Wykonywanie usług dostawy i montażu wykładziny dywanowej w pomieszczeniach biurowych UMWP w okresie: 23.01.2017r. – 31.12.2017r

Tytuł Wykonywanie usług dostawy i montażu wykładziny dywanowej w pomieszczeniach biurowych UMWP w okresie: 23.01.2017r. – 31.12.2017r
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2510.2.2017
Kategoria Usługi
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2017-01-20

Białystok, 16.01.2017

 

Biuro Administracyjno- Gospodarcze

BA-I.2510.2.2017

 

 

Zapytanie ofertowe

 

Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie dostawy i montażu wykładziny dywanowej Burmatex Code – płytki 50x50 cm w ilości ok. 110 m2, wykładzny dywanowej MultiContract Santiago Lines – płytki 50x50 cm w ilości ok. 110 m2 w pomieszczeniach biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w budynku położonym przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

 

A) Opis zadania

Wykonanie dostawy i montaż wykładziny oraz rozliczenie wykonanych prac-fakturowanie będzie odbywało się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego.

W zakres prac wchodzi:

demontaż istniejących wykładzin i cokołów, dokonanie profesjonalnego przygotowania podłoża pod położenie nowej wykładziny przez wyrównanie powierzchni, uzupełnienie ubytków i pęknięć masą szpachlową, przetarcie, zagruntowanie oraz zamontowanie nowej wykładziny i cokołów, utylizacja zdemontowanej wykładziny i listew cokołowych.

 

B) Inne ustalenia

 

Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczłtowej za 1 m2 powierzchni podłogi oddzielnie dla wymienionych wykładzin.

 

Oferowana kwota ryczałtowa za 1 m2 obejmuje wszelkie czynności i materiały związane z robotami demontażowymi,  profesjonalne przygotowanie podłoża, montaż i dostawą wykładziny oraz cokółów oraz usunięcie ewentualnych uszkodzeń tynku lub powłoki malarskiej ścian, zawiera niezbędny montaż akcesoriów i elementów wykończeniowych (np. listwy progowe) a także wszelkie czynności i koszty związane z utylizacją zdemontowanych materiałów.

 

Zamawiający zakłada, że Wykonawca każdorazowo dokona oględzin i pomiarów z natury oraz dopasuje wykładziny do istniejącego układu pomieszczenia na podstawie dokonanego przez siebie obmiaru.

 

Zamawiający dokona przy każdorazowej sukcesywnej realizacji wyboru kolorystyki wykładziny na podstawie przedstawionych wzorników.

 

Wszystkie materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.

 

Wszystkie materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.

 

Gwarancja na prace montażowe i użyte materiały: min 60 miesięcy.

 

Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji robót zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości całkowitej m2 wykładziny przewidzianej do położenia w trakcie trwania umowy, w tym zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnego rodzaju wykładziny nie może wpłynąć na zmianę cen jednostkowych za 1 m2 zaproponowanych w ofercie dla poszczególnych rodzajów wykładzin.

 

Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją robót Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.

 

Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.

 

C) Terminy

Wymagany termin wykonania prac: sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od 23.01.2017 do 31.12.2017 r.

Termin przystąpienia do realizacji: każdorazowo 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiąjącego o planowanej sukcesywnej realizacji prac.

Termin złożenia oferty: 20.01.2017. do godz. 10:00

Termin płatności: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.

 

D) Termin i sposób złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. K.S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 z podaniem ryczałtowej kwoty brutto za 1 m2 proponowanej za wykonanie w/w prac, oddzielnie dla wykładziny Burmatex Code – płytki 50x50 cm oraz wykładziny MultiContract Santiago Lines – płytki 50x50 cm.

Do oferty proszę dołączyć dane rejestrowe Wykonawcy oraz referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem.

Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310.

 

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na zakup usług związanych z  wymianą wykładzin w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku w okresie: do 31.12.2017r. najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: AGAT-Serwis Sp. z o.o.- 15-698 Białystok ul. Lodowa 14D; NIP: 966-17-32-555. Cena oferty brutto z podatkiem VAT dla wykładziny: 1) Burmatex Code: 166,00zł/ m² (słownie złotych za m²: sto sześćdziesiąt sześć 00/100); 2) MultiContract Santiago Lines: 143,00zł/ m² (słownie złotych za m²: sto czterdzieści trzy 00/100).

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Monika Kropiewnicka

Wprowadzający: Monika Kropiewnicka

Data modyfikacji: 2017-01-31

Opublikował: Monika Kropiewnicka

Data publikacji: 2017-01-16

Rejestr zmian