Województwo
Podlaskie
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500006939-N-2018
z dnia 10-01-2018 r.
Województwo Podlaskie : Druk i dostawa materiałów informacyjno -
promocyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613416-N-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500058524-N-2017 SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe: - I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Podlaskie
, Krajowy numer identyfikacyjny 050658404, ul.
Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1,
15-888 Białystok, woj.
podlaskie, państwo Polska, tel. 85
665 45 51, e-mail
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks 85 665 46
42. Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl Adres profilu nabywcy: - Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: - I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Druk i dostawa
materiałów informacyjno - promocyjnych Numer
referencyjny(jeżeli dotyczy): BZP.272.38.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem
zamówienia jest: „Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych”.
2. Zamówienie obejmuje: Druk i dostawę materiałów informacyjno -
promocyjnych: 1) Część 1- Druk i dostawę materiałów informacyjno -
promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji, Sportu i Turystyki;
2) Część 2- Druk i dostawę kalendarzy trójdzielnych SSPW na rok 2018;
3) Część 3- Druk i dostawę materiałów informacyjno- promocyjnych
opisujących działanie Podlaskiego Systemu Informacyjnego e-Zdrowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 1 a (Część
1), 1 b (Część 2), 1 c (Część 3) do SIWZ. II.4)
Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: tak II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV:
79810000-5,
79823000-9,
79822500-7,
79822000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe: -
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|