Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, pl
Tytuł | Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015. |
---|---|
Typ Zamówienia | Przetargi z PZP |
NR Zamówienia | AG/360/05/15 |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2015-09-15 |
Białystok: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015.
Numer ogłoszenia: 231472 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum@muzeum.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucji kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia. Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów i książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Albumy 1.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 200 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 15.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: 15.10.2015 r Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Album Krasnuszki wśród ikon raschożych, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 60 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 30.09.2015 r. Książki 1. Książka Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa format A4, środek obj. 350 stron (+/- 10%), tekst dwujęzyczny w układzie dwukolumnowym, ryciny umieszczone w tekście papier offset 120g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 400 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015r. Termin przekazania materiałów: 2 połowa października 2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pt. Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa, współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Część II zamówienia. Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów oraz kartonowego pokoju wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Foldery / składanki 1. Folder Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz. Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 07.10.2015 r. 2. Folder reklamowy w formie mapy, format A2 składany na 10 części do formatu A5, bigowania, kreda 150g, kolor 4+4, folia mat., nakład 2.000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zaproszenia 1. Zaproszenie, format A4 (składane do A5), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 30.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Pocztówki / reprodukcje 1. Komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, tekst dwujęzyczny na obwolucie, nakład 400 kompletów ( 5 x 400 szt.) Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r. Plakaty / afisze / kalendarze 1. Kalendarz, format 420x 295 mm (A2 składane na dwa do formatu A3), jedno bigowanie, poziom, 16 stron formatu A3, kreda 200g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, na środku dłuższego boku otwór do zawieszenia, okładka, nakład 1000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 01.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 15.11.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Plakat, format A3, kreda 180 g, kolor 4+0, nakład 40 sztuk Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 05.10.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Inne 1. W białostockim saloniku- kartonowy pokój dla lalek (do samodzielnego sklejania) Elementy do wydrukowania: podłoga: szer. 23 cm, dł. 31 cm, karton 1,5 mm+oklejka po jednej stronie - papier 80g (bez oklejki pod spodem podłogi), zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie ściany: (wg załączonego zdjęcia do SIWZ) wys. 23 cm + 2 cm wypustka do sklejania, szer. 77 cm, 2 bigowania oddzielające powierzchnie ścian + bigowanie oddzielające wypustki do sklejania, karton 1,5 mm+oklejka ubustronnie - papier 80g, zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie Dwie karty o wymiarach 25 x 33 cm z rysunkami przedmiotów i postaci do wyciskania, każdy rysunek z dodatkową powierzchnią do przyklejenia na podłodze, odznaczoną bigowaniem (łącznie 22 rysunki na dwóch kartach), karton 1 mm, oklejka po jednej stronie (bez oklejki pod spodem), papier 80g, zadrukowany 4+0+foilia matowa obustronnie Nakład 3.000 egz. Termin realizacji - do 02.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r. (CPV) 78220000-5 Usługi składu (CPV) 78225000-0 Usługi projektów graficznych (CPV) 78200000-9 Usługi związane z drukowaniem (CPV) 78210000-1 Usługi w zakresie drukowania wydawnictw książkowych (CPV) 78124000-2 Usługi w zakresie drukowania folderów 3. Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny i skład komputerowy każdego z elementów wykonywanego zamówienia w formie elektronicznej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego przedstawić wydruki próbne i dostarczać je do ostatecznej korekty i akceptacji do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem każdego z elementów przedmiotu zamówienia. 5. Przedstawicielem Zamawiającego w zakresie uzgodnień technicznych, w tym akceptacji wydruków próbnych jest pani Barbara Muszyńska - Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku tel. 085 740-77-41 , 509-337-095 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania każdego z elementów zamówienia w terminie uzgodnionym przez strony, nie dłuższym niż wskazanym w SIWZ. 7. Wykonawca po wykonaniu poszczególnych elementów zamówienia przekazuje je Zamawiającemu tj. dostarcza na własny koszt do siedziby Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do zaakceptowanych projektów oraz przekazuje projekt każdej z części przedmiotu zamówienia w formie przygotowanej do druku na nośniku cyfrowym. 8. Zamawiający dostarczy Wykonawcy materiały tekstowe i fotograficzne w formie elektronicznej. Do części wydawnictw Zamawiający przekaże gotowe projekty, co zaznaczone jest w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający każdorazowo w formie elektronicznej poda terminu wykonania i inne konieczne dane do wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli losowo wybranej realizowanej usługi poligraficznej w trakcie realizacji przedmiotu umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na który składana jest oferta z podaniem ich wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 40.000,00 zł brutto II część zamówienia: 40.000,00 zł brutto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wydawnictw o parametrach podobnych do podanych w SIWZ: do I części zamówienia - co najmniej 2 wydawnictwa, do II części zamówienia - co najmniej 1 szt. plakat, 1 szt. zaproszenia, 1 szt. kalendarz, 1 szt. pocztówka bądź innego wydawnictwa o równoważnych parametrach zamówienia wskazanym w specyfikacji.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok (Dział AG).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część wydruków współfinansowana jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów i książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albumy 1. Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 200 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 15.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: 15.10.2015 r Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Album Krasnuszki wśród ikon raschożych, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 60 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 30.09.2015 r. Książki 1. Książka Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa? format A4, środek obj. 350 stron (+/- 10%), tekst dwujęzyczny w układzie dwukolumnowym, ryciny umieszczone w tekście papier offset 120g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 400 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015r. Termin przekazania materiałów: 2 połowa października 2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pt. Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa?, współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów oraz kartonowego pokoju wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Foldery / składanki 1. Folder Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz. Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 07.10.2015 r. 2. Folder reklamowy w formie mapy, format A2 składany na 10 części do formatu A5, bigowania, kreda 150g, kolor 4+4, folia mat., nakład 2.000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zaproszenia 1. Zaproszenie, format A4 (składane do A5), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 30.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Pocztówki / reprodukcje 1. Komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, tekst dwujęzyczny na obwolucie, nakład 400 kompletów ( 5 x 400 szt.) Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r. Plakaty / afisze / kalendarze 1. Kalendarz, format 420x 295 mm (A2 składane na dwa do formatu A3), jedno bigowanie, poziom, 16 stron formatu A3, kreda 200g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, na środku dłuższego boku otwór do zawieszenia, okładka, nakład 1000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 01.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 15.11.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Plakat, format A3, kreda 180 g, kolor 4+0, nakład 40 sztuk Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 05.10.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Inne 1. W białostockim saloniku- kartonowy pokój dla lalek (do samodzielnego sklejania) Elementy do wydrukowania: podłoga: szer. 23 cm, dł. 31 cm, karton 1,5 mm+oklejka po jednej stronie - papier 80g (bez oklejki pod spodem podłogi), zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie ściany: (wg załączonego zdjęcia do SIWZ) wys. 23 cm + 2 cm wypustka do sklejania, szer. 77 cm, 2 bigowania oddzielające powierzchnie ścian + bigowanie oddzielające wypustki do sklejania, karton 1,5 mm+oklejka ubustronnie - papier 80g, zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie Dwie karty o wymiarach 25 x 33 cm z rysunkami przedmiotów i postaci do wyciskania, każdy rysunek z dodatkową powierzchnią do przyklejenia na podłodze, odznaczoną bigowaniem (łącznie 22 rysunki na dwóch kartach), karton 1 mm, oklejka po jednej stronie (bez oklejki pod spodem), papier 80g, zadrukowany 4+0+foilia matowa obustronnie Nakład 3.000 egz. Termin realizacji - do 02.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015. najkorzystniejsze oferty złożyły firmy:
I część przedmiotu zamówienia:
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Sp. j. 15-509 Białystok, ul. Tygrysia 50 Sobolewo
Cena netto: 55.256,00 zł
Cena brutto: 58.018,80 zł
II część przedmiotu zamówienia:
S-PRINT 2 Sp. z o.o. 40-326 Katowice ul. Techników 5
Cena netto: 24.006,00 zł
Cena brutto: 29.527,38 zł
Ponadto działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.907 z póź. zm.) zawiadamiam, iż umowy w przedmiotowej sprawie zostaną podpisane z Wykonawcami w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia wyborze najkorzystniejszej oferty.
Białystok, dnia 21.09.2015r.
CZĘŚĆ I
Streszczenie oceny i porównania ofert
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium Cena 70% |
Liczba pkt w kryterium Jakość 30% |
Razem |
1 |
Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 12a |
44,72 |
30 |
74,72 |
2 |
PASAŻ Spółka z o.o. 30-363 Kraków, ul. Rydlówka 24 |
48,96 |
30 |
78,96 |
3 |
ZAPOL Sobczyk Spółka Jawna 71-062 Szczecin, al. Piastów 42 |
43,29 |
30 |
73,29 |
4 |
S-PRINT 2 Sp. z o.o. 40-326 Katowice ul. Techników 5 |
38,82 |
30 |
68,82 |
5 |
Grafpol Agnieszka Blicharz – Krupińska, ul. Czarnieckiego 1, 53-650 Wrocław |
61,59 |
22 |
83,59 |
6 |
Drukarnia Dimograf Spółka z o.o. 43-300 Bielsko – Biała ul. Legionów 83 |
54,17 |
30 |
84,17 |
7 |
Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak 87-800 Włocławek, ul. Toruńska 148 |
36,66 |
30 |
66,66 |
8 |
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Sp. j. 15-509 Białystok, ul. Tygrysia 50 Sobolewo |
70,00 |
30 |
100 |
9 |
System-Graf Drukarnia Agencja Reklamowo – Wydawnicza Janusz Laskowski 20-515 Lublin, Zemborzyce Tereszyński 73 B |
59,73 |
30 |
89,73 |
AG/360/05/15
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015.
CZĘŚĆ II
Streszczenie oceny i porównania ofert
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium Cena 70% |
Liczba pkt w kryterium Jakość 30% |
Razem |
1 |
Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 12a |
53,41 |
30 |
83,41 |
3 |
ZAPOL Sobczyk Spółka Jawna 71-062 Szczecin, al. Piastów 42 |
49,35 |
30 |
79,35 |
4 |
S-PRINT 2 Sp. z o.o. 40-326 Katowice ul. Techników 5 |
70 |
30 |
100 |
9 |
System-Graf Drukarnia Agencja Reklamowo – Wydawnicza Janusz Laskowski 20-515 Lublin, Zemborzyce Tereszyński 73 B |
50,51 |
30 |
80,51 |
Metryka strony