Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej podsumowującej Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
Tytuł | Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej podsumowującej Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | DRR-IV.434.3.1.2017 |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-02-22 |
Przedmiot zadania polega na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej podsumowującej Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 na terenie województwa podlaskiego. Głównym celem kampanii jest przedstawienie efektów wdrażania RPOWP na lata 2007-2013, jako programu mającego kluczowe znaczenie dla rozwoju gospodarczego i społecznego w regionie. Kampania powinna mieć przede wszystkim charakter informacyjny, wskazujący na efekty Programu.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przygotuje i zrealizuje kampanię RPOWP na lata 2007-2013 w całości, w tym dokona zakupu wszystkich niezbędnych produktów, zdjęć i usług na potrzeby przeprowadzenia kampanii i zrealizowania wszystkich części składowych przedmiotu zamówienia.
I. Przedmiot zadania
- Przygotowanie i realizacja przez Wykonawcę koncepcji scenariusza jednego spotu telewizyjnego o długości minimum 30 sekund w formie filmu animowanego wraz z oprawą dźwiękową, wizualną/graficzną (np. zdjęcia dot. poruszanych tematów + zestaw logotypów RPOWP na lata 2014-2020) wg. wytycznych przekazanych przez Zamawiającego, uwzględniając następujące założenia:
a) Scenariusz spotu musi być spójny z grafiką opracowaną przez Wykonawcę (zgodnie z pkt. 4).
b) Spot powinien być dostosowany do emisji w TV (TVP Białystok) oraz na stronach internetowych.
c) Spot musi zawierać elementy graficzne i animacje.
d) Zgodnie z zasadą równego dostępu do informacji film musi uwzględniać potrzeby osób z różnymi niepełnosprawnościami. Spot powinien posiadać dwie wersje: dźwiękową z dynamiczną ścieżką dźwiękową i wersję z napisami dla osób niesłyszących a użyte czcionki muszą być tak dobrane, żeby były czytelne dla osób słabo- i niedowidzących.
e) Spot powinien zawierać komputerową planszę z m.in. logo programu, z którego spot będzie finansowany, adnotacje dot. finansowania materiału, adres strony www lub inne elementy wskazane przez Zamawiającego.
f) Ścieżka dźwiękowa i scenariusz oraz gotowe wersje spotów będą akceptowane przez Zamawiającego.
g) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu scenariusz do akceptacji oraz trzy projekty spotu telewizyjnego w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy.
h) Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych zaakceptuje projekt albo zgłosi konieczność wprowadzenia zmian.
i) W razie zgłoszenia zmian przez Zamawiającego do otrzymanego projektu spotu Wykonawca dostarczy poprawiony projekt spotu w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia uwag.
j) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia i dostawy, na koszt Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego w formie elektronicznej na płycie DVD w formacie AVI oraz formacie 16:9, wszystkie formaty umożliwiające docelową emisję w rozdzielczości full HD po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
k) Termin realizacji zamówienia - produkcja spotu najpóźniej do 20 marca 2017r.
l) Emisja spotu w regionalnej stacji telewizyjnej obejmującej zasięgiem przeważającą część województwa podlaskiego przez 5 dni od poniedziałku do piątku dwa razy dziennie zaraz po głównych wydaniach informacyjnych i tuż przed prognozą pogody (w czasie miedzy godziną 18.00-22.00).
Spot telewizyjny ma na celu poinformowanie mieszkańców województwa podlaskiego, beneficjentów, potencjalnych beneficjentów o efektach wdrażania RPOWP na lata 2007-2013.
- Emisja przekazanego przez Zamawiającego artykułu informacyjnego (wraz z infografiką opracowaną zgodnie z pkt. 4) na co najmniej czterech regionalnych portalach informacyjnych sprofilowanych na obszar suwalski, łomżyński, białostocki, siemiatycki. Emisja artykułu na stronie głównej portalu w zakładce aktualności codziennie (przez 5 dni) od poniedziałku do piątku.
- Emisja przekazanego przez Zamawiającego artykułu informacyjnego (wraz z infografiką opracowaną zgodnie z pkt. 4) na horyzontalnym portalu informacyjnym, obejmującym szeroki zakres informacyjny, posiadający zakładkę wiadomości regionalnych na stronie głównej portalu. Wiadomości regionalne mają być sprofilowane na województwo podlaskie. Emisja artykułów codziennie (przez 5 dni) od poniedziałku do piątku.
Reklama artykułu na stronie głównej portalu horyzontalnego przygotowana przez Wykonawcę w postaci linku sponsorowanego lub zdjęcia/grafiki zmieniającego się codziennie i przekierowującego do artykułu.
- Przygotowanie projektów graficznych i wykonanie infografiki w postaci stojących tablic w ilości 4 sztuk o wymiarach 1,00x1,80 m ( tolerancja +/- 5 %). Tablice wykonane z materiału Thermo Space o grubości 10 mm (+/-5 %) z nadrukiem bezpośrednim UV w pełnym kolorze na całej powierzchni tablicy. Każda tablica ma być mobilna i posiadać podporę umożliwiającą łatwy montaż i demontaż.
a) Wykonawca przygotuje 3 projekty graficzne do akceptacji według wytycznych i informacji merytorycznych dostarczonych przez Zamawiającego.
b) Zamawiający w ciągu trzech dni roboczych zaakceptuje projekt lub zgłosi potrzebę zmian.
c) Wykonawca rozstawi tablice w 4 różnych budynkach urzędu ( np. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, Wojewódzki Urząd Pracy itp.) .
Wykonawca przygotuje projekt graficzny do wykorzystania na portalach internetowych, publikacjach itp.
II. Informacja o RPOWP
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 stanowił jeden z elementów systemu realizacyjnego Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013. Celem RPOWP było zmniejszanie różnic w poziomie rozwoju województwa podlaskiego w stosunku do reszty kraju. W ramach RPOWP wspierane były działania m.in. z zakresu innowacyjności, rozwoju i zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw, budowy społeczeństwa informacyjnego, infrastruktury edukacyjnej, komunikacyjnej, ochrony zdrowia i ochrony środowiska, turystyki i kultury. Działania RPOWP kierowane były m.in. do przedsiębiorców, instytucji otoczenia biznesu, jednostek samorządu terytorialnego, instytucji kultury, ochrony zdrowia, organizacji pozarządowych.
III. Termin realizacji zadania
1. Planowany czas realizacji kampanii składającej się z emisji spotu informacyjnego w telewizji regionalnej, emisji artykułów na portalach informacyjnych o zasięgu regionalnym województwa podlaskiego jak również na horyzontalnym portalu informacyjnym w okresie 5 dni (od poniedziałku do piątku), w terminie 03-07 kwietnia 2017r. z zastrzeżeniem, iż termin rozpoczęcia emisji może ulec przesunięciu przez Zamawiającego o maksymalnie 7 dni.
2. Ustawienie tablic informacyjnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego od 27 marca (szczegółowy termin realizacji zostanie ustalony z Zamawiającym).
IV. Cele oraz założenia kampanii
Kampania informacyjno-promocyjna RPOWP na lata 2014-2020 skierowana będzie do mieszkańców całego województwa podlaskiego, uświadomi mieszkańcom regionu, jak zmieniło się Podlaskie dzięki środkom unijnym oraz podsumuje siedmioletni okres finansowania projektów unijnych w ramach RPOWP na lata 2007-2013.
Cele szczegółowe kampanii:
a) przedstawienie wizerunku RPOWP na lata 2007-2013 jako programu mającego kluczowe znaczenie dla rozwoju gospodarczego i społecznego w regionie;
b) promowanie „dobrych praktyk” wdrażania programu na podstawie wybranych projektów realizowanych w województwie podlaskim w ramach RPOWP na lata 2007-2013;
c) budowanie wśród ogółu społeczeństwa pozytywnego wizerunku Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013;
d) zwiększenie świadomości widzów jak zmienił się krajobraz inwestycji w województwie podlaskim, jak również podsumuje siedmioletni okres finansowania projektów unijnych w ramach RPOWP na lata 2007-2013 w całym regionie województwa podlaskiego.
V. Grupa docelowa
Odbiorcy kampanii: Kampania skierowana jest do mieszkańców całego województwa podlaskiego.
VI. Obowiązki Wykonawcy po podpisaniu umowy
- Stała współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie udzielania Zamawiającemu wszelkich niezbędnych informacji związanych z jego prawidłowym wykonaniem.
- Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich przygotowanych materiałów/plików do akceptacji przez Zamawiającego przed ich publikacją. Zamawiający zgłosi uwagi do lub zaakceptuje materiały w ciągu dwóch/trzech dni (w zależności od realizowanej części przedmiotu zamówienia) od dnia ich przekazania. Zgłoszone uwagi Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić.
- Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia w ramach wynagrodzenia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do projektów graficznych i spotu bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz udzielenie Zamawiającemu prawa zależnego do tych utworów.
- Po zakończeniu kampanii Wykonawca zobowiązany jest przedstawić raport z przebiegu działań informacyjno-promocyjnych.
VII. Informacje dodatkowe
- Działania kampanii mają uwzględniać wymogi dotyczące wizualizacji unijnego źródła finansowania, w tym umieszczenia logo RPOWP 2014-2020, UE i logo województwa oraz umieszczenia informacji słownej o programie, w ramach którego realizowany jest projekt oraz o funduszu współfinansującym projekt.
- Uprzejmie proszę o nadsyłanie ofert do dnia 22.02.2017r. drogą:
a) elektroniczną na adres e-mail: urszula.rosinska@wrotapodlasia.pl, urszula.onisko@wrotapodlasia.pl lub
b) pisemną do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ul. Poleskiej 89, 15-874 Białystok do kancelarii pok. 019 lub 020.
Kopertę należy oznaczyć: Oferta dot. przeprowadzenia kampanii informująco-promocyjnej podsumowującej RPOWP na lata 2007-2013.
- Wszelkie pytania proszę kierować do Pani Urszuli Rosińskiej, tel. 85 66 54 355 nie później niż do 17.02.2016r.
- Oferta powinna zawierać wstępny harmonogram emisji oraz całkowity koszt wykonania zamówienia.
- Oferta, która wpłynie po terminie wskazanym w pkt 2. będzie odrzucona przez Zamawiającego.
- Kryterium wyboru oceny oferty: 100% cena.
- Każdy zleceniobiorca może złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w przypadku, gdy:
a) powstaną lub ujawnia się okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
c) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego do żadnego określonego działania.
- Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu poniesienia przez oferenta jakichkolwiek kosztów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Ogłoszenie o unieważnieniu zapytania
W trakcie ogłoszonego zapytania ofertowego w zakresie przedmiotu zamówienia polegającego na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej podsumowującej Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 na terenie województwa podlaskiego, wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego. W związku z tym unieważnia się postępowanie.
Metryka strony