Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla UMWP

Tytuł Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla UMWP
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia DSI-II.1333.18.2019
Kategoria Dostawy
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2019-11-07

Zwracamy się do Państwa z zapytaniem ofertowym polegającym na zakupie:

  1. Część 1 zapytania: Zakup zestawów komputerowych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do zapytania ofertowego,
  2. Część 2 zapytania: Zakup komputerów przenośnych Notebook – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 do zapytania ofertowego,
  3. Część 3 zapytania: Zakup Akcesoriów komputerowych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3 do zapytania ofertowego,
  4. Część 4 zapytania: Zakup 22 licencji oprogramowania biurowego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.4 do zapytania ofertowego.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych czyli na jedną lub na dowolną ilość części.

Do Zapytania ofertowego jako załączniki nr 4 , 5, 6 i 7 dołączone zostały wzory umów, które będą podpisane z wyłonionymi Wykonawcami:

  1. Do części nr 1 – Załącznik nr 4,
  2. Do części nr 2 – Załącznik nr 5,
  3. Do części nr 3 – Załącznik nr 6,
  4. Do części nr 4 – Załącznik nr 7.

 

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium „Cena” – waga 60% i kryterium „Termin dostawy” – waga 40%. Oceny dokona Zamawiający stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona, zawierająca najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów jest ofertą najkorzystniejszą.

1)     C - Cena - znaczenie 60%.

C = punktowa ocena ceny ofertowej brutto.

Punkty jakie otrzyma badana oferta w kryterium cena (C) będą liczone w następujący sposób:

                      Cena minimalna brutto spośród ofert nieodrzuconych

                C = -----------------------------------------------------------------------  x 60 [pkt.]

                                                           Cena oferty badanej brutto

Do obliczenia punktów za kryterium „Cena” Zamawiający przyjmie wartość brutto zamówienia dla poszczególnych części podaną w Formularzach ofertowych. W kryterium „Cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.

2)     D - Termin dostawy – znaczenie 40%.

Oferty będą oceniane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę terminu dostawy przedmiotu  Umowy zgodnie z poniższą tabelą.

Maksymalną ilość punktów w kryterium otrzyma Wykonawca, który oferuje wykonanie dostawy
w terminie do 14 dni kalendarzowych od podpisania Umowy.

 

Deklarowany termin realizacji Umowy

D: Ilość punktów w kryterium

Do 14 dni

40 pkt

Do 15 dni

35 pkt

Do 16 dni

30 pkt

Do 17 dni

25 pkt

Do 18 dni

20 pkt

Do 19 dni

15 pkt

Do 20 dni

10 pkt

Do 21 dni

5 pkt

22 dni

0 pkt

Za niezadeklarowanie, w formularzu oferty, terminu dostawy przedmiotu zamówienia wykonawca otrzyma 0 punktów. Będzie to jednoznaczne z tym, że proponowany termin realizacji zamówienia wyniesie 22 dni. W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksimum 40 punktów.

W ramach powyższych kryteriów oceny ofert oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów. Ocenę końcową (W) oferty badanej stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczona zgodnie ze wzorem :

W = C+D

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem o cenę w myśl ustawy PZP.

Inne ustalenia:

  1. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę. Termin płatności wynosi 21 dni od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury przez Wykonawcę na rachunek bankowy.
  2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia – najpóźniej 22 dni od podpisania umowy
  3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Do oferty powinien być dołączony oryginał upoważnienia.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
  1. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach gdy:
  • powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 

Oferty do poszczególnych części należy złożyć na formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr  2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 do zapytania ofertowego. Załączniki  prosimy wypełnić, uzupełnić  w zakropkowanych polach, podpisać z pieczęcią firmową. Tak przygotowane oferty należy składać osobiście, w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej mieszczącej się na parterze budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ul. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku, w nieprzekraczalnym terminie do godz. 14:00 dnia 05.11.2019 r., lub przesłać drogą pocztową albo kurierem na w/w adres z dopiskiem:

„Dotyczy zapytania ofertowego DSI-II.1333.18.2019 – Nie otwierać do godziny 14.00 dnia 05.11.2019 r.".

W przypadku ofert przesłanych pocztą lub kurierem za dzień dostarczenia oferty uznaje się dzień i godzinę wpływu w/w oferty do Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Załączniki:
Załącznik nr 1.1 – Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 1

Załącznik nr 1.2 – Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 2

Załącznik nr 1.3 – Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 3

Załącznik nr 1.4 – Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 4

Załącznik nr 2.1 – Formularz ofertowy do Części nr 1

Załącznik nr 2.2 – Formularz ofertowy do Części nr 2

Załącznik nr 2.3 – Formularz ofertowy do Części nr 3

Załącznik nr 2.4 – Formularz ofertowy do Części nr 4

Załącznik nr 3    – PassMark Intel vs AMD CPU Benchmarks - High End

Załącznik nr 4    - Wzór umowy do części nr 1

Załącznik nr 5    - Wzór umowy do części nr 2

Załącznik nr 6    - Wzór umowy do części nr 3

Załącznik nr 7    - Wzór umowy do części nr 4

 

 W razie jakichkolwiek pytań, prosimy kierować je na adres e-mail: si@wrotapodlasia.pl najpóźniej do dnia 30.10.2019r do godz. 10.00. Na pytania przesłane po tym terminie Zamawiający nie musi udzielać odpowiedzi.

 

Ogłoszenie o zmianie treści Zapytania ofertowego

                 Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego informuje, iż dokonał zmiany w treści Załącznika nr 1.4 – Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 4 oraz w treści Załącznik nr 2.4 – Formularz ofertowy do Części nr 4 dotyczących Części 4 zamówienia nr DSI-II.1333.18.2019 Zakup 22 licencji oprogramowania biurowego. Szczegóły zamieszczone w sekcji Korespondencja i zmiany.

 Zawiadomienie o zmianie opisu przedmiotu zamówienia i zmianie terminu składania ofert.

                 W związku z pytaniem jakie wpłynęło do części 3 zapytania dotyczące doprecyzowania portów w Monitorze typ 1 i Monitorze typ 2 Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego informuje, iż wymaganie odnośnie portów powinno brzmieć w monitorze typ1: „Porty: VGA, DVI lub HDMI” oraz w monitorze typ 2: „DisplayPort, DVI lub HDMI”.

                 Ponadto zamawiający informuje, że dokonał zmian w załącznikach nr 1.3 Opis przedmiotu do Części 3 oraz nr 2.3 Formularz ofertowy do Części 3. Szczegóły zmian zamieszczone są w sekcji: Korespondencja i zmiany

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert

 

           Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pod nazwą „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla UMWP” zapadły następujące rozstrzygnięcia:

 

W zakresie części 1:

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma

Syntis Sp. z o.o.,

15-523 Grabówka

Ciołkowskiego 11/1

cena oferty brutto: 63947,70 zł

   

W zakresie części 2:

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma

Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o.o. Sp. k.

78-100 Niekanin

Śliwkowa 1

cena oferty brutto: 17047,80 zł

 

W zakresie części 3:

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma

Font2 Piotr Cerkiewnik Sp. j.

15-157 Białystok

Boruty 5

cena oferty brutto: 21879,24 zł

   

W zakresie części 4:

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma

Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o.o. Sp. k.

78-100 Niekanin

Śliwkowa 1

cena oferty brutto: 20836,20 zł

  

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Piotr Borówko

Wprowadzający: Piotr Borówko

Data modyfikacji: 2019-11-19

Opublikował: Piotr Borówko

Data publikacji: 2019-10-25

Rejestr zmian