Zapytanie ofertowe na dostarczenie drobnego sprzętu biurowego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1.

Tytuł Zapytanie ofertowe na dostarczenie drobnego sprzętu biurowego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2601.4.18.2016
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2016-12-08

Białystok, dnia 2 grudnia 2016 r.

BA-I.2601.4.18.2016

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na dostarczenie drobnego sprzętu biurowego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1.

A. Opis zadania

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu biurowego wymienionegow Załączniku do niniejszego Zapytania, zwanego dalej sprzętem.
  2. Sprzęty powinny być dostarczane do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard S. Wyszyńskiego 1 do pokoju 024.
  3. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.


B. Termin wykonania

      Termin realizacji zadania – do 22 grudnia 2016 r.

C. Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia

  1. Sprzęt należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.
  3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu sprzętu do siedziby Zamawiającego.
  4. Sprzęt, o którym mowa w Zapytaniu, powinien posiadać najwyższą jakość, sprawność i wydajność.
  5. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z Zapytaniem ofertowym i ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z Zapytania ofertowego .
  6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu gwarancyjnego, w zakresie i czasie określonym przez producentów poszczególnych artykułów, od dnia dostarczenia sprzętu do siedziby zamawiającego. Czas naprawy wadliwego sprzętu wynosi maksymalnie 14 dni roboczych. Dwukrotnie naprawiany sprzęt w ramach gwarancji należy wymienić na nowy.
  7. W przypadku awarii lub usterki któregokolwiek z dostarczonych przez Wykonawcę sprzętów, upoważniony pracownik zgłosi ją telefonicznie lub mailowo.
  8. Koszt dojazdu, w ramach napraw gwarancyjnych, ekipy serwisowej oraz koszt transportu przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
  9. Wykonawca oświadcza , iż posiada odpowiednia wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  10. Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania /ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, dacie produkcji, sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania sprzętu.
  11. Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.

 D. Kryteria wyboru oferty

    Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego).

 E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w Załączniku do niniejszego Zapytania oraz w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości brutto.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
  3. Do oferty bezwzględnie muszą być dołączone informacje pozwalające na łatwą i jednoznaczną identyfikacje oferowanego przez wykonawcę sprzętu np. ulotki/broszury informacyjne danego sprzętu, karty produktu, wydruki ze stron internetowych ze zdjęciem i opisem oferowanego sprzętu, numery katalogowe sprzętu etc.
  4. Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
  5. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
  6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  1. Kompletna oferta powinna zawierać:
    a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);
    b) wypełniony Załącznik do niniejszego Zapytania.
  2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. 605 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa drobnego sprzętu biurowego”). Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Termin złożenia oferty: do dnia 08.12.2016 r. (czwartek) do godz. 12:00.
  4. Ewentualne zapytania proszę kierować do:

      1) Pani Joanny Fiedorowicz – tel. 85 66 54 131;

      2) Pani Rozalii Wieremiejczyk – tel. 85 66 54 562;

      3) Pana Tomasza Greś – tel. 85 66 54 552;

      4) Pani Jolanty Łaszcz – tel. 85 66 54 131.

 F. Uwagi

  1. Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 30 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych.
  1. Płatność dokonana będzie przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT i będzie realizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
  2. Faktury wystawiać należy na:

          Województwo Podlaskie

          Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

          15-888 Białystok

          ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1

         NIP: 542-25-42-016.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
  2. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:

       a)      powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,

       b)      cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

       c)      wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

       d)     postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Mapen Paweł Oksieńczuk, Mariusz Jóźwik Spółka Jawna ul. Rzemieślnicza 31/1, 15-773 Białystok – cena oferty brutto 6 305,47 zł.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Joanna Fiedorowicz

Wprowadzający: Joanna Fiedorowicz

Data modyfikacji: 2016-12-09

Opublikował: Joanna Fiedorowicz

Data publikacji: 2016-12-02

Rejestr zmian