Zapytanie ofertowe na dostarczanie artykułów biurowych i papierniczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

Tytuł Zapytanie ofertowe na dostarczanie artykułów biurowych i papierniczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2601.1.8.2016
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2016-06-01

Białystok dnia 19 maja 2016 r.

BA-I.2601.1.8.2016

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na dostarczanie artykułów biurowych i papierniczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

 A. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych wymienionych w załącznikach do niniejszego zapytania, zwanych dalej artykułami.

2. Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard S. Wyszyńskiego 1 do pokoju 024.

3. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.


 B. Termin wykonania
 

Termin realizacji zadania – od dnia podpisania umowy do rozstrzygnięcia procedury wg nowych przepisów PZP lub wyczerpania wartości zamówienia.

 C. Istotne postanowienia przyszłej umowy

  1. Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną raz w miesiącu do 10 dnia miesiąca na dany miesiąc. Dopuszcza się możliwość złożenia w danym miesiącu zamówienia uzupełniającego.
  2. Wykonawca będzie realizował dostawy do lokalizacji Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8.00 – do 13.00.
  3. Artykuły powinny być posegregowane zgodnie z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Termin przydatności do użycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 3 miesiące licząc od daty dostawy.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów.
  6. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
  7. Wyliczona na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w załącznikach artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, a także uwzględnić okoliczności o których mowa w pkt.1, 8, 9 i 14.
  8. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.
  10. Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.
  11. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.
  12. Wykonawca wystawiać będzie faktury na koniec miesiąca rozliczeniowego w oparciu o ceny jednostkowe, o których mowa w pkt.11 oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy (na podstawie dowodów dostaw).
  13. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.
  14. Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.
  15. Strony zgodnie postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania będą kary umowne tj.:
  1. w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 10% łącznej wartości brutto oferty wyliczonej na podstawie załączników do Zapytania ofertowego;
  2. w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę zamówionych artykułów w terminie 10 dni roboczych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% łącznej wartości brutto oferty wyliczonej na podstawie załączników do Zapytania ofertowego;
  3. za każdy dzień opóźnienia dostawy Zamawiający naliczyć może karę umowną w wysokości 2% wartości dostawy brutto wyliczonej z dostarczonej faktury VAT;
  4. w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu zapłaty, o którym mowa w pkt 13, Wykonawcy przysługuje prawo naliczania odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia.

 D. Kryterium wyboru oferty

Cena – 100%

E. Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający nie przewiduje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

 F. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej poprzez zaproponowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania, następnie wyliczenie wartości netto poszczególnych artykułów oraz w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości netto i brutto. Do oferty proszę dołączyć dane rejestrowe Wykonawcy.
  2. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. 605.
  3. Termin złożenia oferty: do dnia 30.05.2016r. (poniedziałek) do godz. 10:00.
  4. Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Tomasza Greś – tel. 85 66 54 552; 609 096 310, do Pani Rozalii Wieremiejczyk - tel. 85 66 54 562 oraz do Pani Joanny Fiedorowicz – tel. 85 66 54 131.

 

Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę artykułów biurowych i papierniczych do siedziby UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

  • Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel Spółka Jawna, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok; NIP: 966-13-82-894.

Realizacja zakresu dostawy określonej w zapytaniu ofertowym nr BA-I.2601.1.8.2016 z dnia 19.05.2016 r. została wyceniona na kwotę:

  1. Zadanie nr 1 – 15 749,30 zł brutto (z podatkiem VAT)
  2. Zadanie nr 2 – 13 920,68 zł brutto (z podatkiem VAT).

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Marta Ojdana

Wprowadzający: Marta Ojdana

Data modyfikacji: 2016-06-02

Opublikował: Marta Ojdana

Data publikacji: 2016-05-20

Rejestr zmian