Kampania informacyjno-promocyjna RPOWP na lata 2014-2020
Tytuł | Kampania informacyjno-promocyjna RPOWP na lata 2014-2020 |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | DRR.IV.434.18.2016 |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2016-11-02 |
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, Departament Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Białymstoku (15-874) przy ul. Poleska 89 zaprasza do składania ofert.
Szczegółowy opis przedmiotu zadania
Przedmiot zadania polega na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na terenie województwa podlaskiego. Kampania powinna mieć przede wszystkim charakter informacyjny, wskazujący na nowe środki finansowe i zaplanowane nabory wniosków.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przygotuje i zrealizuje kampanie RPOWP na lata 2014-2020 w całości, w tym dokona zakupu wszystkich niezbędnych produktów i usług na potrzeby przeprowadzenia kampanii i zrealizowania wszystkich części składowych przedmiotu zamówienia.
I. Przedmiot zadania
1. Przygotowanie przez Wykonawcę koncepcji scenariuszy artykułów prasowych wraz z oprawą wizualną/graficzną (np. zdjęcia dot. poruszanych tematów + zestaw logotypów RPOWP na lata 2014-2020) według wymienionych niżej tematów i wytycznych przekazanych przez Zamawiającego:
a) Konkurs 1.2.1 Wspieranie transferu wiedzy, innowacji, technologii i komercjalizacji wyników B+R oraz rozwój działalności B+R w przedsiębiorstwach ( 1 artykuł) .
b) Konkurs 1.4.1 Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa – tereny inwestycyjne (1 artykuł).
c) Konkurs. 2.3 wspieranie powstawania i rozwoju podmiotów gospodarczych (1 artykuł).
d) Konkurs 7.1 rozwój działań aktywnej integracji ( 1 artykuł).
e) Konkurs 2.2 Działania na rzecz równowagi praca – życie (1 artykuł).
Artykuły prasowe mają na celu poinformowanie potencjalnych beneficjentów o możliwościach wsparcia w ramach zbliżających się konkursów. Określenie bliżej profilu potencjalnego beneficjenta, o którym mowa w ww. konkursach oraz na jakie obszary można składać projekty o dofinansowanie ze środków unijnych. Ponadto opracowanie artykułów ma być oparte na podstawie „dobrych praktyk” wybranych przez Zamawiającego projektów zrealizowanych w poprzedniej perspektywie RPOWP na lata 2007-2013. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tematu.
Szczegółowy opis osi priorytetowych dot. ww. konkursów (plik do pobrania):
http://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/dowiedz_sie_wiecej_o_programie/zapoznaj_sie_z_prawem_i_dokument/szczegolowy-opis-osi-priorytetowych-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-podlaskiego-na-lata-2014-2020.html
2. Opracowanie 5 różnych artykułów prasowych (max. 1/3 strony/artykuł) oraz publikacja tych artykułów na stronach redakcyjnych papierowego dziennika regionalnego o zasięgu woj. podlaskiego (o charakterze społeczno-gospodarczym, z wyłączeniem tabloidów) emisja artykułów codziennie (przez 5 dni) od poniedziałku do piątku.
a) Publikacja tych artykułów w lokalnym serwisie internetowym dziennika ukazującego się w zasięgu województwa podlaskiego, w sekcji specjalnej (zakładce, podstronie serwisu itp.) stworzonej na potrzeby kampanii. Emisja artykułów codziennie (przez 5 dni) od poniedziałku do piątku.
b) Wykonawca najpóźniej 3 dni przed publikacją każdego z artykułów przedstawi Zamawiającemu materiały prasowe do akceptacji.
c) Realizacja 5 konkursów dla czytelników na końcu każdego artykułu. Pytania konkursowe nawiązujące do prezentowanego tematu artykułu. Konkurs przeprowadzony zostanie drogą mailową, która wyłoni co najmniej 5 zwycięzców z poprawną odpowiedzią. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 612).
d) Jako nagrody przekazane zostaną czytelnikom materiały promocyjne, będące własnością Zamawiającego, oznaczone logotypami RPOWP 2007-2013.
e) Wykonawca przekaże Zamawiającemu artykuły prasowe zaraz po opublikowaniu ich w prasie regionalnej.
f) Artykuły wykorzystywane będą do wysyłki mailingowej opisanej w pkt. 3.
3. Opracowanie jednego artykułu podsumowującego ww. artykuły (obejmujący max. ½ strony) i publikacja w bezpłatnej, papierowej gazecie o charakterze społeczno-gospodarczym (z wyłączeniem tabloidów):
a) dystrybuowanej co tydzień na terenie miasta Białystok o nakładzie co najmniej 15 000 egzemplarzy.
b) dystrybuowanej w miastach: Suwałki i Łomża o nakładzie co najmniej 5000 egzemplarzy/ miasto.
Wykonawca przed publikacją artykułu przedstawi go Zamawiającemu do akceptacji.
4. Przygotowanie 5 kreacji graficznych na potrzeby mailingu. Każda kreacja graficzna powinna być prosta i nowoczesna, swoim wyglądem przykuwać uwagę, zawierać 1-2 zdjęcia, chwytliwy lead i krótki opis informacji, z możliwością mierzenia klikalności w wiadomość mailingową – liczba otwarć (open rate), kliknięć (CTR), oraz liczba odbitych adresów – kody monitorujące powinny być wpięte w kreację jako jeden plik html, kreacja graficzna powinna otwierać się automatycznie po kliknięciu maila. Kreacja graficzna ma być podlinkowana pod link wskazany przez Zamawiającego. Skład gotowej grafiki do kodu HTML/CSS, zgodnego z aktualnymi standardami, akceptowalnymi przez większość programów pocztowych.
a) Wykonawca ma przedstawić co najmniej dwa projekty graficzne mailingu w terminie 3 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczynającym wysyłkę mailingową.
b) Zredagowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, chwytliwego tytułu maila, który powinien w bezpośredni sposób zachęcać odbiorcę do otwarcia maila. Tytuł nie powinien przekraczać 80 znaków (wraz ze spacjami).
c) Mailing reklamowy aktywny przez 14 dni od daty wysyłki.
d) E-mail nadawcy i e-mail zwrotny powinny być takie same – nazwa ustalona z Zamawiającym.
e) Kreacja powinna ważyć maksymalnie 60kb o szerokości 480-500px i otwierać się na urządzeniach mobilnych.
f) Zakup wysyłki mailingu do co najmniej 60 000 odbiorców aktywnych kont na dużym ogólnopolskim portalu informacyjnym z geotargetowaniem na woj. podlaskie, wiek 21+.
g) Wysyłka mailingowa ma się odbywać każdego dnia (przez 5 dni) od poniedziałku do piątku, w tym samym terminie co publikacja artykułów prasowych w dzienniku regionalnym, z zastrzeżeniem, iż termin rozpoczęcia kampanii może ulec przesunięciu o maksymalnie 7 dni.
5. Opracowanie 5 różnych artykułów (max. ½ strony), emisja i ich reklama na horyzontalnym portalu informacyjnym, obejmującym szeroki zakres tematyczny, posiadający zakładkę wiadomości regionalnych na stronie głównej portalu.
a) emisja tych artykułów codziennie przez 5 dni, od poniedziałku do piątku w wiadomościach regionalnych sprofilowanych na województwo podlaskie pozwalające na dotarcie do co najmniej 300 tys. unikalnych użytkowników.
b) przygotowanie 5 chwytliwych tytułów i wykup linków reklamowych do każdego artykułu i zamieszczenie ich na stronie głównej portalu w zakładce regionalnej sprofilowanej na woj. podlaskie/ Białystok.
c) Wykonawca najpóźniej 3 dni przed publikacją każdego z artykułów przedstawi Zamawiającemu materiały prasowe do akceptacji.
II. Informacja o RPOWP
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 jest programem dwufunduszowym, finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) oraz Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS).
RPOWP 2014-2020 przyczynia się do realizacji celów Strategii Europa 2020. Strategia na rzecz inteligentnego i zrównoważonego rozwoju sprzyjającego włączeniu społecznemu oraz krajowych dokumentów strategicznych. Jednocześnie jest jednym z narzędzi realizacji Strategii Rozwoju Województwa Podlaskiego do roku 2020 (SRWP 2020), przyjętej 9 września 2013 r. przez Sejmik Województwa Podlaskiego. Głównym celem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020 jest wzrost konkurencyjności gospodarki kształtowanej w oparciu o regionalne specjalizacje.
III. Termin realizacji zadania
1. Planowany czas realizacji kampanii składającej się z publikacji treści wszystkich artykułów w dzienniku o zasięgu regionalnymi (wersja papierowa i w intrenecie), mailing i emisja artykułów na horyzontalnym portalu informacyjnym w terminie od 7 listopada do 11 listopada 2016r., z zastrzeżeniem, iż termin rozpoczęcia emisji może ulec przesunięciu przez Zamawiającego o maksymalnie 7 dni.
2. Emisja artykułów podsumowujących w gazecie bezpłatnej nie później niż 23 listopada 2016r.
IV. Cele oraz założenia kampanii
Kampania informacyjno-promocyjna RPOWP na lata 2014-2020 skierowana będzie do mieszkańców całego województwa podlaskiego, ale przede wszystkim do potencjalnych beneficjentów i potencjalnych uczestników projektów. Celem kampanii będzie przybliżenie potencjalnym beneficjentom obszarów, na które będą mogli uzyskać wsparcie.
Cele szczegółowe kampanii:
a) Wzrost świadomości na temat programu wśród mieszkańców województwa podlaskiego.
b) Informowanie o aktualnych i planowanych w najbliższym czasie naborach wniosków, tj. kto i na co może starać się o dofinansowanie w ramach RPOWP na lata 2014-2020 (linki do pobrania):
- http://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/jak-zaczac-korzystac-z-programu.html;
- http://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1)
c) Zachęcanie do sięgania po nowe środki z Funduszy Europejskich.
d) Informowanie oraz zachęcanie do korzystania z bezpłatnych źródeł informacji i edukacji nt. Programu takich jak:
- Strona rpo.wrotapodlasia.pl (portal poświęcony programowi RPOWP na lata 2014-2020;
- Spotkania informacyjne i szkolenia ogłaszane przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ;
- Sieć Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w województwie podlaskim (punkty zapewniają szeroki zakres usług, konsultacje bezpośrednie, telefoniczne, mailowe oraz mobilne punkty odwiedzające różne miejscowości regionu).
V. Grupa docelowa
Odbiorcy kampanii: Kampania skierowana jest do ogółu społeczeństwa, w szczególności potencjalnych i obecnych beneficjentów programu.
VI. Obowiązki Wykonawcy po podpisaniu umowy
- Stała współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie udzielania Zamawiającemu wszelkich niezbędnych informacji związanych z jego prawidłowym wykonaniem.
- Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich przygotowanych materiałów/plików do akceptacji przez Zamawiającego przed ich publikacją. Zamawiający zgłosi uwagi do lub zaakceptuje materiały prasowe w ciągu jednego dnia od dnia ich przekazania. Zgłoszone uwagi Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić.
- Wykonawca każdorazowo na swój koszt dotrze do wskazanych obszarów tematycznych na terenie województwa podlaskiego w celu przygotowania artykułów prasowych.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia w ramach wynagrodzenia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do opublikowanych artykułów, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz udzielenie Zamawiającemu prawa zależnego do tych utworów.
- Po zakończeniu kampanii Wykonawca zobowiązany jest przedstawić raport z przebiegu działań informacyjno-promocyjnych.
- Informacje dodatkowe
- Działania kampanii mają uwzględniać wymogi dotyczące wizualizacji unijnego źródła finansowania, w tym umieszczenia logo RPOWP 2014-2020, UE i logo województwa oraz umieszczenia informacji słownej o programie, w ramach którego realizowany jest projekt oraz o funduszu współfinansującym projekt.
- Uprzejmie proszę o nadsyłanie ofert drogą elektroniczną na adres e-mail: urszula.rosinska@wrotapodlasia.pl, urszula.onisko@wrotapodlasia.pl do dnia 02.11.2016 do godz. 12.00.
- Wszelkie pytania proszę kierować do Pani Urszuli Rosińskiej, tel. 85 66 54 355 nie później niż do 28.10.2016r. do godz. 10.00.
- Oferta powinna zawierać wstępny harmonogram emisji oraz całkowity koszt wykonania zamówienia.
- Kryterium wyboru oceny oferty: 100% cena.
- Każdy zleceniobiorca może złożyć jedną ofertę.
Rozstrzygnięcie z postępowania o udzielenie zamówienia na przygotowanie i przeprowadzenie Kampanii informacyjno-promocyjnej RPOWP na lata 2014-2020.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Admis Sp. z o.o. ul. Św. Mikołaja 1, 15-419 Białystok – cena oferty brutto 44 304,60 zł.
Metryka strony