Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Oddziałach Terenowych w Łomży i Suwałkach w okresie: 11.07.2016r.-30.06.2017r.

Tytuł Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Oddziałach Terenowych w Łomży i Suwałkach w okresie: 11.07.2016r.-30.06.2017r.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2512.12.2016 z dnia 28.06.2016
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2016-07-05

Biuro Administracyjno- Gospodarcze                                                                                                                       Białystok,28.06.2016r. BA-I.2512.12.2016

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Oddziałach Terenowym UMWP w Łomży i Suwałkach.

Charakterystyka zamówienia:

I. Okres świadczenia usługi: 11.07.2016 r. – 30.06.2017 r.

II. Miejsce świadczenia usługi:

W ramach realizacji postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem zostały wydzielone odrębne zadania:

Zadanie nr 1: 

Sprzątanie pomieszczeń w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej 1.

Zadanie nr 2:

Sprzątanie pomieszczeń w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9 B.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

 Zadanie nr 1, 2. – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

IV. Inne ustalenia:

1.Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego za wykonane usługi/usługę jeden raz w miesiącu.

2. Fakturowanie odbywać się będzie na koniec miesiąca, w którym świadczono usługę i w rozbiciu na poszczególne lokalizacje.

3.Termin płatności - 21 dni od daty dostarczenia faktur/faktury do siedziby Zamawiającego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

V. Oferta i kryteria wyboru oferty:

1. Zamawiający oczekuje złożenia oferty na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej, oddzielnie dla każdego zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tzn. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Zamawiający ma prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.

2. Proszę o podanie w swojej ofercie miesięcznej ceny brutto za wykonanie przedmiotu umowy, oddzielnie dla każdego zadania:

- Zadanie nr 1:

  1. Łomża ul. Nowogrodzka 1 - ……………….. zł. brutto

- Zadanie nr 2:

  1. Suwałki ul. Przytorowa 9 B - ……………….. zł. brutto

3. Ceny obejmują wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym: zabezpieczenie sprzętu technicznego i urządzeń, wszelkich niezbędnych środków utrzymania czystości oraz usługi okresowe przewidziane w okresie obowiązywania umowy (np. mycie okien, czyszczenie i pranie wykładzin dywanowych).

4. Ceny obowiązują przez cały czas trwania umowy. Nie dopuszcza się zmiany cennika produktów i usług w okresie trwania umowy.

5. Podane w ust. 2 ceny za poszczególne zadania będą jedynym kryterium wyboru dostawcy usługi (przy spełnieniu oczekiwań Zamawiającego).

6.Przedmiot zamówienia finansowany będzie z budżetu województwa.

VI. Istotne postanowienia umowy:

Wykonawca podpisze z Zamawiającym umowę obowiązującą przez okres:11.07.2016-30.06.2017r. Warunki przedstawione w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (Zał. Nr 1) będą stanowiły integralną część umowy.

VII. Termin i sposób złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 w terminie do: 05.07.2016 r. (wtorek) do godz.12:00 z podaniem miesięcznej kwoty brutto wynagrodzenia ryczałtowego za wykonywanie czynności objętych zapytaniem ofertowym,oddzielnie dla każdego zadania– Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego (Formularz ofertowy).

Do Oferty należy dołaczyć:

Załącznik nr 3 – Wykaz wykonanych usług

Załącznik nr 4 – Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o niekaralności pracowników

Załącznik nr 6 – Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu pracowników

oraz dokumenty wymienione w pkt. VIII.2 Informacje dodatkowe.

VIII. Informacje dodatkowe:

  1. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki umożliwiające mu wzięcie udziału w postępowaniu, gdy wykaże, iż wykonał lub wykonuje, przez okres minimum 12 miesięcy (w momencie złożenia oferty), co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowym sprzątaniu obiektów (sprzątanie wewnętrzne budynku) - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.  
  2. Aby zostać dopuszczonym do udziału w postępowaniu, Wykonawca musi przedstawić:
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Uwagi

  • W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.
  • W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu wyjaśnienia treści oferty.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
  1. powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
  2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
  4. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
  • Rozliczenie wykonania przedmiotu umowy trwającego niepełny miesiąc zostanie obliczone proporcjonalnie do rzeczywistego czasu pełnienia usługi objętej zapytaniem ofertowym.

Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310 lub Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127.

Załączniki do Zapytania ofertowego:

  • Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia Zadania nr 1 i nr 2
  • Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
  • Załącznik nr 3 – Wykaz wykonanych usług
  • Załącznik nr 4 – Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym
  • Załącznik nr 5 – Oświadczenie o niekaralności pracowników
  • Załącznik nr 6 – Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu pracowników 

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego  w Oddziałach Terenowych w Łomży i Suwałkach w ramach wydzielonych odrębnych zadań informuję, że:

1). Zadanie nr 1 („Sprzątanie pomieszczeń w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej 1”) - najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma: Usługi Porządkowe Grażyna Napiórkowska; 15-400 Łomża ul. Romana Dmowskiego 2 B/40 (NIP: 7181146253)

Realizacja zakresu prac określonych w zapytaniu ofertowym nr BA-I.2512.12.2016 z  dnia 28.06.2016r. została wyceniona na kwotę: 400,00 zł brutto/miesiąc (słownie złotych: czterysta 00/100).

2). Zadanie nr 2 („Sprzątanie pomieszczeń w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9 B ”) - najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Piotr Szczęsny; Krzywe 40, 16-402 Suwałki (NIP:8442089716)

Realizacja zakresu prac określonych w zapytaniu ofertowym nr BA-I.2512.12.2016 z  dnia 28.06.2016r. została wyceniona na kwotę: 400,00 zł brutto/miesiąc (słownie złotych: czterysta 00/100)
 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Marta Ojdana

Wprowadzający: Marta Ojdana

Data modyfikacji: 2016-07-07

Opublikował: Marta Ojdana

Data publikacji: 2016-06-29

Rejestr zmian