Opracowanie graficzne, skład oraz druk materiałów promocyjno - informacyjnych

Tytuł Opracowanie graficzne, skład oraz druk materiałów promocyjno - informacyjnych
Typ Zamówienia Przetargi z PZP
NR Zamówienia OR-VII.272.15.2015
Kategoria Usługi
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2015-10-22

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

   DOTYCZĄCEGO ZADANIA NR 4 (DWZ)

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku

ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok

informuje, że w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie graficzne, skład oraz druk materiałów promocyjno - informacyjnych na Zadanie Nr 4 (DWZ), Wykonawca Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek odstąpił od podpisania umowy.

 

W związku z powyższym, zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

Najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert na Zadanie nr 4 (DWZ) złożyła:

Drukarnia Dimograf Sp. z o.o.

ul. Legionów 83, 43-300 Bielsko-Biała

Cena oferty: 35 070,00

Skrócenie terminu – 5 dni

 

Białystok, 2 grudnia 2015 r.

___________________________________________________________________________________________

KOREKTA OGŁOSZENIA O WYNIKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO DOTYCZĄCEGO ZADANIA NR 3 (DOS)

dostępne poniżej do pobrania z zakładki rozstrzygnięcie - załącznik (załączniki do strony)

Białystok, 16 listopada 2015 r.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

dostępne poniżej do pobrania z zakładki rozstrzygnięcie - załącznik (załączniki do strony)

Białystok, 6 listopada 2015 r.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

           

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na opracowanie graficzne, skład oraz druk materiałów promocyjno - informacyjnych wyjaśnia co następuje:

PYTANIE NR 1:

Poniżej opis kalendarzy, które Państwo mieli dwa lata temu (z tłoczonym żubrem w 3d) Czy taki opis byłby w porządku?

Kalendarz Biznes 122T; format: 165 x 221 (B5); objętość: 152 strony; układ kalendarium: tydzień na dwóch stronach; oprawa twarda piankowana; narożnik okładki prosty; narożnik bloku prosty; perforacja narożników; część informacyjna, mapy – 8 stron; notes teleadresowy zintegrowany z blokiem; kalendarium szaro-bordowe w jęz. PL, GB, D, RU; tasiemka bordowa;

lub

Kalendarz Manager 342T (w katalogu na str. 8); format: 165 x 221 (B5); objętość: 152 strony; układ kalendarium: tydzień na dwóch stronach; oprawa twarda piankowana; narożnik okładki okrągły; narożnik bloku prosty; 1 rząd registrów panoramicznych; perforacja narożników; część informacyjna, mapy – 8 stron; notes teleadresowy zintegrowany z blokiem; kalendarium szaro-granatowe w jęz. PL,GB, D; tasiemka granatowa;

Kalendarz Leader 362D (w katalogu na str. 7); format: 165 x 221 (B5); objętość:360 stron; 2 rzędy registrów panoramicznych; perforacja narożników; układ kalendarium: dzień na stronie; oprawa twarda piankowana; narożnik okładki okrągły; narożnik bloku okrągły; część informacyjna, mapy – 8 stron; kalendarium szaro-bordowe w jęz. PL, GB, D, E, I; tasiemka bordo+popiel;

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.

 

PYTANIE NR 2:

Zadanie nr.5 Folder "Województwo Podlaskie - wizerunek i komunikacja marki"
1. Jaką oprawę trzeba przyjąć szytą czy klejoną ?

ODPOWIEDŹ:

Do wykonania folderu „Województwo Podlaskie – wizerunek i zasady komunikacji marki” Zamawiający wymaga oprawy szytej (dwie zszywki).

 

PYTANIE NR 3:

Zadanie 1, pkt 3. oraz Zadanie 6 - czy nadruk na torbie będzie taki sam obustronnie ?

ODPOWIEDŹ:

Zadanie Nr 1 DRR pkt 3: Zamawiający planuje dwa różne projekty graficzne torby papierowej.

Zadanie Nr 6 EST: Nadruk na torbie będzie taki sam obustronnie.

 

 

Białystok, dnia 19.10.2015 r.

________________________________________________________________________________

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

           

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na opracowanie graficzne, skład oraz druk materiałów promocyjno - informacyjnych wyjaśnia co następuje:

PYTANIE NR 1:

Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu OR-VII.272.15.2015: zadanie 1.1 DRR, poz. 5, 6 (kalendarze książkowe). Czy sformułowanie "opracowanie projektu graficznego całego wnętrza kalendarza" oznacza, że poszczególne strony kalendarza będą zawierały indywidualnie zaprojektowane elementy, np. logotypy itp. ?

Odpowiedź:

Zamawiający zamawia wykonanie projektu graficznego wklejek i okładki kalendarza. Na stronach  kalendarium nie będą wstawiane logotypy, zdjęcia itp.

 

PYTANIE NR 2:

Pytanie dot. mapy ściennej.

Czy to musi być materiał blockout on jest grubszy ok. 800gr/m2, a nie 510. I czy ta mapa może się prześwitywać? Wtedy można zastosować inny materiał tez dobrej jakości o tej gramaturze ok. 500 g/m2 i wtedy łatwiej dopasować listwy.

Odpowiedź:

Zamawiający zamawia materiał blockout, który nie przepuszcza światła. Wykonana mapa nie może się prześwitywać. Zamawiający posiada informacje, że materiał blockaut występuje na rynku polskim o gramaturze określonej w SOPZ.

 

PYTANIE NR 3:

Piszę w sprawie kalendarzy książkowych - nie ma możliwości aby w tak krótkim czasie 42 dni od daty podpisania umowy wykonać indywidualne kalendaria, ponadto jeszcze są wklejki i trójwymiarowa okleina...wszystko trwa zwłaszcza akceptacje.

Moje pytanie - czy  kalendaria mogą być standardowe? W przeciwnym razie zamówienie nie jest do realizacji w czasie.

Odpowiedź:

Zamawiający udzielił odpowiedzi w pytaniu Nr 1.

 

 

Białystok, dnia 16.10.2015 r.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: przetargi.wrotapodlasia.pl/


Białystok: Opracowanie graficzne, skład oraz druk materiałów promocyjno - informacyjnych
Numer ogłoszenia: 272792 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, skład oraz druk materiałów promocyjno - informacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie graficzne, skład oraz druk materiałów promocyjno - informacyjnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: a. formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ); b. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru). c. kalkulację kosztów (wzór- zał. nr 3.1. do SIWZ), d. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. 2. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, 2) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), 3) zmiany/wprowadzenia podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego (dotyczy Załącznika: Nr 2.3 umowa DOS, Nr 2.4 umowa DWZ, Nr 2.5 umowa DWZ, Nr 2.6 umowa EST), 4) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy, 5) gdy zmiana wynika z okoliczności za które ponosi odpowiedzialność zamawiający lub osoby trzecie, 6) w celu prawidłowego wykonania Umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 7) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, 8) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego, 9) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 616.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych - Zadanie nr 1 DRR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych - Zadanie nr 1 DRR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych (mapa ścienna) - Zadanie nr 2 DRR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych (mapa ścienna) - Zadanie nr 2 DRR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk materiałów promocyjno - informacyjnych - Zadanie nr 3 DOS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk materiałów promocyjno - informacyjnych - Zadanie nr 3 DOS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk materiałów promocyjno - informacyjnych - Zadanie nr 4 DWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk materiałów promocyjno - informacyjnych - Zadanie nr 4 DWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Druk materiałów promocyjno - informacyjnych - Zadanie nr 5 DWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk materiałów promocyjno - informacyjnych - Zadanie nr 5 DWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opracowanie graficzne, druk i dostawa toreb papierowych - Zadanie nr 6 EST.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie graficzne, druk i dostawa toreb papierowych - Zadanie nr 6 EST.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 5

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Krzysztof Godlewski

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data modyfikacji: 2015-12-02

Opublikował: Krzysztof Godlewski

Data publikacji: 2015-10-14

Rejestr zmian