Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku III
Tytuł | Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku III |
---|---|
Typ Zamówienia | Przetargi z PZP |
NR Zamówienia | BZP.272.36.2018 |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2018-11-19 |
Ogłoszenie nr 510000376-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.
Województwo Podlaskie : Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645460-N-2018
Numer ogłoszenia: 645460-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500269500-N-2018
Numer ogłoszenia: 500269500-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Podlaskie , Krajowy numer identyfikacyjny 050658404, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 45 51, e-mail zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks 85 665 46 42.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
-
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
-
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): BZP.272.36.2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku III. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części: 1) Przygotowanie, druk i dostawa materiałów na potrzeby Departamentu Edukacji, Sportu i Turystyki; 2) Przygotowanie, druk oraz dostawa materiałów na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio dla części od nr 1 do nr 2 załączniki nr 1.1-1.2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV: 79823000-9, 79822000-2, 79822500-7, 22100000-1, 22120000-7, 22110000-4, 79824000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Przygotowanie, druk i dostawa materiałów na potrzeby Departamentu Edukacji, Sportu i Turystyki
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 27783.25
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.,
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Niegolewskich 12 Kod pocztowy: 42-700 Miejscowość: Lubliniec Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16821
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 14992.95 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46875.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: - -
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: 2) Przygotowanie, druk oraz dostawa materiałów na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 3715
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa Cieślik Studio L s.j.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Kisielewskiego 28 Kod pocztowy: 31-708 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4920
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 4920 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9225 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metryka strony