Samochód ciężarowy typu wywrotka
Data wydania | 2017-06-26 |
---|---|
Tytuł | Samochód ciężarowy typu wywrotka |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-07-03 |
Dotyczy projektu „Unowocześnienie i rozwój przedsiębiorstwa Instalacje Sanitarne Dariusz Smolski poprzez zakup nowoczesnych środków trwałych” nr WND-RPPD.01.05.00-20-0006/16 realizowanego w ramach umowy UDA-RPPD.01.05.00-20-0006/16-00 zawartej dnia 10.06.2017 r.
Łapy, dn. 26.06.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
Zamawiający:
Dariusz Smolski
Instalacje Sanitarne
ul. Mała 15 lok. 20
18-100 Łapy
Regon: 200678291
NIP: 9661726342
E-mail: darek22@live.com
os. do kontaktu: Dariusz Smolski tel. 509 828 539
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu ciężarowego typu wywrotka (rok produkcji nie starszy niż 2013) i dostawa w/w samochodu ciężarowego do ul. Surażska 10, 18-100 Uhowo, gm. Łapy.
Samochód ciężarowy typu wywrotka, musi posiadać aktualne badania techniczne i spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
Samochód używany bezwypadkowy posiadający następujące parametry:
- moc min. 316 KW
- silnik o poj. co najmniej 10.000 cm3 l.
- liczba osi 3
- rok produkcji od 2013
- zawieszenie pneumatyczne
- przebieg do 120.000 km
- skrzynia biegów: automatyczna
- napęd 6x4
- blokada mechanizmu różnicowego
-
Kod CPV
34134200-7
-
Nazwa kodu CPV
Wywrotnice
-
Termin realizacji umowy:
Termin realizacji umowy: do 04.08.2017 r.
-
Kryteria wyboru oferty:
-
Kryterium wyboru
Znaczenie
-
Cena
100 %
-
Kryterium Ceny będzie oceniane wg wzoru : C=Cw/Cr x 100
Gdzie: Cw – wartość oferty najkorzystniejszej w zbiorze
Cr – wartość oferty rozpatrywanej
C – ilość punktów przyznana ofercie
Oferty wyrażone w walucie innej niż PLN będą przeliczane na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia postępowania.
-
Sposób przygotowania ofert:
-
Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zapytaniu.
-
Ofertę należy złożyć na wzorze formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Formularz ofertowy należy wypełnić w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania lub komputerze nieścieralnym atramentem.
-
Formularz ofertowy musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
-
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden formularz ofertowy, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Podana w ofercie cena jest ceną ostateczną, obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.
-
Miejsce i termin składania ofert:
-
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: ul. Mała 15 lok. 20, 18-100 Łapy lub e-mailem (skan podpisanej i wypełnionej oferty) na adres darek22@live.com
-
Termin składania ofert mija 03.07.2017 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
Warunki zmiany umowy
Brak możliwości zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Informacje dodatkowe:
-
Ocena ofert i wyłonienie Wykonawcy zostanie dokonane do 05.07.2017 r.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków zamówienia lub unieważnienia postępowania.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na przedmiot zamówienia.
Załączniki:
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Metryka strony