Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP
Tytuł | Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP |
---|---|
Typ Zamówienia | Przetargi z PZP |
NR Zamówienia | OR-VII.272.7.2015 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2015-08-03 |
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
informuje, że nawiązaniu do ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP Zamawiający dokonał w Zadaniu Nr 2 ponownego badania i oceny oferty firmy Syntis Sp. z o.o., ul. Ciołkowskiego 11/1, 15-523 Grabówka.
W wyniku ponownego badania oferty Zamawiający stwierdził iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrzuceniu podlega oferta firmy Syntis Sp. z o.o., ul. Ciołkowskiego 11/1, 15-523 Grabówka na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), tj. oferta jest niezgodna z ustawą.
Uzasadnienie:
Wykonawca składając w dniu 03.08.2015 r. ofertę na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP nie poinformował Zamawiającego o ciążącym obowiązku podatkowym od ultrabooków ze stacją dokującą, wynikającym ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług. Wykonawca jest adresatem normy z art. 91 ust. 3a, który nakłada obowiązek informacyjny na składającego ofertę, jeżeli w razie wyboru danej oferty na zamawiającym będzie ciążył obowiązek podatkowy. Informacja ma obejmować nazwę (rodzaj) towaru bądź usługi, których dotyczy obowiązek podatkowy oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zgodnie z literalnym brzmieniem przepisu informacja musi być przedłożona zamawiającemu najpóźniej w chwili złożenia oferty. Przepisy ustawy o podatku od towarów i usług stanowią, że obowiązek podatkowy od wymienionego przedmiotu zamówienia ciąży na Zamawiającym jako czynnym podatniku.
Brak informacji o obowiązku podatkowym Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Obowiązek zamieszczenia w ofercie informacji o ciążącym na Zamawiającym obowiązku podatkowym wynika z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, Wykonawca takiej informacji nie przedstawił. Brak informacji w powyższym zakresie powoduje niezgodność oferty z ustawą.
Jednocześnie informujemy, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP na Zadanie Nr 2, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
=======================================================================================
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
informuje, że nawiązaniu do ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP”, oraz w związku z ujawnioną w ofercie firmy PI-W KOMSERWIS Sp. z o.o., ul. Piasta 16, 15-044 Białystok w Zadaniu Nr 2 niezgodnością parametrów oferowanego sprzętu z wymaganiami SIWZ informuję, że zamawiający dokonał w tym zadaniu ponownego badania i oceny ofert.
W wyniku ponownego badania ofert Zamawiający stwierdził iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrzuceniu podlega oferta firmy PI-W KOMSERWIS Sp. z o.o., ul. Piasta 16, 15-044 Białystok.
W uzasadnieniu:
Wykonawca zaproponował w ultrabooku ze stacją dokującą (Toshiba Portage Z30-A-1E1 z Port Replikator II-120W, torba Dicota, klawiatura USB Logitech K120, mysz USB, Logitech B100) procesor Intel Core Mobile i7-4510U, który wg Załącznika nr 1 – PassMark CPU Benchmark – High End osiąga wynik 3952 punktów.
W Załączniku Nr 1.2 do SIWZ, ZADANIE 2 (DRR) – Ultrabook ze stacją dokującą Opis oferowanego sprzętu, pkt 3 - Zamawiający wymagał, aby oferowany procesor uzyskiwał wynik nie mniejszy niż 3960 punktów.
Wobec niezgodności w zakresie określonym w SIWZ, Zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić w oparciu o zapis art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.
Treść oferty musi być zgodna z treścią specyfikacji, a zatem musi odpowiadać wszystkim zawartym w niej wymogom merytorycznym, m.in. zawierać wszystkie, prawidłowe pod względem treści dokumenty, dokumentować fakt spełniania merytorycznych warunków zawartych w specyfikacji, czy też odnosić się w sposób jednoznaczny i zgodny z wymogami opisanymi w SIWZ do przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 82 ust. 3 ustawy Pzp treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wobec powyższego w Zadaniu nr 2 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp została odrzucona oferta złożona przez PI-W KOMSERWIS Sp. z o.o., ul. Piasta 16, 15-044 Białystok. Treść oferty Wykonawcy nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dokonał ponownej oceny ofert złożonych na Zadanie Nr 2:
najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:
Syntis Sp. z o.o.
ul. Ciołkowskiego 11/1, 15-523 Grabówka
cena oferty brutto: 90 297,99 zł
termin dostawy do: 20 dni
Oferta ww. firmy spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu o przyjęte kryteria wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy jest najkorzystniejsza.
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym zadaniu przedstawia się następująco:
|
Białystok, 28 sierpnia 2015 r.
========================================================================================
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
informuje, że w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP”:
w Zadaniu Nr 1 najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:
YAMO Sp. z o.o.
Centrum Komputerowe
Al. Armii Krajowej 4A lok. 7, 50-541 Wrocław
cena oferty brutto: 135 729,27 zł
termin dostawy do: 20 dni
Oferta ww. firmy spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu o przyjęte kryteria wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy jest najkorzystniejsza.
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym zadaniu przedstawia się następująco:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Liczba pkt w kryterium: cena |
Liczba pkt w kryterium: termin dostawy |
Suma punktów |
|
ALLTECH Sp.J. Z. Pająk, A. Pająk ul. Spółdzielcza 33 09-407 Płock |
81,83 pkt |
1 pkt |
82,83 pkt |
|
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp.J. ul. Wolności 8/4 26-600 Radom |
oferta odrzucona |
||
|
YAMO Sp. z o.o. Centrum Komputerowe Al. Armii Krajowej 4A lok. 7 50-541 Wrocław |
99,00 pkt |
1 pkt |
100,00 pkt |
|
Centrum Informatyki ZETO S.A. ul. Skorupska 9 15-048 Białystok |
77,01 pkt |
0 pkt |
77,01 pkt |
|
CPU ZETO Sp. z o.o. ul. Powstańców Wielkopolskich 20 58-500 Jelenia Góra |
89,82 pkt |
1 pkt |
90,82 pkt |
|
MX Solution Sp. z o.o. Al. Poprzeczna 82 51-167 Wrocław |
oferta odrzucona |
||
|
Syntis Sp. z o.o. ul. Ciołkowskiego 11/1 15-523 Grabówka |
80,45 pkt |
1 pkt |
81,45 pkt |
|
BIT S.A. Al. Jana Pawła II 23 00-854 Warszawa |
oferta odrzucona |
||
|
AppNet Sp. z o.o. ul. Nowy Świat 3/28 15-453 Białystok |
76,96 pkt |
0 pkt |
76,96 pkt |
10. |
PI-W KOMSERWIS Sp. z o.o ul. Piasta 16 15-044 Białystok |
89,12 pkt |
0 pkt |
89,12 pkt |
w Zadaniu Nr 2 najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:
PI-W KOMSERWIS Sp. z o.o.
ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
cena oferty brutto: 83 593,00 zł
termin dostawy do: 30 dni
Oferta ww. firmy spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu o przyjęte kryteria wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy jest najkorzystniejsza.
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym zadaniu przedstawia się następująco:
|
Białystok, 20 sierpnia 2015 r.
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 182896-2015 z dnia 2015-07-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Termin składania ofert: 2015-07-29
Numer ogłoszenia: 193084 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182896 - 2015 data 20.07.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP:
1. pkt 11.2) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„2) Ofertę należy złożyć w:
Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku,
15-888 Białystok, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pokój 607
nie później niż do dnia 03.08.2015 r. do godziny 10:00”
2. pkt 11.4) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„4) Kopertę należy zaadresować według poniższego wzoru:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
OFERTA NA „Dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP”
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 03.08.2015 r. GODZ. 10:30”
3. pkt 14.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„14. Otwarcie ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.08.2015 r. o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w pokoju nr 616.”
Białystok, dnia 30.07.2015 r.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP wyjaśnia co następuje:
PYTANIE NR 1:
Odp. nr 2 na pytanie 2 dot. Zadania 1, dopuszcza dowolność interpretacji doposażenia w tonery drukarki laserowej kolorowej:
Czy Zamawiający nie będzie wymagać dostarczenia tonerów o maksymalnej dla danej drukarki pojemności jeśli pojemność tonerów startowych przekracza pojemności wymagane dla danej drukarki?
Nadmieniam, że zapisy SIWZ nadal wymagają dostarczenia tonerów o największej dla oferowanego urządzenia pojemności:
„W przypadku zastosowania tonerów startowych w proponowanym urządzeniu, powinny być dołączone tonery o największej pojemności oferowanej przez producenta.?”
Proszę o doprecyzowanie wymagań.
Odpowiedź 1:
Dotyczy Zadania 1: drukarka czarno-biała z dupleksem – szt. 2:
W przypadku zastosowania tonera startowego w proponowanym urządzeniu powinien być również dołączony toner o pojemności minimum 10000 stron A4.
Dotyczy Zadania 1: drukarka kolorowa – szt. 1:
W przypadku zastosowania tonerów startowych w proponowanym urządzeniu, powinny być również dołączone tonery o pojemności: dla toneru czarnego min. 6500 str. A4, dla tonerów kolorowych min. 5000 str. A4.
Białystok, dnia 30.07.2015 r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP wyjaśnia co następuje:
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA Nr 1
PYTANIE NR 1:
W Załączniku nr 1.1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 1, pozycja 3, Drukarka czarno-biała z dupleksem, Zamawiający specyfikuje:
Wydajność największego tonera dostępnego do zaproponowanego urządzenia powinna wnosić minimum 11000 str.
Czy zamawiający dopuści zaoferowanie urządzenia z wydajnością największego tonera minimum 10000 str. ?
Odpowiedź 1:
Zamawiający dopuści zaoferowanie urządzenia z wydajnością największego tonera minimum 10000 str.
PYTANIE NR 2:
W załączniku nr 1.1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 1, pozycja 4, Drukarka kolorowa, Zamawiający specyfikuje:
Wydajność największego tonera kolorowego (cyan, magenta, yellow) dostępnego do zaproponowanego urządzenia powinna wynosić minimum 5000 str. A4 wg normy producenta. W przypadku zastosowania tonerów startowych w proponowanym urządzeniu, powinny być dołączone tonery o największej pojemności oferowanej przez producenta.
Czy Zamawiający uzna za spełniony warunek z tonerami, jeżeli drukarka na wyposażeniu będzie miała tonery 6000 str. na każdym kolorze, a największe pasujące na 7000 str. ?
Odpowiedź 2:
Zamawiający uzna za spełniony warunek z tonerami, jeżeli drukarka na wyposażeniu będzie miała tonery 6000 str. na każdym kolorze, a największe pasujące na 7000 str.
PYTANIE NR 3:
W Załączniku nr 1.1 oraz załączniku numer 1.2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 1 oraz nr 2, pozycja Zestaw komputerowy typ 1 oraz Zestaw komputerowy typ 2, Zamawiający specyfikuje:
Płyta główna |
Dostosowana do oferowanego procesora, wyposażona w min. 1 złącze PCI Express x16, 2 złącza PCI/PCI Express, … |
Czy zamawiający dopuści zaoferowanie komputera wyposażonego w 1 złącze PCI Express x 16 oraz 1 złącze PCI/PCI Express?
Odpowiedź 3:
Zamawiający dopuści zaoferowanie komputera wyposażonego w 1 złącze PCI Express x16 oraz 1 złącze PCI/PCI Express.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA Nr 2
PYTANIE NR 1:
Dotyczy zad.1 – 1. Zestaw komputerowy typ 1 pkt.17 BIOS
Zamawiający wymaga aby BIOS posiadał możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowym tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe.
Według naszych ustaleń, tego typu podejście do zarządzania ustawieniami BIOS zaimplementowane jest tylko w rozwiązaniu jednego producenta.
Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym przeglądanie ustawień i zmiana parametrów BIOS jest możliwa wyłącznie po podaniu hasła administratora ?
Odpowiedź 1:
Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym przeglądanie ustawień i zmiana parametrów BIOS jest możliwa wyłącznie po podaniu hasła administratora.
PYTANIE NR 2:
Dotyczy zad.2 – 1. Zestaw komputerowy typ 2 pkt.17 BIOS
Zamawiający wymaga aby BIOS posiadał możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowym tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe.
Według naszych ustaleń, tego typu podejście do zarządzania ustawieniami BIOS zaimplementowane jest tylko w rozwiązaniu jednego producenta.
Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym przeglądanie ustawień i zmiana parametrów BIOS jest możliwa wyłącznie po podaniu hasła administratora ?
Odpowiedź 2:
Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym przeglądanie ustawień i zmiana parametrów BIOS jest możliwa wyłącznie po podaniu hasła administratora.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA Nr 3
PYTANIE NR 1:
Dotyczy Zadania 1: drukarka czarno-biała z dupleksem – szt. 2 i drukarka kolorowa – szt. 1:
Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie drukarki wyposażonej standardowo w podajniki papieru na 350 arkuszy, tj. 250 arkuszy - podajnik nr 1 i 100 arkuszy – podajnik uniwersalny wraz możliwością zainstalowania kasety dodatkowej na 500 arkuszy? Proponowane rozwiązanie jest standardowo o 50 arkuszy większe od wymaganego i pozostawia wymaganą możliwość dalszej rozbudowy.
Odpowiedź 1:
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie drukarki wyposażonej standardowo w podajnik papieru na 350 arkuszy, tj. 250 arkuszy – podajnik nr 1 i 100 arkuszy – podajnik uniwersalny wraz z możliwością zainstalowania kasety dodatkowej na 500 arkuszy.
PYTANIE NR 2:
Dotyczy Zadania 1: drukarka kolorowa – szt. 1:
Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie drukarki wyposażonej standardowo w 256MB pamięci? Jest to standardowy rozmiar pamięci dla tego typu laserowych drukarek kolorowych (o podanej szybkości drukowania, rozdzielczości, etc.).
Odpowiedź 2:
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie drukarki wyposażonej standardowo w min. 256 MB pamięci.
PYTANIE NR 3:
Dotyczy Zadania 1: drukarka kolorowa – szt. 1:
Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie drukarki o maksymalnym miesięcznym cyklu pracy 60 tys. stron ?
Odpowiedź 3:
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie drukarki o maksymalnym miesięcznym cyklu pracy 60 tys. stron.
PYTANIE NR 4:
Dotyczy Zadania 1: zestaw komputerowy typ 1 – szt. 43:
Czy Zamawiający dopuści komputer z zasilaczem o mocy 180W ? Obecnie produkowane komputery, spełniające wszelkie normy środowiskowe (w tym TCO, Energy Star, RoHS, Epeat) posiadają dedykowane i w pełni wystarczające zasilacze specjalnie projektowane i dobierane przez swoich producentów. Stąd dla komputera biurowego, o przedstawionych wymaganiach, proponowane zasilacze całkowicie spełniają zapotrzebowanie energetyczne sprzętu przy jednoczesnym spełnieniu wszelkich norm. Dodać chcemy, że właśnie taki sprzęt Zamawiający zamierza kupić (pkt. 1.2 Przedmiot zamówienia:
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, (zbudowany z nowych części, nienaprawiany, nieregenerowany, niefabrykowany), nieużywany, wolny od wad, jednorodny i jednolity w konfiguracji, spełniający wszelkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa i zużycia energii obowiązujące w polskim prawie, wysokiej jakości i funkcjonalności, zgodnej lub przewyższającej wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1.1-1.2 do SIWZ oraz będzie posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty, aprobaty itp. oraz spełniać wymagane normy.
Odpowiedź 4:
Zamawiający dopuści komputer z zasilaczem o mocy min. 180W, spełniający wszystkie normy środowiskowe (w tym TCO, Energy Star, RoHS, Epeat) posiadający dedykowane i w pełni wystarczające zasilanie specjalnie projektowane i dobrane przez producenta.
PYTANIE NR 5:
Dotyczy Zadania 1: zestaw komputerowy typ 1 – szt. 43:
Czy Zamawiający dopuści komputer z procesorem o wydajności 4914 pkt ? Proponowana wydajność jest mniejsza od wymaganej w SIWZ o dosłownie 1 pkt przy skali blisko 5 tysięcy pkt łącznie.
Odpowiedź 5:
Zamawiający dopuści komputer z procesorem o wydajności min. 4914 pkt.
PYTANIE NR 6:
Dotyczy Zadania 1: zestaw komputerowy typ 1 – szt. 43:
Czy Zamawiający dopuści komputer z obudową typu Tower/Mini Tower ? Obudowa taka jest przeznaczona do pracy w orientacji pionowej.
Odpowiedź 6:
Zamawiający dopuści komputer z obudową typu Tower/Mini Tower.
PYTANIE NR 7:
Dotyczy Zadania 2: zestaw komputerowy typ 2 – szt. 6:
Czy Zamawiający dopuści komputery wyposażone w łącznie 6 portów USB 2.0 ?
Odpowiedź 7:
Zamawiający dopuści komputery wyposażone w łącznie 6 portów USB 2.0
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA Nr 4
PYTANIE NR 1:
Zwracamy się z prośbą o udzielenie wyjaśnień treści SIWZ.
Dotyczy: Załącznik nr 1.1 do SIWZ/ Zadanie 1(EFS)/ 1. Zestaw komputerowy typ1/ pp. 17 BIOS
Zamawiający specyfikuje:
Zapis OPZ:
BIOS |
- Możliwość odczytania z BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych, informacji na temat: zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI. |
W/w opis dotyczący: „możliwości odczytania z BIOS informacji o obsadzeniu slotów PCI”, faworyzuje rozwiązania tylko jednego producenta (firmy DELL). Jest to funkcja wyróżniająca sprzęt wspomnianej firmy. Interfejs graficzny BIOS-u służy do pokazania najbardziej praktycznie potrzebnych danych o konkretnym sprzęcie PC. Wyspecyfikowana funkcja BIOSU nie jest realnie przydatną funkcjonalnością zarówno dla przeciętnego użytkownika jak i zaawansowanego administratora. W praktyce administratorzy zarządzający infrastrukturą danej firmy korzystają z dodatkowego oprogramowania, firm trzecich, posiadającego bardziej rozbudowane funkcjonalności sczytywane z BIOS-u płyty głównej danego komputera. Przykładowo: wielu renomowanych producentów komputerów umieszcza natomiast w interfejsie graficznym BIOS, o wiele bardziej przydatną funkcję, a mianowicie –możliwość wyłączenia/ włączenia poszczególnych slotów PCI. Jest to funkcja jak najbardziej praktycznie uzasadniona.
W związku z powyższym, czy Zamawiający zgodzi się na usunięcie zapisu o: „możliwości odczytania z BIOS informacji o obsadzeniu slotów PCI, umożliwiając jednocześnie zaoferowanie w w/w postępowaniu zestawów komputerowych innych renomowanych producentów, spełniających pozostałe wymagania OPZ, nie ustępujących technicznie komputerom firmy DELL ?
Odpowiedź 1:
Tak, Zamawiający dopuści zaoferowanie komputera, którego BIOS, umożliwia odczytanie, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych, informacji na temat: zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, ale bez możliwości odczytania z BIOS informacji o obsadzeniu slotów PCI.
Białystok, dnia 28.07.2015 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP:
1. pkt 11.2) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„2) Ofertę należy złożyć w:
Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku,
15-888 Białystok, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pokój 607
nie później niż do dnia 31.07.2015 r. do godziny 10:00”
2. pkt 11.4) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„4) Kopertę należy zaadresować według poniższego wzoru:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
OFERTA NA „Dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP”
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 31.07.2015 r. GODZ. 10:30”
3. pkt 14.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„14. Otwarcie ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2015 r. o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w pokoju nr 616.”
Białystok, dnia 27.07.2015 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 182896-2015 z dnia 2015-07-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Termin składania ofert: 2015-07-29
Numer ogłoszenia: 190616 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182896 - 2015 data 20.07.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 182896-2015 z dnia 2015-07-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Termin składania ofert: 2015-07-29
Numer ogłoszenia: 108175 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182896 - 2015 data 20.07.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.6).
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 1. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: a) formularz ofertowy (Wzór - zał. Nr 3 do SIWZ); b) opis parametrów oferowanych urządzeń (Wzór - zał. Nr 1.1 i 1.2 do SIWZ); c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru). 2. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa dokumenty wymienione w pkt III.4.2).
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:przetargi.wrotapodlasia.pl/
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP.
Numer ogłoszenia: 182896 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.30.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin dostawy - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 616.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP Zadanie Nr 1: 1. Zestaw komputerowy typ 1, 2. Monitor 23 cale, 3. Drukarka czarno-biała z dupleksem, 4. Drukarka kolorowa.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP Zadanie Nr 1: 1. Zestaw komputerowy typ 1 - 43 szt., 2. Monitor 23 cale - 2 szt., 3. Drukarka czarno-biała z dupleksem - 2 szt., 4. Drukarka kolorowa - 1 szt..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP Zadanie Nr 2: 1. Zestaw komputerowy typ 2, 2. Ultrabook ze stacją dokującą, 3. Macierz dyskowa.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP Zadanie Nr 2: 1. Zestaw komputerowy typ 2 - 6 szt., 2. Ultrabook ze stacją dokującą - 6 szt., 3. Macierz dyskowa - 1 szt..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
Metryka strony