Zapytanie ofertowe dotyczące dostarczenia drobnego sprzętu biurowego na potrzeby Instytucji Zarządzającej RPOWP 2014-2020
Tytuł | Zapytanie ofertowe dotyczące dostarczenia drobnego sprzętu biurowego na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, wdrażających, zarządzających |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | DRR-IX.433.2.2.2016 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2016-06-24 |
Zapytanie ofertowe
Dotyczy dostarczenia drobnego sprzętu biurowego (dalej: sprzęt) na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, wdrażających, zarządzających i certyfikujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
1 Opis przedmiotu zamówienia
- Podkładka żelowa pod mysz - 34 szt.
- Kalkulator biurowy - 27 szt.
- Bindownica biurowa, ręczna - 2 szt.
- Telefon bezprzewodowy - 23 szt.
- Telefon bezprzewodowy z dodatkową słuchawką - 1 szt.
- Pojemnik do przechowywania segregatorów, z tworzywa sztucznego - 14 szt.
- Kosz na śmieci/kosz biurowy plastikowy - 9 szt.
- Gilotyna biurowa z automatycznym systemem docisku papieru - 1 szt.
- Numerator automatyczny - 1 szt.
- Teczka na segregatory (aktówka) służąca do przenoszenia dokumentów w formacie A4 - 6 szt.
- Przybornik na biurko-3 komorowy - 1 szt.
- Pojemnik na dokumenty, czarny, wykonany z metalowej siatki - 10 szt.
- Zestaw półek na biurko, 3 szufladowy - 1 szt.
- Flipchart mobilny - 1 szt.
- Lampka na biurko - 2 szt.
- Faks-technologia wydruku - laserowa monochromatyczna - 1 szt.
- Niszczarka do dokumentów - 2 szt.
- Kasetka metalowa do przechowywania dokumentów - 1 szt.
- Drabina dwustronna - 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
2 Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt własnym transportem lub transportem profesjonalnej firmy przewozowej oraz na swój koszt do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej 2 dni robocze wcześniej o planowanym terminie dostarczenia zamówionego sprzętu. Za dni robocze ustala się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu sprzętu do siedziby Zamawiającego.
- Sprzęt, o którym mowa w Zapytaniu, powinien posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
- Ostateczny odbiór dostarczonego przez Wykonawcę sprzętu nastąpi w oparciu o protokół odbioru, który zostanie sporządzony po sprawdzeniu jakości dostarczonego sprzętu przez Komisję dwustronną w składzie: jeden przedstawiciel ze strony Wykonawcy i dwóch przedstawicieli ze strony Zamawiającego. Protokół odbioru będzie precyzyjnie określał datę i miejsce odbioru zamówionego sprzętu, opis przedmiotu zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia oraz ocenę jego zgodności z Zapytaniem ofertowym, na podstawie którego Wykonawca zgłosił swoją ofertę. W protokole zostanie również zamieszczona informacja o braku albo istnieniu uwag lub zastrzeżeń do dostarczonego przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru, wszelkie dokumenty, zaświadczenia, certyfikaty, karty gwarancyjne, atesty w języku polskim, niezbędne do bieżącej eksploatacji urządzeń, ich serwisu i ewentualnych napraw.
- Protokół odbioru podpisany zostanie najpóźniej w dniu następnym, licząc od dnia uruchomienia sprzętu przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu sprzętu w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z Zapytaniem ofertowym i z Ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z Zapytania ofertowego i Oferty Wykonawcy i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu gwarancyjnego, w zakresie i czasie określonym przez producentów poszczególnych artykułów, od dnia dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego. Czas naprawy wadliwego sprzętu wynosi maksymalnie 30 dni roboczych. Dwukrotnie naprawiany w ramach gwarancji sprzęt należy wymienić na nowy.
- W przypadku awarii lub usterki któregokolwiek z dostarczonych przez Wykonawcę artykułów, upoważniony do tego pracownik zgłosi ją telefonicznie lub mailowo.
- Koszt dojazdu, w ramach napraw gwarancyjnych, ekipy serwisowej oraz koszt transportu przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, dacie produkcji, sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania sprzętu.
3 Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim.
- Do oferty bezwzględnie muszą być dołączone informacje pozwalające na łatwą i jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę sprzętu np.: ulotki/broszury informacyjne danego sprzętu, karty produktu, wydruki ze stron internetowych ze zdjęciem i opisem oferowanego sprzętu, numery katalogowe sprzętu wraz ze wskazaniem katalogu/katalogów, z którego/z których dany sprzęt pochodzi, strony z ww. katalogów etc.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
a) Dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);
b) Wypełniony Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Departament Rozwoju Regionalnego
ul. Poleska 89
15-874 Białystok
(na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa drobnego sprzętu biurowego”) lub przedłożyć osobiście (wyłącznie w zamkniętej kopercie) w Kancelarii Departamentu Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Poleska 89, Białystok.
Termin złożenia oferty – 24.06.2016. r., do godz. 12.00. Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4 Kryterium oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
Warunkiem rozpatrywania oferty jest jej przygotowanie zgodnie z wymaganiami, określonymi w pkt.3 i 5.
5 Postanowienia dodatkowe:
- Oferta powinna zostać złożona na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza cenowo, tj. w oparciu o podane w zapytaniu kryterium wyboru i oceny ofert - 100 % łączna cena brutto oferty.
- W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- O wynikach postepowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-maila). Od wyników postępowania nie przysługuje odwołanie.
6 Uwagi
- Przewidywany termin podpisania umowy to lipiec-sierpień 2016 r. Zamawiający zastrzega, iż termin ten może ulec nieznacznemu przesunięciu.
- Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia i postępowania należy kierować na adres mailowy:beata.plechimowicz@wrotapodlasia.pl i jolanta.mosdorf@wrotapodlasia.pl
Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na dostarczenie drobnego sprzętu biurowego na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, wdrażających, zarządzających i certyfikujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
- Mapen Spółka Jawna Paweł Oksieńczuk, Mariusz Jóźwik, 15-773 Białystok, ul. Rzemieślnicza 31/1, NIP: 966-176-39-75.
Realizacja zakresu dostawy określonej w zapytaniu ofertowym nr DRR-IX.433.2.2.2016 została wyceniona na kwotę 12.841,16 zł brutto.
Metryka strony