Dostawa mebli fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad w asortymencie i ilości określonej w Części nr 1 / Części nr 2 / Części nr 3 / Części nr 4 - Łomża i UMWP w Białystoku
Data wydania | 2019-03-13 |
---|---|
Tytuł | Dostawa mebli fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad w asortymencie i ilości określonej w Części nr 1 / Części nr 2 / Części nr 3 / Części nr 4 - Łomża i UMWP w Białystoku |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BA-III.2512.1.2.2019 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2019-03-21 |
Białystok, dnia 13 marca 2019 r.
BA-III.2512.1.2.2019
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia ofert na dostawę mebli biurowych i gabinetowych (Część nr 1, Część nr 2, Cześć nr 3, Cześć nr 4) na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
Zamawiający nakłada na Wykonawcę / Oferenta obowiązek dokonania przed złożeniem oferty oględzin i pomiarów pomieszczeń oraz kolorystyki mebli stosowanej w urzędzie w celu prawidłowego sporządzenia oferty (dotyczy Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3, Części nr 4).
Wykonanie oględzin zostanie potwierdzone przez Zamawiającego, a potwierdzenie dołączone do oferty.
A. Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
B. Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem lub transportem profesjonalnej firmy przewozowej oraz na swój koszt do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej 2 dni robocze wcześniej o planowanym terminie dostarczenia zamówionych mebli. Za dni robocze ustala się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu mebli do siedziby Zamawiającego.
- Meble, o których mowa w Zapytaniu, powinny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
- Ostateczny odbiór dostarczonych przez Wykonawcę mebli nastąpi w oparciu o protokół odbioru, który zostanie sporządzony po sprawdzeniu ilości i jakości dostarczonych mebli.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu mebli w terminie wskazanym w formularzu ofertowym.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z Zapytaniem ofertowym i/lub z Ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych mebli na meble wolne od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z Zapytania ofertowego i Oferty Wykonawcy i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu gwarancyjnego, w zakresie i czasie określonym przez producentów poszczególnych mebli, od dnia dostarczenia mebli do siedziby Zamawiającego. Czas naprawy wadliwych mebli wynosi maksymalnie 30 dni roboczych. Dwukrotnie naprawiane w ramach gwarancji meble należy wymienić na nowe.
- Koszt dojazdu, w ramach napraw gwarancyjnych, ekipy serwisowej oraz koszt transportu przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
C. Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, powinny być parafowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
A)dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);
B) wypełniony Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania,
C) potwierdzenie oględzin przez Zamawiającego. - Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, Biuro Administracyjno – Gospodarcze, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pok. 605 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa mebli biurowych i gabinetowych”) lub przedłożyć osobiście (wyłącznie w zamkniętej kopercie) w Biurze Administracyjno-Gospodarczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pok. 605.
- Termin złożenia oferty – 21.03.2019 r., godz. 10.00. Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
D. Kryterium oceny ofert
Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującymi kryteriami:
- Cena wykonania zamówienia Cw – 80%, max. liczba punktów 80,
Cw – Liczba punktów = Cn/Cbo x 80 pkt
gdzie:
Cn – najniższa cena ofertowa brutto
Cbo - cena brutto badanej oferty
Cw – liczba punktów za kryterium: cena
Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym musi być wyrażona w PLN z dokładnością do jednego grosza – dwóch miejsc po przecinku pod rygorem odrzucenia oferty. - 2. Czas realizacji zamówienia – S - 20%, max. liczba punktów 20,
Czas realizacji zamówienia i jego punktacja:
Czas realizacji zamówienia do dnia 16 kwietnia 2019 roku – 20 pkt
Czas realizacji zamówienia do dnia 23 kwietnia 2019 roku – 10 pkt
Czas realizacji zamówienia do dnia 30 kwietnia 2019 roku – 0 pkt - Razem ocena obejmuje L = Cw + S
Gdzie:
L – łączna liczba punktów przyznana ofercie.
Cw – liczba punktów za kryterium: cena wykonania zamówienia.
S- liczba punktów za kryterium: czas realizacji zamówienia.
E. Postanowienia dodatkowe
- Oferta powinna zostać złożona na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza cenowo, tj. w oparciu o podane w zapytaniu kryterium wyboru i oceny.
- W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.
- Aby zapewnić porównywalność wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu doprecyzowania i wyjaśnienia treści ofert.
F. Uwagi
- Przewidywany termin podpisania umowy to marzec 2019 r. Zamawiający zastrzega, iż termin ten może ulec nieznacznemu przesunięciu.
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełni wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający w toku badania i oceny ofert może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełniania.
- Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
- Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych mebli w ramach danej części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4).
- Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania pisemnie, faksem lub droga elektroniczną.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
A) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
B) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
C) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
D) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. - Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia i postępowania należy kierować na adres mailowy: emilia.marczuk@wrotapodlasia.pl oraz joanna.fiedorowicz@wrotapodlasia.pl.
Załączniki:
Załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia ofertowego.
Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego.
Załącznik nr 3 Wzór umowy.
W wyniku przeprowadzonego postępowania BA-III.2512.1.2.2019 na Dostawę mebli fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad w asortymencie i ilości określonej w Części nr 1 / Części nr 2 / Części nr 3 / Części nr 4 na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyło w ramach poszczególnych części:
Części 1 - Biuro i Meble Marek Józef Mikołowski, 16-010 Wasilków, ul. Nadawki 1A/4U – cena oferty brutto 3 126,71 zł; czas realizacji zamówienia do dnia 16.04.2019 r.;
Części 2 - Biuro i Meble Marek Józef Mikołowski, 16-010 Wasilków, ul. Nadawki 1A/4U – cena oferty brutto 9 325,89 zł; czas realizacji zamówienia do dnia 16.04.2019 r.;
Części 3 - Biuro i Meble Marek Józef Mikołowski, 16-010 Wasilków, ul. Nadawki 1A/4U – cena oferty brutto 5 480,50 zł; czas realizacji zamówienia do dnia 16.04.2019 r.;
Części 4 - ARTform Ewa Lorenc, 15-687 Białystok, ul. Komisji Edukacji Narodowej 52 lok. 3 – cena oferty brutto 56 580,00 zł; czas realizacji zamówienia do dnia 16.04.2019 r.
Metryka strony