Dostarczenie artykułów do utrzymania czystości (środki czystości, chemia gospodarcza oraz odświeżacze powietrza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.
Data wydania | 2017-12-05 |
---|---|
Tytuł | Dostarczenie artykułów do utrzymania czystości (środki czystości, chemia gospodarcza oraz odświeżacze powietrza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BA-III.2601.7.21.2017 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-12-13 |
Białystok, dnia 4 grudnia 2017 r.
Biuro Administracyjno- Gospodarcze
BA-III.2601.7.21.2017
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na dostarczanie artykułów do utrzymania czystości (środki czystości, chemia gospodarcza oraz odświeżacze powietrza) do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
A. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do utrzymania czystości (środki czystości, chemia gospodarcza oraz odświeżacze powietrza) wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania, zwanych dalej artykułami.
- Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
- Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
B. Termin wykonania
Termin realizacji zadania –01.01.2018 r.- 31.12.2018 r.
C. Istotne postanowienia przyszłej umowy
- Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną raz w miesiącu. Dopuszcza się możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego na zasadach jak wyżej.
- Wykonawca będzie realizował dostawy do lokalizacji Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8:00 do 13:00.
- Artykuły powinny być posegregowane i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Wykonawca wraz z dostawą pierwszej partii artykułów przekaże właściwe i potwierdzone za zgodność karty charakterystyki wymagane dla poszczególnych środków chemicznych i dezynfekujących. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Termin przydatności do użycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostawy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Wyliczona na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w Załączniku nr 1 artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, w tym wszystkie okoliczności i warunki wyszczególnione w Zapytaniu ofertowym.
- Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.Określone w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego ilości artykułów do utrzymania czystości stanowią wartości szacunkowe przyjęte w celu określenia wartości przedmiotu umowy. Zmiana ilości poszczególnych artykułów nie stanowi istotnej zmiany przyszłej umowy, jednakże ilości zamawianych artykułów nie mogą prowadzić do zmiany wartości przedmiotu umowy.
- Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.
- Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w Zapytaniu ofertowym. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować uznaniem faktur za wystawione niezgodnie z umową i warunkami Zapytania ofertowego.
- Wykonawca wystawiać będzie faktury na koniec miesiąca rozliczeniowego w oparciu o ceny jednostkowe, o których mowa w pkt. 11 oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy (na podstawie dowodów dostaw).
- Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.
D. Kryteria wyboru oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 605 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa artykułów czyszczących”). Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin złożenia oferty: do dnia 13 grudnia 2017 r. (środa) do godz. 10:00.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);
b) wypełniony Formularz Ofertowy, będący Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
8. Ewentualne zapytania proszę kierować do:
1) Pani Magdaleny Bagińskiej tel. - 85 66 54 131;
2) Pani Joanny Fiedorowicz – tel. 85 66 54 501;
3) Pani Jolanty Łaszcz – tel. 85 66 54 562;
4) Pani Emilii Młynarskiej-Marczuk tel. 85 66 54 131.
F. Uwagi
- Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 60 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych.
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający w toku badania i oceny ofert może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
- Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
- Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania pisemnie, faksem lub droga elektroniczną.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić, w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą złożenie zamówienia.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył Multichem s.c. M. Barwiejuk, H. Mścichowski, ul. Ks. A. Syczewskiego 8, 15-139 Białystok, NIP 966-207-21-67, REGON 200521388 – w kwocie 41 346,84 zł brutto.
Metryka strony