Zapytanie ofertowe polegające na zakupie urządzenia Barracuda Web Security Gateway model BYF 610 przeznaczonego do filtracji stron WWW

Tytuł Zapytanie ofertowe polegające na zakupie urządzenia Barracuda Web Security Gateway model BYF 610 przeznaczonego do filtracji stron WWW
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-02-21

          Zwracamy się do Państwa z zapytaniem ofertowym polegającym na zakupie urządzenia Barracuda Web Security Gateway model BYF 610 przeznaczonego do filtracji stron WWW. Urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, nie refabrykowane (tzw. „not refurbished”), wyprodukowane w 2016 lub w 2017 roku i wolne od obciążeń osób trzecich. W cenie oferty wymagamy dodatkowo dwóch serwisów EU oraz IR na 1 rok, w ramach których dostępne będzie m.in. całodobowe wsparcie techniczne 24/7 od producenta, gwarancja dla urządzenia na 1 rok realizowana w opcji Next Business Day oraz aktualizacja baz sygnatur. Dodatkowo w ramach zakupu wymagamy wdrożenia przedmiotu umowy w siedzibie u Zamawiającego oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania według wymagań Zamawiającego, głównie odnośnie kategorii filtrowanych stron, reguł filtrowania stron i aplikacji, przedzielenia użytkowników do określonych grup dostępu do stron oraz pozostałej niezbędnej konfiguracji sprzętowej i programowej. Bezpośrednio po wykonanym wdrożeniu Zamawiający wymaga przeprowadzenia co najmniej 1-godzinnego szkolenia z zarządzania produktem - dla 2 pracowników Zamawiającego. Wdrożenie i szkolenie muszą być zrealizowane osobiście (nie zdalnie) przez przedstawiciela Wykonawcy w głównej siedzibie Zamawiającego, w Białymstoku przy ul. Wyszyńskiego 1. Ze względu na specyfikę działania i przeznaczenia niniejszego przedmiotu umowy, wdrożenie musi się odbyć podczas braku aktywności użytkowników w sieci, dlatego jedyne dopuszczalne i wymagane dni tygodnia na przeprowadzenie wdrożenia to sobotaniedziela, lub piątek od godz.16.00. 

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie minimalna zaoferowana cena brutto za cały przedmiot zamówienia oraz spełnienie terminu wykonania przedmiotu umowy najpóźniej dnia 5 marca 2017r. Brak spełnienia warunku terminu wykonania umowy będzie skutkował odrzuceniem oferty.

Dodatkowo dołączamy Załącznik nr 2 z Istotnymi Postanowieniami Przyszłej Umowy, która będzie podpisana z wyłonionym Wykonawcą. Terminy oraz kary umowne muszą zostać bez zmian.

Prosimy o przesłanie oferty do dnia 21.02.2017r. (wtorek) do godziny 14:00 na adres mariusz.kopiczko@wrotapodlasia.pl . Oferta powinna być w postaci wypełnionej tabeli z Załącznika Nr 1 i wklejonej do okna wiadomości mailowej z krótkim komentarzem. Jeżeli wklejenie to nie będzie możliwe, dopuszczamy przesłanie skanu pisma z wklejoną tabelą i pieczątkami firmy na powyższy adres e-mail. W tabeli ofertowej należy wypełnić wyłącznie pola oznaczone na żółto.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panem Mariuszem Kopiczko tel. (85) 66 54 615 lub na wymieniony wyżej adres e-mail. Prosimy o potwierdzenie otrzymania e-maila. Zaznaczamy że niniejsze zapytanie ofertowe nie jest postępowaniem objętym przepisami ustawy PZP.

Załącznik nr 1 Tabela ofertowa

Załącznik nr 2 Istotne Postanowienia Przyszłej Umowy

W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma MIECZ NET, ul. Mieczyków 14a, 41-250 Czeladź.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Piotr Borówko

Wprowadzający: Piotr Borówko

Data modyfikacji: 2017-02-22

Opublikował: Piotr Borówko

Data publikacji: 2017-02-17

Rejestr zmian