Zapytanie ofertowe na dostarczanie artykułów do utrzymania czystości (środki czystości i chemia gospodarcza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

Tytuł Zapytanie ofertowe na dostarczanie artykułów do utrzymania czystości (środki czystości i chemia gospodarcza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2512.2.2016
Kategoria Dostawy
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2016-03-18

Biuro Administracyjno- Gospodarcze

BA-I.2512.2.2016                                                              Białystok dnia 10 marca 2016 r.

 

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na dostarczanie artykułów do utrzymania czystości (środki czystości i chemia gospodarcza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

 

A. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do utrzymania czystości (środki czystości i chemia gospodarcza) wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania, zwanych dalej artykułami.

2. Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 do pomieszczenia „za kratą” zlokalizowanego na parterze budynku obok pokoju nr 024 – wejście od strony parkingu.

3. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.                          

B. Termin wykonania                                                                                                          

Termin realizacji zadania – od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r.

C. Istotne postanowienia przyszłej umowy

1. Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną raz w miesiącu do 10 dnia miesiąca na dany miesiąc. Dopuszcza się możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego na zasadach jak wyżej.

2. Wykonawca będzie realizował dostawy do lokalizacji Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8:00 do 13:00.

3. Artykuły powinny być posegregowane i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Wykonawca wraz z dostawą pierwszej partii artykułów przekaże właściwe i potwierdzone za zgodność karty charakterystyki wymagane dla poszczególnych środków chemicznych i dezynfekujących. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4. Termin przydatności do użycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostawy.

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów.

6. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.

7. Wyliczona na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w Załączniku nr 1 artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, a także uwzględnić okoliczności o których mowa w pkt. 8, 9, i 13.

8. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.

10. Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.

11. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.

12. Wykonawca wystawiać będzie faktury na koniec miesiąca rozliczeniowego w oparciu o ceny jednostkowe, o których mowa w pkt.11 oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy (na podstawie dowodów dostaw).

12. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.

13. Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.

14. Strony zgodnie postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania będą kary umowne tj.:

a) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w Załączniku nr 1;
b) w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę zamówionych artykułów w terminie 10 dni roboczych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w Załączniku nr 1;
c) za każdy dzień opóźnienia dostawy Zamawiający naliczyć może karę umowną w wysokości 2% wartości dostawy brutto wyliczonej z dostarczonej faktury VAT;
d) w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu zapłaty, o którym mowa w pkt 12, Wykonawcy przysługuje prawo naliczania odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia.

D. Kryteria wyboru oferty

Cena – 100%

E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej poprzez zaproponowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania, następnie wyliczenie wartości netto poszczególnych artykułów oraz w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości netto i brutto. Do oferty proszę dołączyć dane rejestrowe Wykonawcy.

2. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. 605.

3. Termin złożenia oferty: do dnia 18.03.2016r. (piątek) do godz. 10:00.

4. Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Tomasz Greś – tel. 85 66 54 552; 609 096 310 oraz do Pana Mirosława Jakimowicza - tel. 85 6654 562; 609 970 127.

Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na zakup artykułów do utrzymania czystości (chemia gospodarcza i środki czystości) do siedziby UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: MULTICHEM s.c. M. Barwiejuk, H. Mścichowski; 15-192 Białystok ul. Stanisława Moniuszki 18; NIP: 966-207-21-67.

Realizacja zakresu prac określonych w zapytaniu ofertowym nr BA-I.2512.2.2016 z  dnia 10.03.2016r. została wyceniona na kwotę: 27 216,81 zł brutto z podatkiem VAT.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Joanna Fiedorowicz

Wprowadzający: Joanna Fiedorowicz

Data modyfikacji: 2016-03-22

Opublikował: Joanna Fiedorowicz

Data publikacji: 2016-03-10

Rejestr zmian