Dostawa i montaż żaluzji aluminiowych okiennych w siedzibach UMWP w Białymstoku.

Data wydania 2019-02-11
Tytuł Dostawa i montaż żaluzji aluminiowych okiennych w siedzibach UMWP w Białymstoku.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2510.1.2019 z dn. 08.02.2019 r.
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2019-02-20

Biuro Administracyjno- Gospodarcze                                        

         Białystok, dnia 08.02.2019 r. BA-I.2510.1.2019

 

Zapytanie ofertowe

 Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie dostawy i montażu:

- żaluzji aluminiowych okiennych poziomych 25 mm, montaż na linkach, kolor wg. wzornika – ok. 90 m²,

- żaluzji aluminiowych okiennych poziomych 50 mm, Dormax collection, venetian blinds, taśma aluminiowa grupy AE, montaż na taśmie, kolor wg. wzornika – ok. 12 m²,

- żaluzji aluminiowych okiennych poziomych perforowanych 50 mm, Dormax collection, venetian blinds, taśma aluminiowa grupy BE, montaż na taśmie, kolor wg. wzornika – ok. 12 m²,                        

w pomieszczeniach biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, w budynkach położonych w Białymstoku.

I. Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dostawy i montaż żaluzji oraz rozliczenie wykonanych prac-fakturowanie będzie odbywało się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego.

W zakres prac wchodzi ewentualny demontaż istniejących żaluzji, zamontowanie nowych żaluzji wraz z niezbędnymi akcesoriami, utylizacja zdemontowanych elementów.

 II. Istotne postanowienia umowy:

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr BA-I.2510.1.2019 z 08.02.2019 r.: UMOWA-WZÓR

 III. Inne ustalenia:

 1. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczłtowej z podaniem ceny brutto za 1 m² powierzchni zakrytej żaluzjami, oddzielnie dla wymienionych rodzajów żaluzji.

2. Oferowana kwota ryczałtowa za 1 m² obejmuje wszelkie czynności i materiały związane z robotami demontażowymi,  zawiera transport, niezbędny montaż, także akcesoriów i elementów wykończeniowych oraz wszelkie czynności i koszty związane z utylizacją zdemontowanych materiałów.

3. Zamawiający zakłada, że Wykonawca każdorazowo dokona oględzin i pomiarów z natury oraz dopasuje żaluzje do istniejącego rysunku okna na podstawie dokonanego przez siebie obmiaru.

4. Zamawiający dokona przy każdorazowej sukcesywnej realizacji wyboru kolorystyki żaluzji na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wzorników.

5. Wszystkie materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.

6. Gwarancja na prace montażowe i użyte materiały: min 48 miesięcy.

7. Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji robót zgodnie z jego potrzebami.

9. Łączna wartość robót objętych niniejszym zapytaniem nie może przekroczyć kwoty 20.000,00 zł brutto z podatkiem VAT.

10. Zmiana ilości całkowitej m² żaluzji zamontowanych w trakcie trwania umowy, a także zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnego rodzaju żaluzji nie może wpłynąć na zmianę cen jednostkowych za 1 m² zaproponowanych w ofercie dla poszczególnych rodzajów żaluzji ani powodować roszczeń do Zamawiającego z tytułu nie wykonania całego zakresu prac objętego niniejszym zapytaniem.

11. Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją robót Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.

12. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych niewymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nieprzyjmowaniem faktur, jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.

 IV. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:

1. Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim.

2. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do    reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej      czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.

3. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie    treści, powinny być parafowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji.          

4. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.   

5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.  

6. Kompletna oferta powinna zawierać:    

1) dane rejestrowe Wykonawcy;         

2) referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem;   

7. Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres:                     

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego                  

Biuro Administracyjno – Gospodarcze         

15-888 Białystok,                    

ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1      

(na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – Żaluzje 2019”) lub przedłożyć osobiście (wyłącznie w zamkniętej kopercie) w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, Białystok ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 022 (parter) z podaniem ryczałtowej ceny brutto za 1m² powierzchni zakrytej żaluzjami, oddzielnie dla wymienionych rodzajów żaluzji.      

8. Termin złożenia oferty – 20 lutego 2019 r. (środa) do godz. 12:00.      

Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.        

V. Pozostałe terminy:

 1. Wymagany termin wykonania prac: sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie:  

od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.

2. Termin przystąpienia do realizacji: każdorazowo 7 dni roboczych od daty powiadomienia przez      Zamawiąjącego o planowanej sukcesywnej realizacji prac.

3. Termin płatności: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej    faktury VAT.

VI. Kryteria wyboru oferty: 
 
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% cena oferty brutto z podatkiem VAT (przy spełnieniu oczekiwań i warunków Zamawiającego).

2. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:   

a) jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;   

b) brak jest dokumentów lub podpisów osób uprawnionych pod dokumentami, o których mowa w części IV pkt. 2 i 6 Zapytania ofertowego;              

c) została złożona po terminie składania ofert, o którym mowa w części IV pkt. 8

VII. Postanowienia dodatkowe:

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza cenowo, w oparciu o podane w zapytaniu kryterium wyboru i oceny ofert - 100 % łączna cena brutto oferty.

2. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze z Zamawiającym umowy stanowiącej Załącznik nr 1, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.

3. Aby zapewnić porównywalność wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu doprecyzowania i wyjaśnienia treści przedstawionych ofert.

4. Informacja o rozstrzygnięciu postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Urzędu https://przetargi.wrotapodlasia.pl w dziale „Przetargi”, typ ogłoszenia: „Zamówienia nie objęte ustawą Pzp”. Od wyników postępowania nie przysługuje odwołanie.

VIII. Uwagi:

1. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełni wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.

2. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:   

a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,   

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający  zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,             

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,            

d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

4. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia i postępowania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310.  

IX Klauzula informacyjna: 
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:      

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 (www.bip.umwp.wrotapodlasia.pl).

2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).

4) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.

7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.

9) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

 

„Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na wykonanie dostawy i montażu żaluzji w pomieszczeniach biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku w 2019 r. najkorzystniejszą ofertę złożył: Zakład Produkcyjno- Usługowo- Handlowy „ŻALUZJE”; 15-806 Białystok ul. Dziesięciny 58A; NIP: 542-030-58-03; REGON: 050088220.

Przyjęte ceny brutto dla żaluzji aluminiowych poziomych:

-   25mm : 137,00 zł / m²  (słownie złotych za m²: sto trzydzieści siedem 00/100);            

-   50mm, grupy AE : 410,00 zł / m²  (słownie złotych za m²: czterysta dziesięć 00/100);

-   50mm, grupy BE : 436,00 zł / m²  (słownie złotych za m²: czterysta trzydzieści sześć 00/100).”

   

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Magdalena Bagińska

Wprowadzający: Magdalena Bagińska

Data modyfikacji: 2019-02-20

Opublikował: Magdalena Bagińska

Data publikacji: 2019-02-11

Rejestr zmian