Świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

Tytuł Świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2512.12.2016
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2016-06-20

                                                                                           

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”,

Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Biuro Administracyjno- Gospodarcze                                                                                                                                Białystok,10.06.2016r.

BA-I.2512.12.2016

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Charakterystyka zamówienia:

I. Okres świadczenia usługi: 01.07.2016 r. – 30.06.2017 r.

II. Miejsce świadczenia usługi:

W ramach realizacji postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem zostały wydzielone odrębne zadania:

Zadanie nr 1. Sprzątanie pomieszczeń w Białymstoku przy:

ul. Poleskiej 89 (budynek A, C, garaż podziemny);

ul. Gen. F. Kleeberga 20;

ul. Św. Rocha 13/15 (lokal 321).

Zadanie nr 2. Sprzątanie pomieszczeń w Łomży przy:

ul. Nowogrodzkiej 1.

Zadanie nr 3. Sprzątanie pomieszczeń w Suwałkach przy:

ul. Przytorowej 9 B.ul. Słonecznej 28.

Zadanie nr 4. Sprzatanie pomieszczeń w Choroszczy przy;

ul. Słonecznej 28

III. Opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1.              – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

Zadanie nr 2, 3.          – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Zadanie nr 4.              – Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

IV. Inne ustalenia:

1.Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego za wykonane usługi/usługę jeden raz w miesiącu.

2. Fakturowanie odbywać się będzie na koniec miesiąca, w którym świadczono usługę i w rozbiciu na poszczególne lokalizacje.

3.Termin płatności - 21 dni od daty dostarczenia faktur/faktury do siedziby Zamawiającego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

 

V. Oferta i kryteria wyboru oferty:

1. Zamawiający oczekuje złożenia oferty na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej, oddzielnie dla każdego zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tzn. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. Zamawiający ma prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania (Zad. Nr 1 – Nr 4)”.

2. Proszę o podanie w swojej ofercie miesięcznej ceny brutto za wykonanie przedmiotu umowy w rozbiciu na poszczególne lokalizacje tj.:

- Zadanie nr 1:

1. Białystok ul. Poleska 89 (budynek A)                          - ……………….. zł. brutto

2. Białystok ul. Poleska 89 (budynek C)                          - ……………….. zł. brutto

3. Białystok ul. Poleska 89 (garaż podziemny)                 - ……………….. zł. brutto

4. Białystok ul. Gen. F. Kleeberga 20                              - ……………….. zł. brutto

5. Białystok ul. Św. Rocha 13/15 (lok.321)                      - ……………….. zł. brutto

- Zadanie nr 2:

6. Łomża ul. Nowogrodzka 1                                           - ……………….. zł. brutto

- Zadanie nr 3:

7. Suwałki ul. Przytorowa 9 B                                         - ……………….. zł. brutto

- Zadanie nr 4:

8. Choroszcz ul. Słoneczna 28                                           - ……………….. zł. brutto

3. Ceny obejmują wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym: zabezpieczenie sprzętu technicznego i urządzeń, wszelkich niezbędnych środków utrzymania czystości oraz usługi okresowe przewidziane w okresie obowiązywania umowy (np. mycie okien, czyszczenie i pranie wykładzin dywanowych).

4. Ceny obowiązują przez cały czas trwania umowy. Nie dopuszcza się zmiany cennika produktów i usług w okresie trwania umowy.

5. Przy realizacji Zadania nr 1 („Sprzątanie pomieszczeń w Białymstoku…”) – spośród pracowników wykonujących usługę wymagane jest zatrudnienie przynajmniej dwóch pracowników na umowę o pracę i zapewnienie, że w okresie obowiązywania umowy stan ten zostanie zachowany.

6. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby (umowa o pracę) w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy.

7. W terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie wskazanych osób na umowę o pracę.

8.Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób.

9. W przypadku niezatrudnienia minimum dwóch osób, o których mowa w ust. 5 Zamawiający ma prawo potraktować ten fakt, jako istotne naruszenie warunków umowy i z tego powodu rozwiązać umowę z winy Wykonawcy ( z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w ust. 6).

10. Podane w ust. 2 ceny za poszczególne zadania będą jedynym kryterium wyboru dostawcy usługi (przy spełnieniu oczekiwań Zamawiającego).

11. Przy realizacji Zadania nr 1 Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł na każde lub wszystkie zdarzenia powodujące szkodę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w okresie trwania umowy.

12.Przedmiot zamówienia finansowany będzie z budżetu województwa oraz z:

1) Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu województwa w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

2) Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014–2020.

3) Środki z budżetu państwa na wyprzedzające finansowanie kosztów kwalifikowalnych ponoszonych na realizację operacji „Wsparcie realizacji zadań delegowanych w ramach PROW” w ramach działania Pomoc Techniczna objętego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

VI. Istotne postanowienia umowy:

Wykonawca podpisze z Zamawiającym umowę obowiązującą przez okres jednego roku. Warunki przedstawione w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w Opisach przedmiotu zamówienia (Zał. Nr 1÷3) będą stanowiły integralną część umowy.

VII. Termin i sposób złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 w terminie do 20.06.2016 r. (poniedziałek) do godz.12:00 z podaniem miesięcznej kwoty brutto wynagrodzenia ryczałtowego za wykonywanie czynności objętych zapytaniem ofertowym z podziałem na poszczególne zadania i poszczególne lokalizacje – Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.

Do Oferty należy dołaczyć:

Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych usług

Załącznik nr 6 – Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym

Załącznik nr 7 – Oświadczenie o zatrudnieniu osób na umowę o pracę

Załącznik nr 8 – Oświadczenie o niekaralności pracowników

Załącznik nr 9 – Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu pracowników

oraz dokumenty wymienione w pkt. VIII.3 Informacje dodatkowe. 

VIII. Informacje dodatkowe:

 1.Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki umożliwiające mu wzięcie udziału w postępowaniu, gdy wykaże, iż wykonał lub wykonuje, przez okres minimum 12 miesięcy (w momencie złożenia oferty), co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowym sprzątaniu obiektu o powierzchni całkowitej min. 1500 m2 (sprzątanie wewnętrzne budynku) - Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.  

2.Przed podpisaniem umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć kopię polisy ubezpieczeniowej (dotyczy Zadania nr 1) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

3.Aby zostać dopuszczonym do udziału w postępowaniu, Wykonawca musi przedstawić:-

-aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Uwagi

  • W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.
  • W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu wyjaśnienia treści oferty.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:

a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310 lub Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127.

Załączniki do Zapytania ofertowego:

  1. Załącznik nr 1 – Opis Zadania nr 1
  2. Załącznik nr 2 – Opis Zadania nr 2 i nr 3
  3. Załącznik nr 3 – Opis Zadania nr 4
  4. Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy
  5. Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych usług
  6. Załącznik nr 6 – Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym
  7. Załącznik nr 7 – Oświadczenie o zatrudnieniu osób na umowę o pracę
  8. Załącznik nr 8 – Oświadczenie o niekaralności pracowników
  9. Załącznik nr 9 – Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu pracowników

    UWAGA! 

    Wobec wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym (część: Uwagi pkt c Zapytania ofertowego nr BA-I.2512.12.2016 z 10.06.2016r.) Zamawiający unieważnia postępowanie na świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem pomieszczeń UMWP w części dotyczącej Zadania nr 4 pt. „Sprzątanie pomieszczeń w Choroszczy przy ul. Słonecznej 28”.

    Białystok, dnia 22.06.2016 

„W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego  w ramach wydzielonych odrębnych zadań informuję:

1). Zadanie nr 1

 najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma: STEKOP S.A.; 02-127 Warszawa ul. Mołdawska 9.

Realizacja zakresu prac określonych w zapytaniu ofertowym nr BA-I.2512.12.2016 z  dnia 10.06.2016r. została wyceniona na kwotę: 11 049,46 zł brutto/m-c (słownie złotych: jedenaście tysięcy czterdzieści dziewięć 46/100).

W rozbiciu na poszczególne lokalizacje przedstawia się to następująco:

- ul. Poleska 89 bud. A – 3 506,80 zł brutto

- ul. Poleska 89 bud. C – 4 209,16 zł brutto

- ul. Poleska 89 garaż  – 447,60 zł brutto

- ul. Gen. F. Kleeberga 20 - 1 660,49 zł brutto

- ul. Św. Rocha 13/15 lok.321 - 1 225,41 zł brutto

2). Zadanie nr 2

  Postępowanie unieważniono z  uwagi na  przekroczenie wartości szacunkowej  przewidzianej na wykonanie tego zadania tj. kwoty 480,00zł brutto/ m-c;

3). Zadanie nr 3

  Postępowanie unieważniono z  uwagi na  przekroczenie wartości szacunkowej  przewidzianej na wykonanie tego zadania tj. kwoty 480,00zł brutto/ m-c;

4). Zadanie nr 4

Postępowanie unieważniono z  uwagi na „wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym” (część: Uwagi pkt 3 c Zapytania ofertowego) „

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Marta Ojdana

Wprowadzający: Marta Ojdana

Data modyfikacji: 2016-06-29

Opublikował: Marta Ojdana

Data publikacji: 2016-06-10

Rejestr zmian