Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP

Tytuł Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP
Typ Zamówienia Przetargi z PZP
NR Zamówienia OR-VII.272.13.2015
Kategoria Dostawy
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2015-10-01

 

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku

ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok

informuje, że w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Syntis Sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1, 15-523 Grabówka

cena oferty brutto: 77 608,65 zł

termin dostawy do: 20 dni

Oferta ww. firmy spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych.

 

Klasyfikacja poszczególnych ofert przedstawia się następująco:

Nr oferty

Firma (nazwa)

lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium: termin dostawy

Suma punktów

 

PI-W KOMSERWIS Sp. z o.o.

ul. Piasta 16

15-044 Białystok

oferta odrzucona

 

Syntis Sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

99,00

1

100,00

 

Białystok, 5 października 2015 r.

=============================================================================================================

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

           

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP wyjaśnia co następuje:

PYTANIE NR 1:

Dotyczy poz. 2: ultrabook ze stacją dokującą

Zamawiający specyfikuje:

Procesor

Klasy x86, zaoferowany procesor musi uzyskiwać wynik nie mniejszy niż 3940 punktów w teście Passmark CPU Mark zgodnie z zestawieniem opublikowanym na stronie WWW: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html w dniu ogłoszenia niniejszego postępowania a stanowiącym Załącznik nr 1

16.

Stacja dokująca

-        Dedykowana do współpracy z oferowanym ultrabookiem

-        Port LAN 10/100/1000,

-        Minimum 4 porty USB

-        D-sub, DVI

-        złącze/złącza słuchawek i mikrofonu

-     Zasilacz wraz z przewodem zasilającym

  1. Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie ultrabooka wyposażonego w procesor o wydajności 3881 pkt w teście Passmark CPU Mark w zestawieniu opublikowanym na stronie WWW: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html w dniu ogłoszenia niniejszego postępowania a stanowiącym Załącznik nr 1?
  2. Czy Zamawiający uzna za równoważne zaoferowanie ultrabooka ze stacją dokującą wyposażoną w porty video: D-sub i Dispaly Port + adapter DisplayPort w miejsce wymaganego portu DVI ?

Odpowiedź do pytania 1a:

Zamawiający nie dopuści ultrabooka wyposażonego w procesor o wydajności mniejszej niż 3940 pkt w teście Passmark CPU Mark w zestawieniu opublikowanym na stronie WWW: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html w dniu ogłoszenia niniejszego postępowania a stanowiącym Załącznik nr 1.

Odpowiedź do pytania 1b:

Zamawiający uzna za równoważne zaoferowanie ultrabooka ze stacją dokującą wyposażoną w porty video: D-sub i Dispaly Port + adapter DisplayPort w miejsce wymaganego portu DVI.

 

PYTANIE NR 2:

Dotyczy poz. 1: zestaw komputerowy

Zamawiający specyfikuje:

21.

Gwarancja

Min. 3-letnia gwarancja na cały zestaw, świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Serwis urządzeń musi być realizowany przez ich Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego

 

Prosimy o doprecyzowanie czy spełnieniem minimalnych wymagań Zamawiającego dotyczących gwarancji i serwisu zestawu komputerowego (komputer stacjonarny, monitor, UPS) będzie zaoferowanie :

a)      Komputer stacjonarny: 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Serwis urządzeń realizowany przez ich Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.

b)      Monitor, UPS: 3-letnia gwarancja producenta, serwis na miejscu u klienta z czasem reakcji - do końca następnego dnia roboczego. Serwis urządzeń realizowany przez Wykonawcę.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający pozostaje przy zapisach SIWZ odnośnie gwarancji na zestaw komputerowy, jednakże dopuści UPS z 3 letnią gwarancją producenta, serwis na miejscu u klienta z czasem reakcji - do końca następnego dnia roboczego. Serwis urządzeń realizowany przez Wykonawcę.

 
 

Białystok, dnia 28.09.2015 r.

=============================================================================================================

Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 246732-2015 z dnia 2015-09-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok

Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP
Termin składania ofert: 2015-09-29


Numer ogłoszenia: 253298 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 246732 - 2015 data 21.09.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.

============================================================================================================


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP:

1. pkt 11.2) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„2) Ofertę należy złożyć w:
Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku,
15-888 Białystok, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pokój 607
nie później niż do dnia 01.10.2015 r. do godziny 10:00”

2. pkt 11.4) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„4) Kopertę należy zaadresować według poniższego wzoru:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
OFERTA NA „Dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP”
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 01.10.2015 r. GODZ. 10:30”

3. pkt 14.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„14. Otwarcie ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.10.2015 r. o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w pokoju nr 616.”


Białystok, dnia 28.09.2015 r.

============================================================================================================

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: przetargi.wrotapodlasia.pl/

________________________________________
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP
Numer ogłoszenia: 246732 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.30.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: a) formularz ofertowy (Wzór - zał. Nr 3 do SIWZ); b) opis parametrów oferowanych urządzeń (Wzór - zał. Nr 1.1 do SIWZ); c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru). 2. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa dokumenty wymienione w pkt III.4.2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 99
• 2 - Termin dostawy - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, 2) gdy zaproponowany w ofercie sprzęt został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Wykonawcę, a nowy sprzęt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż sprzęt wycofany, 3) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy, 4) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), 5) zmiany/wprowadzenia podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego, 6) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Wykonawcę, 7) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 2. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 616.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Krzysztof Godlewski

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data modyfikacji: 2015-10-05

Opublikował: Krzysztof Godlewski

Data publikacji: 2015-09-21

Rejestr zmian