l

Data wydania 2018-07-12
Tytuł Zapytanie ofertowe na wykonanie prac remontowych polegających na demontażu wykładziny dywanowej oraz dostawie i montażu wykładziny w panelach CAVALIO Projectline WOOD we wzorach drewnopodobnych w budynku biurowym – korytarz na II piętrze w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego położonym przy ul. Gen. George’a Smitha Pattona 8 (dawniej: ul. Gen. F. Kleeberga 20) w Białymstoku.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2510.3.6.2018
Kategoria Roboty Budowlane
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2018-07-30

                                                                                                                                                            Białystok, 10.07.2018 r.
Biuro Administracyjno- Gospodarcze
BA-I.2510.3.6.2018


Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie prac remontowych polegających na demontażu wykładziny dywanowej oraz dostawie i montażu wykładziny w panelach CAVALIO Projectline WOOD we wzorach drewnopodobnych w budynku biurowym – korytarz na II piętrze w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego położonym przy ul. Gen. George’a Smitha Pattona 8 (dawniej: ul. Gen. F. Kleeberga 20) w Białymstoku.

I. Opis przedmiotu zamówinia: 

Przedmiotem niniejszego zapytania jest objęty korytarz na II piętrze. W zakres prac wchodzi:
1) demontaż istniejących wykładzin dywanowych i cokołów,
2) dokonanie profesjonalnego przygotowania podłoża pod położenie nowej wykładziny przez reperację i naprawy oraz wyrównanie powierzchni, w tym uzupełnienie ubytków masą szpachlową, przetarcie, zagruntowanie,
3) zamontowanie nowej wykładziny i cokołów – cokoły typu Dollken Cubu Flex Life 80 mm lub drewnopodobne – do wyboru wg wzornika,
4) utylizacja zdemontowanych materiałów.

II. Istotne postanowienia umowy: 
 
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr BA-I.2510.3.6.2018 z dnia 10.07.2018 r. – WZÓR UMOWY 

III. Inne ustalenia:

1) Rzut remontowanych pomieszczeń w budynku z zaznaczeniem obszaru objętego wymianą wykładziny – w załączeniu, stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

2) Zamawiający dokona wyboru kolorystyki wykładzin na podstawie przedstawionych wzorników.

3) Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokona oględzin i pomiarów z natury oraz dopasuje wykładzinę do istniejącego układu pomieszczenia na podstawie dokonanego przez siebie obmiaru.

4) Oferowana kwota ryczałtowa obejmuje wszelkie czynności i materiały związane z robotami demontażowymi, montażem i dostawą wykładziny oraz usunięciem ewentualnych uszkodzeń tynku lub powłoki malarskiej ścian, zawiera  niezbędny montaż akcesoriów i elementów – m.in. listew progowych, wykończeniowych a także wszelkie czynności i koszty związane z utylizacją zdemontowanych materiałów.

5) Prace powinny być wykonywane w godzinach pracy ochrony budynku, tj. od 6.30 do 18.30 i nie powinny zakłócać funkcjonowania i pracy w Urzędzie.

6) Kosztorys ofertowy, wyliczenie ceny dołączone do oferty są materiałami pmocniczymi i nie służą do rozliczenia robót. Uznaje się, że wszelkie rozbieżności co do zakresu robót i obmiaru zostaną wyjaśnione na etapie postępowania przetargowego.

7) Wszystkie materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.

8) Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej z wyszczególnieniem nazw przyjętych do realizacji podstawowych materiałów i systemów profili.

9) Gwarancja na prace montażowe i użyte materiały: min 60 miesięcy.

10) Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.

IV. Kryteria wyboru oferty: 

Cena 100% (przy spełnieniu oczekiwań Zamawiającego).

V. Terminy: 

1. Wymagany termin wykonania prac: do 10.09.2018 r.
2. Termin złożenia oferty: 30.07.2018 r.
3. Termin płatności: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.

VI. Sposób złożenia oferty: 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 lub drogą mailową na adres: ba@wrotapodlasia.pl z podaniem ryczałtowej kwoty brutto proponowanej za wykonanie w/w prac. 
Do oferty proszę dołączyć dane rejestrowe Wykonawcy oraz referencje potwierdzające fachowość i rzetelność  wykonywania czynności objętych zapytaniem.
Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310.

 

„Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie prac remontowych polegających na demontażu wykładziny dywanowej oraz dostawie i montażu wykładziny w panelach CAVALIO  w budynku UMWP przy ul. gen. George’a Smitha Pattona 8 w Białymstoku najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma: AGAT-SERWIS Sp. z o.o.; 15-698 Białystok ul. Lodowa 14 D (NIP: 966-17-32-555; REGON:052237782).

Całkowita kwota brutto (z podatkiem VAT) wynagrodzenia za wykonywanie czynności objętych postępowaniem wynosi : 12 863,50 zł  (słownie złotych: dwanaście tysięcy osiemset sześćdziesiąt trzy 50/100).”

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Joanna Fiedorowicz

Wprowadzający: Joanna Fiedorowicz

Data modyfikacji: 2018-08-03

Opublikował: Joanna Fiedorowicz

Data publikacji: 2018-07-12

Rejestr zmian