Zapytanie ofertowe na dostarczenie drobnego sprzętu biurowego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1.
Tytuł | Zapytanie ofertowe na dostarczenie drobnego sprzętu biurowego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1. |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BA-I.2601.4.18.2016 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2016-12-08 |
Białystok, dnia 2 grudnia 2016 r.
BA-I.2601.4.18.2016
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na dostarczenie drobnego sprzętu biurowego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1.
A. Opis zadania
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu biurowego wymienionegow Załączniku do niniejszego Zapytania, zwanego dalej sprzętem.
- Sprzęty powinny być dostarczane do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard S. Wyszyńskiego 1 do pokoju 024.
- Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
B. Termin wykonania
Termin realizacji zadania – do 22 grudnia 2016 r.
C. Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia
- Sprzęt należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu sprzętu do siedziby Zamawiającego.
- Sprzęt, o którym mowa w Zapytaniu, powinien posiadać najwyższą jakość, sprawność i wydajność.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z Zapytaniem ofertowym i ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z Zapytania ofertowego .
- Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu gwarancyjnego, w zakresie i czasie określonym przez producentów poszczególnych artykułów, od dnia dostarczenia sprzętu do siedziby zamawiającego. Czas naprawy wadliwego sprzętu wynosi maksymalnie 14 dni roboczych. Dwukrotnie naprawiany sprzęt w ramach gwarancji należy wymienić na nowy.
- W przypadku awarii lub usterki któregokolwiek z dostarczonych przez Wykonawcę sprzętów, upoważniony pracownik zgłosi ją telefonicznie lub mailowo.
- Koszt dojazdu, w ramach napraw gwarancyjnych, ekipy serwisowej oraz koszt transportu przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca oświadcza , iż posiada odpowiednia wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania /ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, dacie produkcji, sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania sprzętu.
- Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.
D. Kryteria wyboru oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego).
E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w Załączniku do niniejszego Zapytania oraz w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości brutto.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Do oferty bezwzględnie muszą być dołączone informacje pozwalające na łatwą i jednoznaczną identyfikacje oferowanego przez wykonawcę sprzętu np. ulotki/broszury informacyjne danego sprzętu, karty produktu, wydruki ze stron internetowych ze zdjęciem i opisem oferowanego sprzętu, numery katalogowe sprzętu etc.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);
b) wypełniony Załącznik do niniejszego Zapytania. - Ofertę należy złożyć w formie pisemnej Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. 605 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa drobnego sprzętu biurowego”). Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin złożenia oferty: do dnia 08.12.2016 r. (czwartek) do godz. 12:00.
- Ewentualne zapytania proszę kierować do:
1) Pani Joanny Fiedorowicz – tel. 85 66 54 131;
2) Pani Rozalii Wieremiejczyk – tel. 85 66 54 562;
3) Pana Tomasza Greś – tel. 85 66 54 552;
4) Pani Jolanty Łaszcz – tel. 85 66 54 131.
F. Uwagi
- Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 30 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych.
- Płatność dokonana będzie przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT i będzie realizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
- Faktury wystawiać należy na:
Województwo Podlaskie
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
15-888 Białystok
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1
NIP: 542-25-42-016.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Mapen Paweł Oksieńczuk, Mariusz Jóźwik Spółka Jawna ul. Rzemieślnicza 31/1, 15-773 Białystok – cena oferty brutto 6 305,47 zł.
Metryka strony