Zapytanie ofertowe na zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej oraz narzędzia pozwalającego na badanie powiązań osobowo-kapitałowych

Tytuł Zapytanie ofertowe na zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej oraz narzędzia pozwalającego na badanie powiązań osobowo-kapitałowych
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia DSI-II.1330.1.2017
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-05-15

DSI-II.1330.1.2017

 

Zapytanie ofertowe

 

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zwraca się z zapytaniem ofertowym polegającym na zakupie

Zadanie 1 dostępu online do Systemu Informacji Prawnej na potrzeby pracowników UMWP w ilości 90 sztuk jednoczesnych dostępów (w tym minimum 20 jednoczesnych dostępów z publicznej sieci Internet),

Zadanie 2 dostępu online do Systemu Informacji Prawnej na potrzeby pracowników radców prawnych UMWP w ilości 14 sztuk indywidualnych dostępów,

Zadanie 3 dostępu online do narzędzia pozwalającego na badanie powiązań osobowo-kapitałowych dla konkretnie wskazanych osób i spółek w ilości 5 jednoczesnych dostępów.

Szczegółowe wymagania dotyczące Systemu Informacji Prawnej zostały opisane w Załącznikach nr 1, 2 i 3 do Zapytania ofertowego –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Każde zadanie można traktować jako oddzielną część zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane zadania.

Inne ustalenia:

  1. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne w rozbiciu na miesięczne opłaty abonamentowe na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę do 7 dnia po skończonym okresie rozliczeniowym, którego dotyczą. Termin płatności faktur Wykonawcy wynosi 21 dni od daty doręczenia faktury przez Wykonawcę na rachunek bankowy.
  2. Kryterium wyboru oferty stanowią:

Zadanie 1

1)       Kryterium cena: łączny koszt brutto - 70%, będzie obliczane według wzoru:

K= (Kmin/Kof) x70

Gdzie:

Kmin – jest najniższym kosztem zaoferowanym na dane zadanie

Kof – jest kosztem podanym przez danego wykonawcę na dane zadanie

K – jest liczbą punktów uzyskanych w kryterium „cena”

Maksymalną liczbę punktów (70) w kryterium „cena” otrzyma oferta wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę w ramach danego zadania.

2)       Kryterium termin uruchomienia dostępu – 20%:

- gotowość uruchomienia dostępów z dniem 17.05.2017 r. od godziny 8.00 – 20 pkt

- gotowość uruchomienia dostępów od 18.05.2017 r. – 0 pkt

 

3)       Kryterium ilość dostępów z publicznej sieci Internet - 10%:

- od 20 do 24 jednoczesnych dostępów online z publicznej sieci Internet – 0 punktów,

- od 25 jednoczesnych dostępów online z publicznej sieci Internet – 10 punków

 

Zadanie 2

1)       Kryterium cena: łączny koszt brutto - 80%, będzie obliczane według wzoru:

K= (Kmin/Kof) x80

Gdzie:

Kmin – jest najniższym kosztem zaoferowanym na dane zadanie

Kof – jest kosztem podanym przez danego wykonawcę na dane zadanie

K – jest liczbą punktów uzyskanych w kryterium „cena”

Maksymalną liczbę punktów (80) w kryterium „cena” otrzyma oferta wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę w ramach danego zadania.

2)       Kryterium termin uruchomienia dostępu – 20%:

- gotowość uruchomienia dostępów z dniem 17.05.2017 r. od godziny 8.00 – 20 pkt

- gotowość uruchomienia dostępów od 18.05.2017 r. – 0 pkt

Zadanie 3

1)       Kryterium cena: łączny koszt brutto - 80%, będzie obliczane według wzoru:

K= (Kmin/Kof) x80

Gdzie:

Kmin – jest najniższym kosztem zaoferowanym na dane zadanie

Kof – jest kosztem podanym przez danego wykonawcę na dane zadanie

K – jest liczbą punktów uzyskanych w kryterium „cena”

Maksymalną liczbę punktów (80) w kryterium „cena” otrzyma oferta wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę w ramach danego zadania.

2)       Kryterium termin uruchomienia dostępu – 20%:

- gotowość uruchomienia dostępów z dniem 17.05.2017 r. od godziny 8.00 – 20 pkt

- gotowość uruchomienia dostępów od 18.05.2017 r. – 0 pkt

3. Termin uruchomienia dostępów do przedmiotu zamówienia – najpóźniej 19.05.2017 r. w godzinach pracy urzędu (7.30-15.30).

4. Wyłącznym użytkownikiem Systemów będących przedmiotem zamówienia będzie Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, tj. osoby zatrudnione w tym Urzędzie.

5. Do korzystania z publikacji objętych przedmiotem zamówienia będzie uprawniony wyłącznie Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego bez prawa do ich rozpowszechniania ani udostępniania ich w jakikolwiek sposób, w całości ani we fragmentach, osobom trzecim.

6. Zamawiający wyrazi zgodę na dołączenie do umowy i stosowanie Regulaminu korzystania z publikacji objętej przedmiotem umowy w zakresie jakim jego postanowienia nie są sprzeczne z zapytaniem ofertowym (wraz z załącznikami) Zamawiającego. Regulamin musi być dołączony do złozonej przez Wykonawcę oferty.

7. Wykonawcy na formularzu oferty przekażą dane dostępowe do zaproponowanych systemów w celu weryfikacji zgodności oferty z wymaganiami zapytania ofertowego. Dostęp powinien być aktywny od daty terminu składania ofert do dnia ogłoszenia wyników postępowania jednak nie później niż do 18.05.2017 r. włącznie.

8. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Do oferty powinno być dołączone upoważnienie.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.

10. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach gdy:

    • powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
    • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
    • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.

Oferty należy składać wyłącznie na Załączniku nr 4 – formularz oferty w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej mieszczącej się na parterze budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ul. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku, w nieprzekraczalnym terminie do godz. 12:00, 15.05.2017 r., albo przesłać drogą pocztową lub kurierem na w/w adres z dopiskiem „Dotyczy zapytania ofertowego DSI-II.1330.1.2017". W przypadku ofert przesłanych pocztą lub kurierem za dzień dostarczenia oferty uznaje się dzień i godzinę wpływu w/w oferty do Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Wyszyńskiego 1, 15-874 Białystok.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1

Załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie 2

Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie 3

Załącznik nr 4 Formularz oferty

Załącznik nr 5 Wzór umowy

 

W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt:

Pan Piotr Borówko tel. 85 66 54 610 lub 85 66 54 322, piotr.borowko@wrotapodlasia.pl 

 

Odpowiedzi na pytania z dnia 10.05.2017 r.:

Odnośnie Zadania 1:

Pytanie nr 1

Czy w zakresie wymagania „Akty prawa miejscowego wojewódzkie dzienniki urzędowe – zawierające komplet tekstów aktów prawnych opublikowanych od roku 2009 r." Zamawiający oczekuje kompletu ujednoliconych tekstów aktów prawnych opublikowanych w Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych od 2009 r.

Zamawiający nie oczekuje kompletu ujednoliconych tekstów aktów prawnych opublikowanych w Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych od 2009 r.

Pytanie nr 2

Czy w zakresie wymagania „Akty prawa miejscowego wojewódzkie dzienniki urzędowe – zawierające komplet tekstów aktów prawnych opublikowanych od roku 2009 r." Zamawiający oczekuje oceny co do obowiązywania kompletu tekstów aktów prawnych opublikowanych w Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych od 2009 r.

Zamawiający nie oczekuje oceny co do obowiązywania kompletu tekstów aktów prawnych opublikowanych w Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych od 2009 r.

Pytanie nr 3

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do komentarzy do aktów prawa - wszystkie dziedziny. Wykonawcy mogą posiadać w swojej ofercie komentarze do różnych aktów prawnych, w tym również tych, które nie są związane z działalnością Zamawiającego, tym samym Zamawiający może otrzymać ofertę, która nie będzie zawierała komentarzy istotnych dla działalności Zamawiającego. W związku z tym Wykonawca dopytuje, czy w zakresie tego wymagania Zamawiający oczekuje komentarzy m.in. do następujących ustaw:

1)     Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.).

2)     Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

3)     Ustawa z dnia 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1169).

4)     Ustawa z dnia 7 października 1992 r. o regionalnych izbach obrachunkowych, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 561).

5)     Ustawa z dnia 12 października 1994 r. o samorządowych kolegiach odwoławczych, (t.j. Dz. U. Z 2015 r. poz. 1659 z późn. zm ).

6)     Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 187 z późn. zm.).

7)     Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.).

8)     Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.).

9)     Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1793 z późn. zm.).

10)   Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym. (Dz. U. poz. 1916 z późn. zm.).

11)   Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o akredytacji w ochronie zdrowia, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2135).

Zamawiający oczekuje komentarzy m.in. do ww. ustaw.

Pytanie nr 4

Czy w zakresie wymagania „projekty ustaw wraz z uzasadnieniami" Zamawiający oczekuje zarówno dostępu do projektów ustaw z poziomu metryki aktu prawnego jak i możliwości przeglądania tekstów projektów mogących zmienić akt obowiązujący z poziomu konkretnej jednostki redakcyjnej aktu prawnego, której dotyczy projekt (projekty w relacji z aktem obowiązującym, np. z art. 1 KC.)?

Zamawiającemu wystarczy dostęp do projektów ustaw z poziomu metryki aktu prawnego.

Pytanie nr 5

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do orzecznictwa sądowego. Oznaczenie aktualności dokumentów, jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej, gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym samym jego pracę. Czy Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń sądów polskich?

Zamawiający nie oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń sądów polskich.

Pytanie nr 6

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do orzeczeń
administracji. Oznaczenie aktualności dokumentów, jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej,
gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym
samym jego pracę. Czy Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń administracji?

Zamawiający nie oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń administracji.

Pytanie nr 7

W Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje wymóg dotyczący glos do orzeczeń, ale nie wskazuje minimalnych ilości jakie są przez niego wymagane. Wydawcy Systemów Informacji Prawnej posiadają w ramach swojej oferty różnego rodzaju wersje produktów, które różnią się od siebie zawartością. Czy Zamawiający mając na celu uzyskanie optymalnego oprogramowania oczekuje wartości minimalnych np. 3.000, 5000 lub 8000 glos?

Zamawiający nie stawia wymogów co do minimalnej ilości glos.

Pytanie nr 8

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do pism urzędowych ministerstw, centralnych urzędów administracji, innych podmiotów administracji publicznej. Oznaczenie aktualności dokumentów, jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej, gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym samym jego pracę. Czy Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności pism urzędowych?

Zamawiający nie oczekuje oceny co do aktualności pism urzędowych.

Pytanie nr 9

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do tez/cytatów z piśmiennictwa prawniczego. Oznaczenie aktualności dokumentów, jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej, gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym samym jego pracę. Czy Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności tez/cytatów z piśmiennictwa prawniczego?

Zamawiający nie oczekuje oceny co do aktualności tez/cytatów z piśmiennictwa prawniczego.

Pytanie nr 10

Czy w zakresie wymagania dostępu do danych teleadresowe sądów i urzędów działających na terenie
Polski Zamawiający oczekuje możliwości wyszukiwania tych instytucji według właściwości miejscowej dla
określonego adresu?

Zamawiający nie oczekuje możliwości wyszukiwania tych instytucji według właściwości miejscowej dla
określonego adresu.

Pytanie nr 11

Czy w zakresie wymagania wyszukiwania informacji w danym akcie prawnym na podstawie podanej frazy, Zamawiający oczekuje możliwości wyszukania frazy z uwzględnieniem odmiany fleksyjnej z poziomu otwartego tekstu aktu prawnego?

Zamawiający nie oczekuje możliwości wyszukania frazy z uwzględnieniem odmiany fleksyjnej z poziomu otwartego tekstu aktu prawnego.

Pytanie nr 12

W ramach wymagań dodatkowych dotyczących Zamówień Publicznych Zamawiający oczekuje opinii prawnych ekspertów. Czy przez opinie prawne ekspertów zamawiający rozumie autorskie opracowania zagadnień z zakresu Zamówień Publicznych, pisane przez czołowych specjalistów w branży?

 

Pytanie nr 13

W ramach wymagań dodatkowych dotyczących Zamówień Publicznych Zamawiający oczekuje porad
prawnych.

Czy przez porady prawne Zamawiający rozumie porady ekspertów z zakresu Zamówień Publicznych w
indywidualnej sprawie?

Odpowiedzi do pytań nr 12 i 13

Zamawiający oczekuje możliwości zadawania pytań ekspertom z zakresu Zamówień Publicznych w indywidulanych sprawach. System powinien też dawać możliwość korzystania z praktycznych komentarzy czy wyjaśnień pisanych przez specjalistów w branży publikowanych w systemie

 

Odnośnie Zadania 2:

Pytanie nr 14

Czy w zakresie wymagania „Akty prawa miejscowego - wojewódzkie dzienniki urzędowe – zawierające komplet tekstów aktów prawnych opublikowanych od roku 2009 r. oraz ocenę ich obowiązywania." Zamawiający oczekuje kompletu ujednoliconych tekstów aktów prawnych opublikowanych w Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych od 2009 r.

Zamawiający nie oczekuje kompletu ujednoliconych tekstów aktów prawnych opublikowanych w Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych od 2009 r.

 

Pytanie nr 15

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do komentarzy do aktów prawa - wszystkie dziedziny. Wykonawcy mogą posiadać w swojej ofercie komentarze do różnych aktów prawnych, w tym również tych, które nie są związane z działalnością Zamawiającego, tym samym Zamawiający może otrzymać ofertę, która nie będzie zawierała komentarzy istotnych dla działalności Zamawiającego. W związku z tym Wykonawca dopytuje, czy w zakresie tego wymagania Zamawiający oczekuje komentarzy m.in. do następujących ustaw:

1)     Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, (t.j. Dz. U. z 2016 r.  poz. 23 z późn. zm.).

2)     Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1822 z późn. zm.).

3)     Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459).

4)      Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.).

5)     Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1137 z późn. zm.).

6)     Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1749 z późn. zm.).

7)     Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

8)     Ustawa z dnia 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1169).

9)     Ustawa z dnia 7 października 1992 r. o regionalnych izbach obrachunkowych, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 561).

10)   Ustawa z dnia 12 października 1994 r. o samorządowych kolegiach odwoławczych, (t.j. Dz. U. Z 2015 r. poz. 1659 z późn. zm.).

11)   Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 187 z późn. zm.).

12)   Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.).

13)   Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.).

14)   Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1793 z późn. zm.).

15)   Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym. (Dz. U. poz. 1916 z późn. zm.).

16)   Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o akredytacji w ochronie zdrowia, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2135).

Zamawiający oczekuje komentarzy m.in. do ww. ustaw.

Pytanie nr 16

Czy w zakresie wymagania „projekty ustaw wraz z uzasadnieniami" Zamawiający oczekuje zarówno dostępu do projektów ustaw z poziomu metryki aktu prawnego jak i możliwości przeglądania tekstów projektów mogących zmienić akt obowiązujący z poziomu konkretnej jednostki redakcyjnej aktu prawnego, której dotyczy projekt (projekty w relacji z aktem obowiązującym, np. z art. 1 KC.)?

Zamawiającemu wystarczy dostęp do projektów ustaw z poziomu metryki aktu prawnego.

Pytanie nr 17

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do orzecznictwa sądowego. Oznaczenie aktualności dokumentów, jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej, gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym samym jego pracę. Czy Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń sądów polskich?

Zamawiający nie oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń sądów polskich.

Pytanie nr 18

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do orzeczeń administracji. Oznaczenie aktualności dokumentów, jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej, gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym samym jego pracę. Czy Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń administracji?

Zamawiający nie oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń administracji.

Pytanie nr 19

W Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje wymóg dotyczący glos do orzeczeń, ale nie wskazuje minimalnych ilości jakie są przez niego wymagane. Wydawcy Systemów Informacji Prawnej posiadają w ramach swojej oferty różnego rodzaju wersje produktów, które różnią się od siebie zawartością. Czy Zamawiający mając na celu uzyskanie optymalnego oprogramowania oczekuje wartości minimalnych np. 3000, 5000 lub 8000 glos?

Zamawiający nie stawia wymogów co do minimalnej ilości glos.

Pytanie nr 20

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do pism urzędowych ministerstw, centralnych urzędów administracji, innych podmiotów administracji publicznej. Oznaczenie aktualności dokumentów, jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej, gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym samym jego pracę. Czy Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności pism urzędowych?

Zamawiający nie oczekuje oceny co do aktualności pism urzędowych

Pytanie nr 21

W ramach wymagań Systemu Informacji Prawnej, Zamawiający wymaga dostępu m. in. do tez/cytatów z piśmiennictwa prawniczego. Oznaczenie aktualności dokumentów, jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej, gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym samym jego pracę. Czy Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności tez/cytatów z piśmiennictwa prawniczego?

Zamawiający nie oczekuje oceny co do aktualności tez/cytatów z piśmiennictwa prawniczego.

Pytanie nr 22

Czy w zakresie wymagania dostępu do danych teleadresowe sądów i urzędów działających na terenie Polski Zamawiający oczekuje możliwości wyszukiwania tych instytucji według właściwości miejscowej dla określonego adresu?

Zamawiający nie oczekuje możliwości wyszukiwania tych instytucji według właściwości miejscowej dla określonego adresu.

Pytanie nr 23

Czy w zakresie wymagania wyszukiwania informacji w danym akcie prawnym na podstawie podanej frazy, Zamawiający oczekuje możliwości wyszukania frazy z uwzględnieniem odmiany fleksyjnej z poziomu otwartego tekstu aktu prawnego?

Zamawiający nie oczekuje możliwości wyszukania frazy z uwzględnieniem odmiany fleksyjnej z poziomu otwartego tekstu aktu prawnego.

Pytanie nr 24

Czy w zakresie wymagania dodatkowego „prawniczy słownik angielsko - polski" Zamawiający oczekuje możliwości dostępu do słownika z poziomu tekstu orzeczeń w wersji anglojęzycznej?

Zamawiający oczekuje możliwości dostępu do słownika z poziomu tekstu orzeczeń w wersji anglojęzycznej

Pytanie nr 25

W ramach wymagań dodatkowych dotyczących Zamówień Publicznych Zamawiający oczekuje opinii prawnych ekspertów.

Czy przez opinie prawne ekspertów zamawiający rozumie autorskie opracowania zagadnień z zakresu Zamówień Publicznych, pisane przez czołowych specjalistów w branży?

Pytanie nr 26

W ramach wymagań dodatkowych dotyczących Zamówień Publicznych Zamawiający oczekuje porad prawnych.

Czy przez porady prawne Zamawiający rozumie porady ekspertów z zakresu Zamówień Publicznych w indywidualnej sprawie?

Odpowiedzi do pytań  nr 25 i 26

Zamawiający oczekuje możliwości zadawania pytań ekspertom z zakresu Zamówień Publicznych w indywidulanych sprawach. System powinien też dawać możliwość korzystania z praktycznych komentarzy czy wyjaśnień pisanych przez specjalistów w branży publikowanych w systemie

 

 

Odnośnie Zdania 3:

Pytanie nr 27

Czy w ramach narzędzia pozwalającego na badanie powiązań osobowo-kapitałowych dla konkretnie wskazanych osób i spółek Zamawiający oczekuje możliwości wyszukiwania podmiotów po nazwie, siedzibie, numerze: KRS, NIP, REGON, PKD (EKD) oraz osób po imieniu, nazwisku i numerze PESEL?.

Zamawiający wymaga jak w Opisie Przedmiotu Zamówienia czyli:

  1. System powinien umożliwiać wyszukiwanie firmy co najmniej na podstawie: nazwy, nr KRS, REGON, NIP, adresu,
  2. System powinien umożliwiać wyszukiwanie osób na co najmniej podstawie imienia i nazwiska.

 

Pytanie nr 28

Czy w ramach narzędzia pozwalającego na badanie powiązań osobowo-kapitałowych dla konkretnie wskazanych osób i spółek Zamawiający oczekuje wyszukiwania pełno tekstowego umożliwiającego przeszukiwanie pod kątem określonej frazy?

Zamawiający nie oczekuje wyszukiwania pełno tekstowego umożliwiającego przeszukiwanie pod kątem określonej frazy.

Pytanie nr 29

Czy w ramach narzędzia pozwalającego na badanie powiązań osobowo-kapitałowych dla konkretnie wskazanych osób i spółek Zamawiający oczekuje Informacji o dacie uprawomocnienia wykreślenia podmiotu z KRS.

Zamawiający nie oczekuje Informacji o dacie uprawomocnienia wykreślenia podmiotu z KRS.

Pytanie nr 30

Czy w ramach możliwości podglądu zawartości wpisu KRS oraz historii zmian Zamawiający oczekuje czytelnej, wyróżnionej kolorystycznie prezentacji zmian w stosunku do wpisu poprzedniego?

Zamawiający nie oczekuje wyróżnionej kolorystycznie prezentacji zmian w stosunku do wpisu poprzedniego.

Odnośnie Pytań do umowy:

Pytanie nr 31

Wykonawca zwraca się z pytaniem, czy Zamawiający oczekuje dostarczenia dokumentu licencyjnego, określającego warunki licencji, których - mimo charakteru umowy - umowa w przedstawionym kształcie nie zawiera, a które są niezbędne dla bezpieczeństwa obu Stron?

Zamawiający nie oczekuje dostarczenia dokumentu licencyjnego. Warunki korzystania z systemów  określa Umowa wraz z załącznikami.

 

Pytanie nr 32

Wykonawca zwraca się z prośbą o zmianę słów „opóźnienia" użytych w § 7 umowy na słowa „zwłoki", powszechnie przyjmuje się bowiem, że kary umowne zastrzeżone mogą być wyłącznie na wypadek zawinionego przez wykonawców niewykonywania lub nienależytego wykonywania umowy.

Zamawiający nie zgadza się na zmianę słów „opóźnienia" użytych w § 7 umowy na słowa „zwłoki".

Pytanie nr 33

W § 7 ust. 2 umowy Zamawiający przyjął nieograniczoną odpowiedzialność wykonawcy z tytułu umowy, pomimo faktu, iż na rynku oprogramowania powszechnie przyjmuje się daleko idące ograniczenia tej odpowiedzialności albo nawet jej wyłączenie - w najszerszym możliwym w świetle przepisów prawa - zakresie. Co do zasady nie istnieje bowiem program komputerowy czy publikacja elektroniczna, która funkcjonowałaby bezbłędnie, a zwłaszcza współdziałała poprawnie z każdym oprogramowaniem i sprzętem dostępnym w sprzedaży. Dlatego dostawcy oprogramowania, nie mogąc przewidzieć jak zachowa się ich produkt w warunkach sprzętowych, jak i środowisku komputerowym oferowanych przez jego nabywców, z uwagi również na częste zmiany, którym warunki te ulegają (nowy sprzęt, nowe oprogramowanie), z reguły wyłączają w ogóle swoją odpowiedzialność, w tym w szczególności za szkody wynikłe z jego wad, z rzadka oferując odpowiedzialność ograniczoną do wartości umowy.

W związku z powyższym, Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację brzmienia § 7 ust. 2 umowy w następujący sposób:

„2. W przypadku, gdy szkoda z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przekroczy kwotę kar umownych Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń uzupełniających, z tym jednak za strzeżeniem, że łączna wysokość wszystkich odszkodowań dochodzonych w związku z umową, osobno lub łącznie z karami umownymi wskazanymi w ust. 1 powyżej, nie może przekroczyć rocznej wartości brutto umowy."

Zamawiający nie zgadza się na modyfikację § 7 ust. 2 umowy.

Pytanie nr 34

Jednocześnie Wykonawca wnosi o skreślenie kary umownej wskazanej w § 7 ust. 1 pkt 5 umowy, jako nadmiarowej i umożliwiającej Zamawiającemu dochodzenie podwójnej kary umownej z tytułu tego samego zdarzenia (zdarzenia będące podstawami do naliczenia kar umownych z § 7 ust. 1 pkt 1-4 umowy mogą być bowiem zakwalifikowane jako nienależyte wykonanie umowy). Tymczasem zaś karanie Wykonawcy podwójnie z tego samego tytułu stanowi o rażąco niesymetrycznym charakterze umowy i tym samym ukształtowaniu zasad odpowiedzialności Wykonawcy w sprzeczności z zasadami określonymi w Kodeksie cywilnym.

Zamawiający nie zgadza się na skreślenie kary umownej wskazanej w § 7 ust. 1 pkt 5 umowy.

Pytanie nr 35

Wykonawca zapytuje, czy prawidłowo interpretuje postanowienia § 9 umowy przyjmując, że nie chodzi tam odpowiedzialność za należytą realizację umowy, bo tę ponoszą obie Strony, każda za swoje działania i zaniechania i nie należy wskazywać osób fizycznych bezpośrednio w tym zakresie odpowiedzialnych, ale raczej o wskazanie osób i danych kontaktowych, ułatwiających kontakt Stron na potrzeby realizacji umowy składania ew. oświadczeń wiedzy (oświadczenia woli składane są przez Strony zgodnie z zasadami reprezentacji) ? Nadto Wykonawca wnosi o wyjaśnienie różnicy pomiędzy „przebiegiem realizacji zamówienia" a „przebiegiem realizacji umowy", Zamawiający używa bowiem tych dwóch odmiennych literalnie wyrażeń w ramach tego samego § 9 umowy.

 

Zamawiający oczekuje, że osoby wskazane w § 9 umowy będą upoważnione przez strony do bieżącej, codziennej współpracy i pomocy technicznej związaną z realizacją zamówienia w tym w szczególności przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w przypadku Wykonawcy oraz zgłaszaniu reklamacji w przypadku Zamawiającego. 

W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył Oferent:

Na Zadanie 1 - Wolters Kluwer Polska S.A., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa – cena brutto 42 804,00 zł, ilość uzyskanych pkt 100

Na Zadanie 3 - Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 02-203 Warszawa – cena brutto 2 214,00 zł, ilość uzyskanych pkt 100

Na Zadanie 2 wpłynęła jedna oferta, której cena brutto przekroczyła kwotę środków zabezpieczonych na realizację tego zadania o 14 823,96 zł.

W związku z powyższym, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie Zadania 2 Zapytania ofertowego z dnia 08.05.2017 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Piotr Borówko

Wprowadzający: Piotr Borówko

Data modyfikacji: 2017-05-26

Opublikował: Piotr Borówko

Data publikacji: 2017-05-08

Rejestr zmian