Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby związane z wykonywaniem zadań Instytucji Zarządzającej RPOWP 2014-2020
Tytuł | Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby związane z wykonywaniem zadań Instytucji Zarządzającej RPOWP 2014-2020 |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | DRR-IX.433.2.2.2017 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-02-10 |
Zapytanie ofertowe
Dotyczy dostarczania artykułów spożywczych wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Poleskiej 89 na potrzeby związane z wykonywaniem zadań Instytucji Zarządzającej RPOWP 2014-2020 przez Departamenty i Biura: Departament Rozwoju Regionalnego (DRR), Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (DEFRR), Departament Europejskiego Funduszu Społecznego (DEFS), Biuro Innowacyjności Przedsiębiorstw (BPR) oraz Biuro Certyfikacji RPOWP 2014-2020 (BC).
1 Opis przedmiotu zamówienia
- Kawa ziarnista (kawa ziarnista, średnio palona o delikatnym smaku pozbawionym śladu goryczki, przeznaczona do parzenia w ekspresie ciśnieniowym, 100% ziaren arabiki, nie może być to kawa smakowa ani kawa typu crema, opakowanie próżniowe), 293 opak. po 1000 g.
- Kawa mielona (kawa palona, mielona, przeznaczona do parzenia w ekspresie ciśnieniowym, 100% wyselekcjonowanych ziaren arabiki, puszka, słoik lub opakowanie próżniowe), 20 opak. po 250 g.
- Kawa rozpuszczalna (kawa rozpuszczalna, 100% kawy naturalnej, 100% arabica, słoik szklany), 24 opak. po 200 g.
- Herbata czarna w torebce (herbata ekspresowa, czarna, mieszanka wysokogatunkowych herbat, każda torebka ze sznurkiem i etykietką dla łatwiejszego zaparzania, bez dodatków), 48 opak. po 100 sztuk.
- Cukier biały drobnoziarnisty, 26 opak. po 1000 g.
- Mleko UHT o zawartości tłuszczu 2%, karton z wieczkiem do łatwego otwierania
i zamykania, 920 kart. po 1 l. - Mleko zagęszczone (mleko zagęszczone, niesłodzone, sterylizowane o zawartości tłuszczu 7,5%, kartonik z wieczkiem do łatwego otwierania i zamykania), 30 kart. po 0,5 l.
- Woda gazowana (naturalna woda mineralna, wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, butelka plastikowa lub szklana), 472 but. po 0,5 l.
- Woda niegazowana (naturalna woda mineralna, nienasycona dwutlenkiem węgla, butelka plastikowa lub szklana), 472 but. po 0,5 l.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
2 Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia
- Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Poleskiej 89 (Budynek C).
- Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną co dwa miesiące do 10 dnia danego miesiąca na formularzu zamówienia określającym rodzaj i ilość zamawianych artykułów, w podziale na poszczególne komórki organizacyjne. Dopuszcza się możliwość składania w danym okresie zamówień dodatkowych.
- Wykonawca będzie realizował dostawy do lokalizacji Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8.00 – do 15.00. Za dni robocze ustala się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Artykuły powinny być posegregowane zgodnie z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne (DRR, DEFRR, DEFS, BPR, BC) – opis zamówień poszczególnych komórek organizacyjnych zawarty będzie w formularzu zamówienia – i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania informujące o producencie, dacie produkcji, terminie przydatności do spożycia, składzie surowcowym. Oznakowania te powinny być czytelne i trwałe.
- Termin przydatności do spożycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 4 miesiące licząc od daty dostawy artykułów do Zamawiającego. W razie dostarczenia artykułów o terminie do spożycia krótszym niż 4 miesiące licząc od daty dostawy artykułów do Zamawiającego – Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
- Wyliczona, na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w Załączniku nr 1 artykuły, cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty związane z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych, rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy związane z wykonaniem umowy.
- Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.
- Asortyment wskazany w ofercie Wykonawcy jest asortymentem stałym przez cały okres trwania umowy i nie podlega negocjacjom.
- Przewidywany termin realizacji zadania – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do zrealizowania dostaw na kwotę, o której mowa w Formularzu ofertowym Wykonawcy (w zależności od tego, co nastąpi w pierwszej kolejności).
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną co dwa miesiące do 10 dnia danego miesiąca na formularzu zamówienia. Dopuszcza się możliwość składania w danym okresie zamówień dodatkowych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji cyklicznych dostaw zgodnie z jego potrzebami aż do wyczerpania ilości artykułów spożywczych określonych w Zapytaniu ofertowym oraz w Formularzu ofertowym Wykonawcy.
3 Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
a) Dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon,
adres e-mailowy);
b) Wypełniony Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Departament Rozwoju Regionalnego
ul. Poleska 89
15-874 Białystok
(na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa artykułów spożywczych”) lub przedłożyć osobiście (wyłącznie w zamkniętej kopercie) w Kancelarii Departamentu Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Poleska 89, Białystok.
Termin złożenia oferty – 10.02.2017 r., godz. 12.00. Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4 Kryterium oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
Warunkiem rozpatrywania oferty jest jej przygotowanie zgodnie z wymaganiami, określonymi w pkt.3 i 5.
5 Postanowienia dodatkowe:
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza cenowo, tj. w oparciu o podane w zapytaniu kryterium wyboru i oceny ofert - 100 % łączna cena brutto oferty.
- W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy w Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu wyjaśnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- O wynikach postepowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-maila). Od wyników postępowania nie przysługuje odwołanie.
6 Uwagi
- Przewidywany termin podpisania umowy to luty-marzec 2017 r. Zamawiający zastrzega, iż termin ten może ulec nieznacznemu przesunięciu.
- Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).
Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia i postępowania należy kierować na adres mailowy:beata.plechimowicz@wrotapodlasia.pl.
W wyniku postępowania została wybrana do realizacji oferta złożona przez Panią Annę Siekierko prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą HURT I DETAL Art. Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP 7221027136, REGON 450686807 na kwotę 21.080,56 zł brutto.
Metryka strony