca zapoznał się z wymaganą starannością z otrzymaną dokumentacją projektową, według której będzie realizował przedmiot umowy i według której dokonał wyceny robót, w szczególności w zakresie ustalenia ilości i obmiarów projektowanych robót.

4.     Wszelkie uwagi i zastrzeżenia do otrzymanej dokumentacji projektowej powinny być zgłoszone przez Wykonawcę w fazie postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności, co do jej kompletności i czytelności w zakresie rzeczowym.

5.     Kwota ryczałtowa proponowana za wykonanie zadania obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem robót, zawiera wszelkie materiały podstawowe i pomocnicze, niezbędny montaż, obróbki  i wykończenie elementów a także prace zabezpieczające.

6.     Podane w ofercie Wykonawcy wartości obmiaru robót, ilości materiału nie będą służyły do rozliczenia powykonawczego wykonanych prac.

Uznaje się, że wszelkie rozbieżności co do zakresu robót i obmiaru zostaną wyjaśnione na etapie postępowania o udzielenia zamówienia. Przedłożone przez Wykonawcę wraz z ofertą kalkulacje kosztów (kosztorysy) są dla Zamawiającego wyłącznie materiałem pomocniczym na temat przyjętej technologii wykonawstwa i zasad rozliczeń. Zamawiający nie ma obowiązku weryfikacji załączonych przedmiarów robót, które Wykonawca sporządził samodzielnie i na własne ryzyko. Ewentualne błędy w przedmiarze robót (np. zaniżenie ilości) nie są podstawą do żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty. Przyjęte w kosztorysach ceny jednostkowe będą przyjmowane wyłącznie do rozliczeń ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub przerwanych.

7.     Wszystkie wyroby, materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania,  posiadać deklaracje zgodności, niezbędne certyfikaty i atesty oraz spełniać warunki techniczne.

8.     Wykonywanie prac nie powinno zakłócać i utrudniać pracy Urzędu. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego oznakuje i zabezpieczy teren prowadzonych plac.

9.     Podczas wykonywania prac Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy swoje i swoich pracowników a także za ewentualne szkody spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim.

10. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie ogólne od prowadzonej działalności OC - na kwotę min. 100 000 zł.

11. Gwarancja na wykonane prace i użyte materiały:  60 miesięcy od odbioru końcowego robót.

12. Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac dokumentację powykonawczą zawierającą deklarację zgodności, certyfikaty i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.

13. Przedmiot umowy finansowany będzie ze środków Pomocy Technicznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 oraz środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007 – 2013.

 

 C) Terminy wykonania i płatności.

 

1.     Wymagany termin wykonania prac:  22.12.2014r.

2.     Termin płatności: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.

 

 

D) Termin i sposób złożenia oferty.

 

1.     Ofertę należy złożyć do dnia 25.11.2014 (wtorek) do godziny 12.00 w formie pisemnej w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 607 z podaniem ryczałtowej kwoty brutto proponowanej za wykonanie w/w  prac. Do oferty proszę dołączyć kosztorys ofertowy dokumentujący wyliczenie ceny ryczałtowej, dane rejestrowe Wykonawcy oraz kopię polisy ubezpieczeniowej.

2.     Ewentualne zapytania proszę kierować do Pani Jolanty Mosdorf, tel. 85 6654 340, Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 6654 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 6654 552, 609 096 310.

 






[1] GPI – Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 



[2] RPO – Regionalny Program Operacyjny