Asysta techniczna i usługa utrzymania pakietu oprogramowania

Tytuł Asysta techniczna i usługa utrzymania pakietu oprogramowania
Typ Zamówienia Przetargi z PZP
NR Zamówienia BZP.272.9.2017
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-05-05

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://przetargi.wrotapodlasia.pl/

Ogłoszenie nr 69202 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Białystok: „Asysta techniczna i usługa utrzymania pakietu oprogramowania SOWA RPOWP do końca okresu programowania, zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji System Ankietowania umożliwiającej monitorowanie zachowania trwałości projektów, asysta techniczna i usługa utrzymania oprogramowania System Oceny Formalno-Merytorycznej (SOFM)”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Tytuł projektu Roczny Plan Działań w ramach Pomocy Technicznej RPOWP na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podlaskie , krajowy numer identyfikacyjny 050658404, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego  1, 15-888   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 45 51, e-mail zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks 85 665 46 42.
Adres strony internetowej (URL): http://przetargi.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://przetargi.wrotapodlasia.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://przetargi.wrotapodlasia.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w firmie pisemnej (papierowej)
Adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1; 15-888 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Asysta techniczna i usługa utrzymania pakietu oprogramowania SOWA RPOWP do końca okresu programowania, zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji System Ankietowania umożliwiającej monitorowanie zachowania trwałości projektów, asysta techniczna i usługa utrzymania oprogramowania System Oceny Formalno-Merytorycznej (SOFM)”
Numer referencyjny: BZP.272.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Asysta techniczna i usługa utrzymania pakietu oprogramowania SOWA RPOWP do końca okresu programowania, zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji System Ankietowania umożliwiającej monitorowanie zachowania trwałości projektów, asysta techniczna i usługa utrzymania oprogramowania System Oceny Formalno-Merytorycznej (SOFM)” Część I - Zamówienie na asystę techniczną i usługę utrzymania oprogramowania Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych (SOWA RPOWP) oraz rozwój aplikacji w zakresie nowych funkcjonalności. Część II - Zamówienie na opracowanie koncepcji i wdrożenie Systemu Ankietowania RPOWP na lata 2014-2020 oraz świadczenie usługi asysty technicznej przedmiotowej aplikacji. Część III - Zamówienie na asystę techniczną i usługę utrzymania oprogramowania System Oceny Formalno-Merytorycznej (SOFM).

II.5) Główny kod CPV: 72250000-2
Dodatkowe kody CPV:72210000-0, 72230000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP – tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług (wskazanych poniżej) w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego: 1) Usługi utrzymania i asysty technicznej aplikacji wchodzących w skład pakietu oprogramowania SOWA RPOWP, 2) Usługi asysty technicznej aplikacji System Ankietowania RPOWP, 3) Usługi utrzymania i asysty technicznej aplikacji SOFM. Zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP będą realizowane zgodnie z zasadami określonymi w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia. Wynegocjowane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie prowadzenia negocjacji, zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwiają uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 60

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ I – warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie danej części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) Świadczyli co najmniej 1 asystę techniczną (w zakresie rozwoju oprogramowania) i co najmniej 1 usługę utrzymania oprogramowania/pakietu oprogramowania bazodanowego, charakteryzującego się między innymi możliwością gromadzenia i wymiany danych pomiędzy jego poszczególnymi komponentami, zarządzania użytkownikami oraz generowania określonych raportów, na następujących warunkach:  Oprogramowanie/pakiet oprogramowania powinien umożliwiać w nim pracę co najmniej 200 użytkownikom jednocześnie,  Oprogramowanie/pakiet oprogramowania funkcjonujący u więcej niż jednego podmiotu/instytucji,  Oprogramowanie/pakiet oprogramowania współpracujący z co najmniej jedną aplikacją zewnętrzną (zintegrowany z zewnętrznym oprogramowaniem),  Świadczenie asysty technicznej (w zakresie rozwoju oprogramowania) i usługi utrzymania oprogramowania w zakresie aplikacji wdrożonych produkcyjnie, lub 2) Zaprojektowali i wdrożyli co najmniej 1 oprogramowanie/pakiet oprogramowania spełniający ww. wymagania. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców. CZĘŚĆ II – warunki udziału w postępowaniu: Wymagania ogólne: O udzielenie danej części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: zaprojektowali i wdrożyli co najmniej 1 oprogramowanie:  Bazodanowe, charakteryzujące się możliwością zarządzania oraz wypełniania szablonów dokumentów, wraz z gromadzeniem i przetwarzaniem danych wprowadzonych do tych szablonów przez użytkowników oprogramowania,  Umożliwiające zarządzanie użytkownikami oraz generowanie określonych raportów na podstawie danych zgromadzonych za pomocą oprogramowania,  Umożliwiające jednoczesną w nim pracę co najmniej 100 użytkownikom,  Współpracujące z co najmniej jedną aplikacją zewnętrzną (zintegrowane z zewnętrznym oprogramowaniem). UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców. CZĘŚĆ III – warunki udziału w postępowaniu: Wymagania ogólne: O udzielenie danej części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) Świadczyli co najmniej 1 asystę techniczną (w zakresie rozwoju oprogramowania) i co najmniej 1 usługę utrzymania oprogramowania bazodanowego, charakteryzującego się możliwością zarządzania oraz wypełniania szablonów dokumentów, wraz z gromadzeniem i przetwarzaniem danych wprowadzonych do tych szablonów przez użytkowników oprogramowania, na następujących warunkach:  Oprogramowanie umożliwiające w nim pracę co najmniej 100 użytkownikom jednocześnie,  Oprogramowanie umożliwiające zarządzanie użytkownikami oraz generowanie określonych raportów na podstawie danych zgromadzonych za pomocą oprogramowania,  Oprogramowanie funkcjonujące u więcej niż jednego podmiotu/instytucji,  Oprogramowanie współpracujące z co najmniej jedną aplikacją zewnętrzną (zintegrowany z zewnętrznym oprogramowaniem),  Świadczenie asysty technicznej (w zakresie rozwoju oprogramowania) i usługi utrzymania oprogramowania w zakresie aplikacji wdrożonych produkcyjnie, lub 2) Zaprojektowali i wdrożyli co najmniej 1 oprogramowanie spełniające ww. wymagania. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI pkt 2 SIWZ, Wykonawca (którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 13 do SIWZ), - z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z ofertą powinny zostać złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale VIII pkt 3 SIWZ (tj. Załącznik nr 10 do SIWZ i Załącznik nr 11 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 1 SIWZ. 3) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r. poz. 570, ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin wykonania 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, załącznik nr 5 do SIWZ, załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorach umów o których mowa w pkt 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I    Nazwa: Zamówienie na asystę techniczną i usługę utrzymania oprogramowania Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych (SOWA RPOWP) oraz rozwój aplikacji w zakresie nowych funkcjonalności.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Etap I – rozwój aplikacji w zakresie dodatkowych funkcjonalności oprogramowania SOWA RPOWP określonych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz przekazanie Zamawiającemu ostatecznych wersji kodów źródłowych wszystkich skryptów i aplikacji pakietu oprogramowania SOWA RPOWP, dokumentacji powdrożeniowej opracowanej w ramach Etapu I i przeszkolenie użytkowników/administratorów ze strony UMWP w przedmiotowym zakresie, 2. Etap II – świadczenie usługi utrzymania i asysty technicznej oprogramowania SOWA RPOWP w okresie 60 miesięcy od daty podpisania umowy lub do momentu wykorzystania 500 roboczogodzin oraz dostarczenie Zamawiającemu ostatecznych wersji kodów źródłowych wszystkich skryptów i aplikacji pakietu oprogramowania SOWA RPOWP oraz zaktualizowanej dokumentacji powdrożeniowej opracowanej w ramach Etapu II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2, 72230000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin wykonania 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: II    Nazwa: Zamówienie na opracowanie koncepcji i wdrożenie Systemu Ankietowania RPOWP na lata 2014-2020 oraz świadczenie usługi asysty technicznej przedmiotowej aplikacji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Etap I – wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie funkcjonalności aplikacji dostępnych z poziomu Beneficjenta umożliwiające wypełnienie ankiet trwałości. 2. Etap II – wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie pozostałych funkcjonalności aplikacji oraz przekazanie Zamawiającemu ostatecznych wersji kodów źródłowych wszystkich skryptów i aplikacji System Ankietowania oraz dokumentacji powdrożeniowej opracowanej w ramach Etapu I oraz Etapu II. 3. Etap III – zakres prac związanych ze świadczeniem usługi asysty technicznej Systemu Ankietowania w okresie 60 miesięcy od daty odbioru Etapu II lub do wykorzystania 100 roboczogodzin oraz dostarczenie Zamawiającemu ostatecznych wersji kodów źródłowych wszystkich skryptów i aplikacji System Ankietowania oraz zaktualizowanej dokumentacji powdrożeniowej opracowanej w ramach Etapu III
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72210000-0, 72250000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin wykonana 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: III    Nazwa: Zamówienie na asystę techniczną i usługę utrzymania oprogramowania System Oceny Formalno-Merytorycznej (SOFM).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Etap I – rozwój oprogramowania System Oceny Formalno-Merytorycznej (SOFM) w zakresie integracji aplikacji z platformą Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia, określony z załączniku nr 3 do SIWZ oraz przekazanie Zamawiającemu ostatecznych wersji kodów źródłowych wszystkich skryptów i aplikacji SOFM, dokumentacji powdrożeniowej opracowanej w ramach Etapu I i przeszkolenie użytkowników/administratorów ze strony UMWP w przedmiotowym zakresie, 2. Etap II – świadczenie usługi utrzymania i asysty technicznej oprogramowania SOFM w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy lub do momentu wykorzystania 150 roboczogodzin oraz dostarczenie Zamawiającemu ostatecznych wersji kodów źródłowych wszystkich skryptów i aplikacji SOFM oraz zaktualizowanej dokumentacji powdrożeniowej opracowanej w ramach Etapu II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2, 72230000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin wykonania 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Agnieszka Stypułkowska

Wprowadzający: Agnieszka Stypułkowska

Data modyfikacji: 2017-05-16

Opublikował: Agnieszka Stypułkowska

Data publikacji: 2017-04-19

Rejestr zmian