"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku"
Data wydania | 2021-12-08 |
---|---|
Tytuł | "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku" |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BG.2601.7.38.2021 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2021-12-15 |
Białystok, dnia 08 grudnia 2021 r.
BG.2601.7.38.2021
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.
I. Opis zadania
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania, zwanych dalej artykułami.
- Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 do pokoju 024.
- Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko
II. Termin wykonania
Termin realizacji zadania – od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. lub do dnia wyczerpania kwoty przyznanej na realizację umowy (w zależności od tego, co nastąpi
w pierwszej kolejności).
III. Istotne postanowienia przyszłej umowy
- Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną na formularzu zamówienia określającym rodzaj i ilość zamawianych artykułów. Dopuszcza się możliwość złożenia w danym miesiącu zamówienia uzupełniającego.
- Wykonawca będzie realizował dostawy do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8.00 – do 13.00. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Artykuły powinny być posegregowane zgodnie z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania informujące o producencie, dacie produkcji, terminie przydatności do spożycia, składzie surowcowym. Oznakowania te powinny być czytelne i trwałe. Termin przydatności do spożycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 3 miesiące licząc od daty dostawy. W razie dostarczenia artykułów o terminie do spożycia krótszym niż 3 miesiące licząc od daty dostawy artykułów do Zamawiającego – Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów, niewłaściwym przechowywaniem lub transportem.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Wyliczona na podstawie zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w załączniku artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, a także uwzględnić okoliczności i warunki o których mowa w niniejszym zapytaniu.
- Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.
- Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.
- Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.
- Wykonawca wystawiać będzie faktury w oparciu o ceny jednostkowe, o których mowa w pkt. 11 oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy (na podstawie dowodów dostaw).
- Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.
- Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, potencjał i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiający upoważniony będzie do naliczania kar umownych w następujących okolicznościach:
1) w przypadku odstąpienia w całości albo w części od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 10% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy wyliczonego za część zamówienia od którego odstąpiono;
2) w przypadku niedotrzymania terminu dostawy w wysokości 2% wartości wynagrodzenia brutto należnego za tę część zamówienia w stosunku, do którego nastąpiła zwłoka, licząc za każdy dzień zwłoki.
- Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu od Zamawiającego bieżącego wynagrodzenia za dostarczone produkty.
- Zamawiający może dochodzić odszkodowania przewyższającego wysokość kary umownej.
- Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w całości albo w części, w szczególności w przypadkach:
1) Wykonawca nie rozpoczął albo przerwał z przyczyn leżących po jego stronie realizacje umowy,
2) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w sposób niezgodny z niniejszą Umową, przepisami prawa lub wskazaniami Zamawiającego.
- Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach stanowiących podstawę odstąpienia.
IV. Kryteria wyboru oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
V. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania, następnie wyliczenie w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości brutto.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mail);
b) wypełniony załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. - Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 022 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa artykułów spożywczych”). Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin złożenia oferty: do dnia 15 grudnia 2021 r. do godz. 10:00.
- Ewentualne zapytania proszę kierować na adres e-mail:
1) bg@wrotapodlasia.pl
2) jolanta.laszcz@wrotapodlasia.pl
VI. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 (www.bip.wrotapodlasia.pl).
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.
VII. Uwagi
- Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 60 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
b cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki:
Załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego;
Załącznik nr 3 Wzór umowy.
Białystok. 30.12.2021 r.
BG.2601.7.38.2021
INFORMACJA Z PODPISNIA UMOWY
W dniu 30.12.2021 r. zawarto z wykonawcą HURT I DETAL Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie – Umowę nr. BG.2601.7.38.2021 pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1”
.
Białystok 16.12.2021 r.
BG.2601.7.38.2021
INFORMACJA Z WYŁONIENIA WYKONAWCY
W wyniku przeprowadzonego postępowania pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1”na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył: „ HURT I DETAL Artykuły Spożywczo Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie” - kwota brutto 47 910,25 zł.
Białystok, 15.12.2021
BG.2601.7.38.2021
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W dniu 15 grudnia 2021 r. o godzinie 10.35, komisja dokonała otwarcia ofert w postępowaniu przeprowadzonym w formie zapytania ofertowego pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1”.
W ramach postepowania wpłynęły 2 oferty, od potencjalnych Wykonawców:
Nr oferty |
Wykonawca |
Cena brutto zamówienia |
Data wpływu |
1.
|
HURT i DETAL Artykuły Spożywczo - Rolne Anna Siekierko, ul Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie |
47 910,25 zł |
data wpływu: 15/12/2021 r. godz. 8:56 |
2. |
MIROSŁAW POPOW Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ‘’MANGO’’ Detal -Hurt, ul.Poddolna 63, 17-200 Hajnówka |
50 768,10 zł
|
data wpływu 15.12.2021 r. godz.9:01 |
Białystok, dnia 10 grudnia 2021 r.
WYKONAWCY WSZYSCY
Zamawiający informuje, iż w Zapytaniu ofertowym nr BG.2601.7.38.2021 na „Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych” wpłynęło w dniu 10.12.2021 r. pytanie do Zapytania ofertowego nr BG.2601.7.38.2021 od Wykonawcy:
Pytanie:
Czy zgodzicie się państwo na zaoferowanie w poniższych pozycjach:
Opakowania po 100 torebek?
Herbata czarna ekspresowa Lipton |
opak. po 88 tb |
Mleko Łaciate?
Mleko UHT 2% Mlekovita |
kart. po 0,5 l |
Mleko UHT 2% Mlekovita |
kart. po 1 l |
Sok Vitamini TYMBARK 0,3 L?
Sok"Vitaminka"marchewka/ różne smaki Hortex |
but. po 0,33 l |
Woda innego producenta? Np. Staropolanka?
Woda gazowana Krynka |
but. po 1,5 l |
Woda gazowana Krynka |
but. po 0,5 l |
Woda niegazowana Krynka |
but. po 1,5 l |
Woda niegazowana Krynka |
but. po 0,5 l |
Odpowiedź
Zamawiający podtrzymuje zapisy Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego BG.2601.7.38.2021.
Jednoczenie Zamawiający informuje, iż termin składania ofert nie ulega zmianie i przypada na dzień 15.12.2021 r. godz. 10.00 .
Metryka strony