Dostarczanie artykułów do utrzymania czystości w 2017r. (środki czystości i chemia gospodarcza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku

Tytuł Dostarczanie artykułów do utrzymania czystości w 2017r. (środki czystości i chemia gospodarcza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2512.34.2016
Kategoria Dostawy
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2016-12-12

 

 

Biuro Administracyjno- Gospodarcze

BA-I.2512.34.2016                                                                                                                                                Białystok, dnia 02 grudnia 2016 r.

 

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na dostarczanie artykułów do utrzymania czystości (środki czystości i chemia gospodarcza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

 

A. Opis przedmiotu zamówienia

 

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do utrzymania czystości (środki czystości i chemia gospodarcza) wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania, zwanych dalej artykułami.

2. Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 do pomieszczenia „za kratą” zlokalizowanego na parterze budynku obok pokoju nr 024 – wejście od strony parkingu.

3. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.                          

B. Termin wykonania                                                                                                          

Termin realizacji zadania –01.01.2017r.- 31.12.2017 r.

C. Istotne postanowienia przyszłej umowy

 

1. Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną raz w miesiącu do 10 dnia miesiąca na dany miesiąc. Dopuszcza się możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego na zasadach jak wyżej.

2. Wykonawca będzie realizował dostawy do lokalizacji Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8:00 do 13:00.

3. Artykuły powinny być posegregowane i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Wykonawca wraz z dostawą pierwszej partii artykułów przekaże właściwe i potwierdzone za zgodność karty charakterystyki wymagane dla poszczególnych środków chemicznych i dezynfekujących. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4. Termin przydatności do użycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostawy.

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów.


6. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.

7. Wyliczona na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w Załączniku nr 1 artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, w tym wszystkie okoliczności i warunki wyszczególnione w Zapytaniu ofertowym.

8. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.

Określone w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego ilości artykułów do utrzymania czystości stanowią wartości szacunkowe przyjęte w celu określenia wartości przedmiotu umowy. Zmiana ilości poszczególnych artykułów nie stanowi istotnej zmiany przyszłej umowy, jednakże ilości zamawianych artykułów nie mogą prowadzić do zmiany wartości przedmiotu umowy.

10. Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.

11. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.

12. Wykonawca wystawiać będzie faktury na koniec miesiąca rozliczeniowego w oparciu o ceny jednostkowe, o których mowa w pkt.11 oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy (na podstawie dowodów dostaw).

13. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 21 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.

14. Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.

15. Strony zgodnie postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania będą kary umowne tj.:          

a) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 10% łącznej wartości brutto, o której mowa w Załączniku nr 1;                                                     

 b) w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę zamówionych artykułów w terminie 10 dni roboczych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% łącznej wartości brutto, o której mowa w Załączniku nr 1; 
c) za każdy dzień opóźnienia dostawy Zamawiający naliczyć może karę umowną w wysokości 2% wartości dostawy brutto wyliczonej z dostarczonej faktury VAT;                                                   

d) w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu zapłaty, o którym mowa w pkt 12, Wykonawcy przysługuje prawo naliczania odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia.


D. Kryteria wyboru oferty

 

Cena – 100%

 

E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

 

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub e-mailem na adres : ba@wrotapodlasia.pl poprzez zaproponowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania, następnie wyliczenie wartości netto poszczególnych artykułów oraz w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości netto i brutto. Do oferty proszę dołączyć dane rejestrowe Wykonawcy.

2. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. 605.

3. Termin złożenia oferty: do dnia 12.12.2016r. (poniedziałek) do godz. 12:00.

4. Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza - tel. 85 6654 562; 609 970 127 oraz do Pana Tomasz Greś – tel. 85 66 54 552; 609 096 310.

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na zakup artykułów do utrzymania czystości (chemia gospodarcza i środki czystości) w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku w okresie: 01.01.2017r.-31.121.2017r. najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: MULTICHEM s.c. M. Barwiejuk, H. Mścisłowski; 15-139 Białystok ul. Ks. A. Syczewskiego 8 .
Cena oferty brutto z podatkiem VAT: 38 322,26 zł ( słownie złotych: trzydzieści osiem tysięcy trzysta dwadzieścia dwa 26/100).

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Monika Kropiewnicka

Wprowadzający: Monika Kropiewnicka

Data modyfikacji: 2016-12-19

Opublikował: Monika Kropiewnicka

Data publikacji: 2016-12-05

Rejestr zmian