Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu specjalistycznego w ramach zadania „Kultura bez barier”
Tytuł | Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu specjalistycznego w ramach zadania „Kultura bez barier” |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje objęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | Numer ogłoszenia: 292040 - 2015, AG/360/10/15 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2015-11-10 |
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu specjalistycznego w ramach zadania Kultura bez barier
Numer ogłoszenia: 292040 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu specjalistycznego w ramach zadania Kultura bez barier.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest planowany do zrealizowania w ramach zadania pn. Kultura bez barier w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. I CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -SPRZĘT KOMPUTEROWY Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia: 1. Laptop z oprogramowaniem - 10 zestawów 2. Drukarka laserowa - 1 sztuka 3. Tablet - 4 sztuki ( poza realizacją zadania Kultura bez barier) 4. Przenośny dysk twardy - 1 sztuka ( poza realizacją zadania Kultura bez barier) Szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SIWZ. II CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SPRZĘT 3D Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej drukarki 3D wraz ze skanerem 3D i oprogramowaniem - 1 zestaw Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1. Instalacji u klienta sprzętu 3 D oraz do przeszkolenia pracowników w zakresie jego obsługi. 2. Udzielenia w okresie gwarancji wsparcia technicznego - telefonicznie, mailowo lub poprzez zdalny pulpit komputera w godzinach 9:00 - 17:00, na drodze indywidualnych ustaleń także w siedzibie Zamawiającego 3. Przeglądów, w ramach wynagrodzenia za dostawę sprzętu, sprzętu 3 D w okresie gwarancji - raz w roku obejmujących czyszczenie, kalibrację oraz wymianę części wykazujących zużycie eksploatacyjne. 4. Zapewnienia usługi wsparcia drukowania w okresie gwarancji - w przypadku serwisu drukarki trwającego dłużej niż 4 dni robocze, Wykonawca gwarantuje wydruk modeli dla Zamawiającego i ich dostawę do 4 dni roboczych od daty przekazania poprawnych plików. Łączny czas druku nie może być dłuższy niż 12 godzin. Szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1b do SIWZ. III CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - MONITORY INTERAKTYWNE Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych monitorów interaktywnych - 5 sztuk Szczegółowy opis części III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1c do SIWZ. IV CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SYSTEMY NAGŁAŚNIAJĄCE Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych systemów nagłaśniających według poniższego zestawienia: 1. System nagłaśniający 1 - 1 zestaw 2. System nagłaśniający 2 - 4 zestawy 3. System nagłaśniający 3 - 1 zestaw Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1. Instalacji przy użyciu własnych narzędzi i materiałów nagłośnienia zewnętrznego ( część systemu nagłaśniającego nr 1) na terenie Białostockiego Muzeum Wsi/Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Nadawki 21 C, Wasilków (opis przedmiotu zamówienia w załączniku 1d do SIWZ) Rozmieszczenie instalacji nagłośnienia zewnętrznego - rys 1 - Załącznik nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis części IV przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1d do SIWZ. V CZĘŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SPRZĘT SPECJALISTYCZNY Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu specjalistycznego według poniższego zestawienia: 1. Wygrzewarka - 8 zestawów 2. Oprogramowanie - program powiększający, udźwiękowiający i ubrajlawiający środowisko Windows - 1 sztuka 3. Drukarka brajlowska - 1 sztuka 4. Multilektor - 1 zestaw 5. Powiększalnik ekranowy - 3 zestawy Szczegółowy opis części V przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1e do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia ( dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia): 1. Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, ( z wyjątkiem nagłośnienia zewnętrznego z IV części przedmiotu zamówienia, które należy zainstalować na terenie Białostockiego Muzeum Wsi/Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku) 2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door, 3. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenie sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach, 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie zgodnie z treścią Załączników 1a- 1e do SIWZ (szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla każdej z części) 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, 6. Okres naprawy sprzętu w trakcie okresu gwarancji (od daty upływu 48 godzin od zgłoszenia do daty odbioru sprzętu po naprawie) przedłuża okres udzielonej gwarancji. 7. Wykonawca dostarczy razem ze sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.13.20-6, 32.32.20.00-6, 32.34.24.00-6, 32.34.20.00-2, 32.34.21.00-3, 32.34.22.00-4, 32.34.23.00-5, 32.34.24.12-3, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 38.65.22.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - I część przedmiotu zamówienia 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). - II część przedmiotu zamówienia 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). - III część przedmiotu zamówienia 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) - IV część przedmiotu zamówienia 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc zł 00/100) - V część przedmiotu zamówienia 1.500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao A. A. O/ Białystok 04 1240 5211 1111 0000 4919 5527 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium z tytułu wystąpienia zdarzeń określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w konsorcjum), wadium to powinno obejmować zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w rozdziale XVIII pkt 2 terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 2 wraz z załącznikiem nr 1 do oferty ( Ofertę wraz z załącznikiem wypełnić oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia) 2) Karty katalogowe ze specyfikacją oferowanego sprzętu - do każdej pozycji zamówienia potwierdzające, że sprzęt spełnia minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie odpowiednio zwaloryzowane z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT, c) zaistnienia siły wyższej i innych zdarzeń losowych, w szczególności takich jak: pożar, powódź, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, nagłe załamania pogody, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej d) zmiany przedstawicieli stron umowy, e) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok Dział Administracyjno-Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Muzeum Podlaskiego w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest planowany do zrealizowania w ramach zadania pn.Kultura bez barier w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia: 1. Laptop z oprogramowaniem - 10 zestawów 2. Drukarka laserowa - 1 sztuka 3. Tablet - 4 sztuki ( poza realizacją zadania Kultura bez barier) 4. Przenośny dysk twardy - 1 sztuka ( poza realizacją zadania Kultura bez barier) Szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT 3D.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej drukarki 3D wraz ze skanerem 3D i oprogramowaniem - 1 zestaw Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1. Instalacji u klienta sprzętu 3 D oraz do przeszkolenia pracowników w zakresie jego obsługi. 2. Udzielenia w okresie gwarancji wsparcia technicznego - telefonicznie, mailowo lub poprzez zdalny pulpit komputera w godzinach 9:00 - 17:00, na drodze indywidualnych ustaleń także w siedzibie Zamawiającego 3. Przeglądów, w ramach wynagrodzenia za dostawę sprzętu, sprzętu 3 D w okresie gwarancji - raz w roku obejmujących czyszczenie, kalibrację oraz wymianę części wykazujących zużycie eksploatacyjne. 4. Zapewnienia usługi wsparcia drukowania w okresie gwarancji - w przypadku serwisu drukarki trwającego dłużej niż 4 dni robocze, Wykonawca gwarantuje wydruk modeli dla Zamawiającego i ich dostawę do 4 dni roboczych od daty przekazania poprawnych plików. Łączny czas druku nie może być dłuższy niż 12 godzin. Szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1b do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MONITORY INTERAKTYWNE.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych monitorów interaktywnych - 5 sztuk Szczegółowy opis części III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1c do SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6, 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SYSTEMY NAGŁAŚNIAJĄCE.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych systemów nagłaśniających według poniższego zestawienia: 1. System nagłaśniający 1 - 1 zestaw 2. System nagłaśniający 2 - 4 zestawy 3. System nagłaśniający 3 - 1 zestaw Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1. Instalacji przy użyciu własnych narzędzi i materiałów nagłośnienia zewnętrznego ( część systemu nagłaśniającego nr 1) na terenie Białostockiego Muzeum Wsi/Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Nadawki 21 C, Wasilków (opis przedmiotu zamówienia w załączniku 1d do SIWZ) Rozmieszczenie instalacji nagłośnienia zewnętrznego - rys 1 - Załącznik nr 7 do SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 38.65.22.00-2, 48.00.00.00-8, 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT SPECJALISTYCZNY.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu specjalistycznego według poniższego zestawienia: 1. Wygrzewarka - 8 zestawów 2. Oprogramowanie - program powiększający, udźwiękowiający i ubrajlawiający środowisko Windows - 1 sztuka 3. Drukarka brajlowska - 1 sztuka 4. Multilektor - 1 zestaw 5. Powiększalnik ekranowy - 3 zestawy Szczegółowy opis części V przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1e do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 38.65.22.00-2, 48.00.00.00-8, 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę sprzętu komputerowego oraz sprzętu specjalistycznego w ramach zadania „Kultura bez barier” część I, II, III, IV, najkorzystniejsze oferty złożyły firmy:
CZĘŚĆ I - Sprzęt komputerowy
Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe Komserwis Sp. z o.o. ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
Cena netto – 42.080,00 zł
Cena brutto – 43.623,30 zł
CZĘŚĆ II - Sprzęt 3D
CADXPERT Maciej Dukat, ul. Wielka Puszcza 91, 43-353 Porąbka
Cena netto – 37.000,00 zł
Cena brutto – 45.510,00 zł
CZĘŚĆ III - Monitory interaktywne
JB Multimedia, Brzeska 107 A, 21-500 Biała Podlaska
Cena netto – 83.150,00 zł
Cena brutto – 102.274,50 zł
CZĘŚĆ IV - Systemy nagłaśniające
JB Multimedia, Brzeska 107 A, 21-500 Biała Podlaska
Cena netto – 55.816,00 zł
Cena brutto – 68.653,68 zł
Jednocześnie działając zgodnie z art. 94 ust.3 pkt a ustawy Pzp zawiadamiam, że umowy w przedmiotowej sprawie zostaną podpisane z Wykonawcami w dniu 24.11.2015r.
Białystok, dnia 23.11.2015r.
OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę sprzętu komputerowego oraz sprzętu specjalistycznego w ramach zadania „Kultura bez barier” część V, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
CZĘŚĆ V - Sprzęt specjalistyczny
ALTIX Sp. z o.o., ul. Chlubna 88, 03-051 Warszawa
Cena netto: 82.723,24 zł
Cena brutto: 89.341,10 zł
Jednocześnie działając zgodnie z art. 94 ust.3 pkt a ustawy Pzp zawiadamiam, że umowa w przedmiotowej sprawie zostanie podpisana z Wykonawcą w dniu 26.11.2015r.
Białystok, dnia 25.11.2015r.
Metryka strony