Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Tytuł Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Typ Zamówienia Przetargi z PZP
NR Zamówienia BZP.272.26.2018
Kategoria Dostawy
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2018-10-10

29/08/2018    S165    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Białystok: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

2018/S 165-376535

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Województwo Podlaskie
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Białystok
15-888
Polska
Osoba do kontaktów: Alicja Rudnicka
Tel.: +48 856654551
E-mail: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856654642
Kod NUTS: PL841

Adresy internetowe:

Główny adres: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
Białystok
15-888
Polska
Osoba do kontaktów: Alicja Rudnicka
Tel.: +48 6654551
E-mail: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
Faks: +48 6654642
Kod NUTS: PL841

Adresy internetowe:

Główny adres: www.przetargi.wrotapodlasia.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Numer referencyjny: BZP.272.26.2018
II.1.2)Główny kod CPV
30000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:

1) Część nr 1: Zestawy komputerowe I

2) Część nr 2: Komputery przenośne

3) Część nr 3: Akcesoria komputerowe

4) Cześć nr 4: Zestawy komputerowe II

5) Część nr 5: Zestawy komputerowe III

6) Część nr 6: Elementy macierzy dyskowych

7) Część nr 7: Pamięć RAM do serwerów

8) Część nr 8: Sprzęt i oprogramowanie

9) Część nr 9: Sprzęt do prezentacji treści

10) Część nr 10: Dysk twardy

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.1 – 1.10 do SIWZ odpowiednio dla Części od nr 1 do nr 10.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 624 392.38 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zestawy komputerowe I

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30233150
48620000
48000000
30237400
30213100
30213300
30236110
30234000
31000000
30233000
30200000
31430000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 73 983.74 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 22
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Komputery przenośne

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30233150
48620000
48000000
30237400
30213100
30213300
30236110
30234000
31000000
30233000
30200000
31430000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Komputerów przenośnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 65 447.15 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 22
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Akcesoria komputerowe

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30233150
48620000
48000000
30237400
30213100
30213300
30236110
30234000
31000000
30233000
30200000
31430000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 16 560.98 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 22
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zestawy komputerowe II

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30233150
48620000
48000000
30237400
30213100
30213300
30236110
30234000
31000000
30233000
30200000
31430000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 51 219.51 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 22
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Tytuł projektu:,,Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020”

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zestawy komputerowe III

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30233150
48620000
48000000
30237400
30213100
30213300
30236110
30234000
31000000
30233000
30200000
31430000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Pattona 8, 15-691 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 79 674.80 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 22
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Tytuł projektu: a) „Realizacja KSOW” w ramach Schematu II Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; b) „wsparcie realizacji zadań delegowanych w ramach PROW”

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Elementy macierzy dyskowych

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48219300
72263000
48821000
30231310
30236110
30234100
48214000
48218000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów macierzy dyskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 91 803.51 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 29
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pamięć RAM do serwerów

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48219300
72263000
48821000
30231310
30236110
30234100
48214000
48218000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pamięci RAM do serwerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 138 641.17 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 29
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Sprzęt i oprogramowanie

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48219300
72263000
48821000
30231310
30236110
30234100
48214000
48218000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.8 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 89 900.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 29
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Sprzęt do prezentacji treści

Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48219300
72263000
48821000
30231310
30236110
30234100
48214000
48218000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do prezentacji treści. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.9 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 9 225.58 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 29
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dysk twardy

Część nr: 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48219300
72263000
48821000
30231310
30236110
30234100
48214000
48218000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dysku twardego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.10 do SIWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 7 935.93 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 29
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Nie dotyczy

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Nie dotyczy

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedno zamówienie na dostawę: Część 1 – Sprzętu komputerowego – kwota zrealizowanego zamówienia min. 58 000 PLN brutto;

Część 2 – Sprzętu komputerowego - kwota zrealizowanego zamówienia min. 50 000 PLN brutto;

Część 3 – Sprzętu komputerowego lub drobnego sprzętu komputerowego i akcesoriów – kwota zrealizowanego zamówienia min. 12 000 PLN brutto;

Część 4 – Sprzętu komputerowego – kwota zrealizowanego zamówienia min. 40 000 PLN brutto;

Część 5 – Sprzętu komputerowego – kwota zrealizowanego zamówienia min. 60 000 PLN brutto;

Część 6 – Sprzętu komputerowego – kwota zrealizowanego zamówienia min. 100 000 PLN brutto;

Część 7 - Sprzętu komputerowego – kwota zrealizowanego zamówienia min. 100 000 PLN brutto;

Część 8 – Oprogramowania serwerowego – kwota zrealizowanego zamówienia min. 80 000 PLN brutto;

Część 9 – Sprzętu komputerowego – kwota zrealizowanego zamówienia min. 8 000 PLN brutto;

Część 10 – Sprzętu komputerowego – kwota zrealizowanego zamówienia min. 8 000 PLN brutto;

Wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

W przypadku wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część (dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10) zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże spełnienie warunku dla części o najwyższej wartości dostawy, dla której oferta tego wykonawcy jest najkorzystniejsza.

W części nr 8 należy wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu odrębnie dla tej części.

b) Ponadto w zakresie części 8: dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zadania minimum jedną osobą, z doświadczeniem we wdrażaniu zaoferowanego oprogramowania do monitorowania oraz rejestrowania zdalnych sesji dostępowych do systemów informatycznych. Osoba ta musi posiadać certyfikat producenta zaoferowanego oprogramowania, który potwierdzi jej zdolność do wdrażania tego oprogramowania.

Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 3 SIWZ, wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza

1) w Części od 1 do 10 zobowiązany będzie złożyć: - ciąg dalszy z uwagi na brak miejsca znajduje się w rubryce "minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Ciąg dalszy z rubryki „wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji”

a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzających należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (załącznik nr 6)

2) ponadto w Części 8 zobowiązany będzie złożyć:

a) wykaz osób, posiadających doświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 2 ppkt 3 lit. b SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - dotyczy statystyka - (załącznik nr 6.1 do SIWZ).

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących: załącznik nr 2.1 – 2.3 do SIWZ (załącznik 2.1 - dotyczy części nr 1, 2, 4, 5)

(załącznik 2.2 - dotyczy części nr 3), (załącznik 2.3 - dotyczy części nr 6, 7, 8, 9, 10).

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorach umowy, o których mowa powyżej

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 10/10/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 10/10/2018
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok., pok. 616, POLSKA.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:

Do Części nr 1 – 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych);

Do Części nr 2 – 1 800,00 PLN (słownie: tysiąc osiemset złotych)

Do Części nr 3 – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych)

Do Części nr 4 – 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych)

Do Części nr 5 – 2 300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych)

Do Części nr 6 – 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Do Części nr 7 – 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)

Do Części nr 8 – 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Do Części nr 9 – 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych)

Do Części nr 10 – 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych)

2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII SIWZ, wykonawca (którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) zobowiązany będzie złożyć:

1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

3) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1445); (załącznik nr 7)

4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - formularz (wzór) tego Oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ;

6) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - formularz (wzór) tego Oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

Obowiązek informacyjny dotyczący danych osobowych wykonawców tj. Klauzula informacyjna została zamieszczona w rozdziale XXVIII SIWZ.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587705
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4. Odwołanie wnosi się:

1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,

2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się:

3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:

4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

5. Informowanie o niezgodnej z przepisami ustawy czynności:

1) Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.

2) w przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności.

3) na czynności, o których mowa w art. 181 ust. 2 ustawy Pzp, nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art.180 ust. 2 ustawy Pzp.

6. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587705
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/08/2018

Białystok, 30 października 2018 r.

BZP.272.26.2017

 

ZAWIADOMIENIE

 O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, nr BZP.272.26.2018, w zakresie części nr 9 „Sprzęt do prezentacji treści”.

Uzasadnienie unieważnienia postępowania

            W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie części nr 9, nie wpłynęły oferty.

Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

W przedmiotowym postępowaniu zamawiający ustalił ostateczny termin złożenia ofert na dzień 10 października 2018 r., do godz. 10.00. Do ustalonego terminu nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym zamawiający unieważnia postępowanie.

 

Białystok, 20 listopada 2018 r.

BZP.272.26.2018

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, nr BZP.272.26.2018 zapadły następujące rozstrzygnięcia w zakresie części nr 8:

 

Najkorzystniejszą ofertę złożył:

TraffordIT sp. z o.o. sp. k.

ul. Puławska 537

02-844 Warszawa

cena oferty brutto: 110 454,00 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

2.

TraffordIT sp. z o.o. sp. k.

ul. Puławska 537

02-844 Warszawa

110 454,00 zł

60,00

do 21 dni

40,00

100,00

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Białystok, 21 listopada 2018 r.

 

BZP.272.26.2018

 

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, nr BZP.272.26.2018 zapadły następujące rozstrzygnięcia w zakresie części nr 10:

 Najkorzystniejszą ofertę złożył:

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

cena oferty brutto: 8 708,40 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

3.

Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas

ul. Piwna 32

43-100 Tychy

10 270,50 zł

50,87

do 21 dni

40,00

90,87

10.

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

8 708,40 zł

60,00

do 21 dni

40,00

100,00

11.

KOMSERWIS sp. z o.o.

ul. Piasta 16

15-044 Białystok

9 840,00 zł

53,10

do 21 dni

40,00

93,10

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Białystok, 28 listopada 2018 r.

BZP.272.26.2018

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, nr BZP.272.26.2018 zapadły następujące rozstrzygnięcia w zakresie części nr 6:

 

Najkorzystniejszą ofertę złożył:

Media-Pol Paweł Szymczuk

ul. Motycka 11

03-566 Warszawa

cena oferty brutto: 143 910,00 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

5.

Media-Pol Paweł Szymczuk

ul. Motycka 11

03-566 Warszawa

143 910,00 zł

60,00

do 21 dni

40,00

100,00

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Białystok, 14 grudnia 2018 r.

 

BZP.272.26.2018

 

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, nr BZP.272.26.2018 zapadły następujące rozstrzygnięcia w zakresie części nr 7:

 

Najkorzystniejszą ofertę złożył:

RESTOR sp.j. P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz

ul. Dworkowa 2/107a

00-784 Warszawa

cena oferty brutto: 58 921,92 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

4.

RESTOR sp.j.

P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz

ul. Dworkowa 2/107a

00-784 Warszawa

58 921,92 zł

60,00

do 21 dni

40,00

100,00

5.

Media-Pol Paweł Szymczuk

ul. Motycka 11

03-566 Warszawa

164 131,20 zł

21,54

do 21 dni

40,00

61,54

10.

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

145 238,40 zł

24,34

do 21 dni

40,00

64,34

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Białystok, 19 grudnia 2018 r.

 

BZP.272.26.2018

 OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, nr BZP.272.26.2018 zapadły następujące rozstrzygnięcia w zakresie części nr 2:

 

Najkorzystniejszą ofertę złożył:

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

cena oferty brutto: 68 210,88 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

1.

CEZAR

Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o.

ul. Wolności 8 lok. 4

26-600 Radom

  80 466,60 zł

50,86

do 14 dni

40,00

90,86

6.

FHU Intersell

Waldemar Płonka

ul. Jesionowa 17a

42-525 Dąbrowa Górnicza

oferta nieklasyfikowana

9.

Centrum Informatyki

ZETO S.A.

ul. Skorupska 9

15-048 Białystok

oferta nieklasyfikowana

10.

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

68 210,88 zł

60,00

do 14 dni

40,00

100,00

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Białystok, 02 stycznia 2019 r.

 

BZP.272.26.2018

 OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, nr BZP.272.26.2018 zapadły następujące rozstrzygnięcia w zakresie części nr 3:

 

Najkorzystniejszą ofertę złożył:

Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas

ul. Piwna 32

43-100 Tychy

 

cena oferty brutto: 22 644,30 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

3.

Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas

ul. Piwna 32

43-100 Tychy

22 644,30 zł

100,00

do 14 dni

40,00

100,00

6.

FHU Intersell

Waldemar Płonka

ul. Jesionowa 17a

42-525 Dąbrowa Górnicza

oferta nieklasyfikowana

10.

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

oferta nieklasyfikowana

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Białystok, 02 stycznia 2019 r.

 

BZP.272.26.2018

  OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, nr BZP.272.26.2018 zapadły następujące rozstrzygnięcia:

w zakresie części nr 1:

najkorzystniejszą ofertę złożył:

Centrum Informatyki ZETO S.A.

ul. Skorupska 9

15-048 Białystok

 

cena oferty brutto: 83 307,90 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

1.

CEZAR

Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o.

ul. Wolności 8 lok. 4

26-600 Radom

  90 279,54 zł

55,37

do 14 dni

40,00

95,37

6.

FHU Intersell

Waldemar Płonka

ul. Jesionowa 17a

42-525 Dąbrowa Górnicza

  103 711,14 zł

 

48,20

do 14 dni

40,00

88,20

7.

WEB-PROFIT Maciej Kuźlik

ul. Szmaragdowa 2

41-943 Piekary Śląskie

oferta nieklasyfikowana

8.

F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech

ul. 11 Listopada 21

38-300 Gorlice

86 026,20 zł

58,10

do 14 dni

40,00

98,10

9.

Centrum Informatyki

ZETO S.A.

ul. Skorupska 9

15-048 Białystok

83 307,90 zł

60,00

do 14 dni

40,00

100,00

10.

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

87 625,20 zł

57,04

do 14 dni

40,00

97,04

11.

KOMSERWIS sp. z o.o.

ul. Piasta 16

15-044 Białystok

oferta nieklasyfikowana

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

w zakresie części nr 4:

najkorzystniejszą ofertę złożył:

Centrum Informatyki ZETO S.A.

ul. Skorupska 9

15-048 Białystok

 

cena oferty brutto: 57 718,98 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

1.

CEZAR

Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o.

ul. Wolności 8 lok. 4

26-600 Radom

62 501,22 zł

55,41

do 14 dni

40,00

95,41

6.

FHU Intersell

Waldemar Płonka

ul. Jesionowa 17a

42-525 Dąbrowa Górnicza

  103 711,14 zł

 

48,23

do 14 dni

40,00

88,23

7.

WEB-PROFIT Maciej Kuźlik

ul. Szmaragdowa 2

41-943 Piekary Śląskie

oferta nieklasyfikowana

8.

F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech

ul. 11 Listopada 21

38-300 Gorlice

59 556,60 zł

58,15

do 14 dni

40,00

98,15

9.

Centrum Informatyki

ZETO S.A.

ul. Skorupska 9

15-048 Białystok

57 718,98 zł

60,00

do 14 dni

40,00

100,00

10.

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

60 663,60 zł

57,09

do 14 dni

40,00

97,09

11.

KOMSERWIS sp. z o.o.

ul. Piasta 16

15-044 Białystok

oferta nieklasyfikowana

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

w zakresie części nr 5:

najkorzystniejszą ofertę złożył:

Centrum Informatyki ZETO S.A.

ul. Skorupska 9

15-048 Białystok

 

cena oferty brutto: 90 008,94 zł

 Kryteria oceny ofert:

- cena

- termin dostawy

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto

pkt.

Termin dostawy

pkt.

Punkty razem

1.

CEZAR

Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o.

ul. Wolności 8 lok. 4

26-600 Radom

95 504,58 zł

56,55

do 14 dni

40,00

96,55

6.

FHU Intersell

Waldemar Płonka

ul. Jesionowa 17a

42-525 Dąbrowa Górnicza

oferta nieklasyfikowana

7.

WEB-PROFIT Maciej Kuźlik

ul. Szmaragdowa 2

41-943 Piekary Śląskie

oferta nieklasyfikowana

8.

F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech

ul. 11 Listopada 21

38-300 Gorlice

90 503,40 zł

59,67

do 14 dni

40,00

99,67

9.

Centrum Informatyki

ZETO S.A.

ul. Skorupska 9

15-048 Białystok

90 008,94 zł

60,00

do 14 dni

40,00

100,00

10.

Syntis sp. z o.o.

ul. Ciołkowskiego 11/1

15-523 Grabówka

93 553,80 zł

57,73

do 14 dni

40,00

97,73

11.

KOMSERWIS sp. z o.o.

ul. Piasta 16

15-044 Białystok

oferta nieklasyfikowana

 

Powyższa oferta spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Łukasz Czułowski

Wprowadzający: Łukasz Czułowski

Data modyfikacji: 2019-01-02

Opublikował: Łukasz Czułowski

Data publikacji: 2018-08-29

Rejestr zmian