Naprawa instalacji elektrycznej w budynku i w garażach UMWP przy ul. Jana Kilińskiego 16 w Białymstoku

Tytuł Naprawa instalacji elektrycznej w budynku i w garażach UMWP przy ul. Jana Kilińskiego 16 w Białymstoku
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2510.6.21.2019
Kategoria Roboty Budowlane
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2019-05-27

Zapytanie ofertowe

 

Zapraszam do złożenia oferty na naprawę instalacji elektrycznej polegającą na usunięciu usterek stwierdzonych podczas pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w budynku i w garażach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego położonych przy ul. Jana Kilińskiego 16 w Białymstoku.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zapytania ofertowego są następujące elementy wyszczególnione we wnioskach z „Oceny ochrony przeciwporażeniowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kilińskiego 16” stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego w zakresie, jak niżej:           

  1. w piwnicy:       

  1. Likwidacja dwóch puszek metalowych w p. 012 (poz. 5 i 6 Prot. 1/UMWP/pz/2019);
  2. Wymiana wyłącznika różnicowo-prądowego w rozdzielni RG (poz. 8 Prot. 1/UMWP/rp/2019);
  3. Likwidacja dwóch (2) nieużywanych gniazd 3x16x- obok węzła cieplnego.

 

  1. na parterze i I piętrze budynku: 

  1. Likwidacja dwóch gniazd 230V w Sali konferencyjnej nr 5 w odłączonych obwodach gniazdkowych (poz. 90 i 99 Prot. 1/UMWP/pz/2019);
  2. Likwidacja w rozdzielni T1 pola zasilającego odłączone wypusty podłogowe w Sali konferencyjnej nr 5;
  3. Zmniejszenie rezystancji pętli zwarciowej gniazd 230V w szatni (poz. 164, 165 Prot. 1/UMWP/pz/2019);
  4. Likwidacja w rozdzielni T2 pola zasilającego odłączone wypusty podłogowe w Sali konferencyjnej nr 21/22;
  5. Wymiana wyłączników różnicowo- prądowych w rozdzielni T1, TK2, T2 – 3 szt. (poz. 26, 57, 68 Prot. 1/UMWP/rp/2019);

 

  1. na II piętrze budynku:   

  1. Wymiana wyłączników różnicowo- prądowych w rozdzielni Tr-R i TK3 – 2 szt. (poz. 87, 93 Prot. 1/UMWP/rp/2019);
  2. Zabezpieczenie przewodów po zdemontowanym przepływowym podgrzewaczu wody (np. puszka) w pomieszczeniu łazienki.     
  1. W garażach:    

  1. a) Wymiana trzech strych gniazd (3 szt.) na gniazda z bolcem (poz. 358, 360, 363            Prot 1/UMWP/pz/2019);

 

  1. Wykonanie pomiarów i badań potwierdzających usunięcie usterek, o których mowa w pkt. 1 - 4 oraz sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu odpowiednich protokołów z przeprowadzenia tych czynności.

UWAGA: Ocena ochrony przeciwporażeniowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kilińskiego 16” zawiera szereg innych usterek.    Niniejsze Zapytanie ofertowe dotyczy wyłącznie usunięcia usterek, o których mowa w pkt. 1 – 4.

 

  1. Istotne postanowienia umowy

 

Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego - Umowa (wzór)

III. Inne ustalenia

 

  1. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej z podaniem łącznej kwoty brutto za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego z rozbiciem tej kwoty na poszczególne elementy opisane w cz. I (tj. w pkt 1, 2,3, 4).
  2. Oferenci dokonają wizji lokalnej i obmiaru na potrzeby sporządzenia oferty. Wizja lokalna powinna być potwierdzona przez Zamawiającego, a potwierdzenie dołączone do oferty.
  3. Wykonawca samodzielnie wyliczy ilości i dokona obmiarów robót, materiałów i sprzętu niezbędnych do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego.
  4. Oferowana kwota ryczałtowa obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem wszystkich, niezbędnych robót związanych z dostawą, demontażem i montażem, w tym: wykonanie prac towarzyszących i robót tymczasowych (transport, roboty pomiarowe, zabezpieczające) oraz wszelkie materiały podstawowe i pomocnicze, obejmuje usunięcie ewentualnych uszkodzeń tynku lub powłoki malarskiej ścian, zawiera także ew. prace rozbiórkowe, wywóz i utylizację zdemontowanych elementów.
  5. Wszystkie wyroby, materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania, posiadać deklaracje zgodności, niezbędne certyfikaty i atesty oraz spełniać warunki techniczne.
  6. Prace mogą być prowadzone w pracujące dla Urzędu dni tygodnia, tj. bez wolnych sobót, niedziel i dni świątecznych w godzinach od 6:30 do 18:30.
  7. Wykonywanie prac nie powinno zakłócać i utrudniać pracy Urzędu a także utrudniać komunikacji. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego oznakuje i zabezpieczy teren prowadzonych prac.
  8. Podczas wykonywania prac Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy swoje i swoich pracowników, a także za ewentualne szkody spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim.
  9. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do wykonania czynności oraz posiada wymagane prawem uprawnienia w zakresie wykonywania czynności objętych zapytaniem (SEP kat. E i D).
  10. Gwarancja na wykonane prace i użyte materiały: 36 miesięcy.
  11. Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.
  12. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia do zapytania ofertowego powinny być zgłoszone przez Wykonawcę w fazie postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności, co do jego kompletności i czytelności w zakresie rzeczowym.
  13. Oferty niekompletne w zakresie wymagań, o których mowa w cz. IV pkt 6 będą przez Zamawiającego odrzucane jako niespełniające warunków zapytania ofertowego.
  1. Wymagany termin wykonania prac: do 31.07.2019 r.

 

  1. IV. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
  3. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, powinny być parafowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji.
  4. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
  5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  6. Kompletna oferta powinna zawierać:
  1. pełne dane rejestrowe Wykonawcy lub wskazanie przez Wykonawcę informacji niezbędnych, umożliwiających pozyskanie tych danych w ogólnie dostępnych drogą internetową i bezpłatnych serwisach; w przypadku wspólników spółki cywilnej należy dołączyć kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność przez wspólników spółki;
  1. b) wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 (Formularz ofertowy) oraz Załącznik nr 3 (Oświadczenie Wykonawcy) do niniejszego Zapytania ofertowego; c) potwierdzenie  dokonania oględzin, wizji lokalnej.
  2. Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres:                         Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego                               Biuro Administracyjno – Gospodarcze                                   15-888 Białystok,                                 ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1                        (na kopercie powinien być umieszczony dopisekOferta – Naprawa instalacji elektrycznej –            ul. J. Kilińskiego 16”) lub dostarczyć (wyłącznie w zamkniętej kopercie) do Kancelarii            Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, Białystok ul. Kardynała Stefana              Wyszyńskiego 1, pok. 022 (parter) z podaniem łącznej kwoty brutto oraz w rozbiciu na              poszczególne elementy opisane  w cz. I.                 8.  Termin złożenia oferty – 27.05.2019 r. (poniedziałek) do godz. 14:00.               Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

          

  1. Kryteria oceny i wyboru oferty 1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% cena łączna oferty brutto      (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania      ofertowego).          2. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:              a)  jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;          b) brak jest dokumentów, o których mowa w części IV pkt. 2 i 6 Zapytania ofertowego lub podpisów pod          dokumentami osób uprawnionych;              c)  została złożona po terminie składania ofert, o którym mowa w części IV pkt. 8.
  2. Postanowienia dodatkowe
  3. Oferta powinna zostać złożona na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza cenowo, w oparciu o podane w zapytaniu kryterium wyboru i oceny ofert - 100 % łączna cena brutto oferty.
  5. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy stanowiącej Załącznik nr 2 z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna     (druga) na liście.
  6. Aby zapewnić porównywalność wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu doprecyzowania i wyjaśnienia treści przedstawionych ofert.

 

VII. Uwagi

  1. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełni wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym, co do ich treści lub kompletności..
  2. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
  4. a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
  5. b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą    Zamawiający  zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
  6. c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub  wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
  7. d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
  8. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia i postępowania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310.

VIII. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:        

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 (www.bip.umwp.wrotapodlasia.pl).
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na     administratorze”).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów   prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich    sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

 

 

 

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania z dnia 14.05.2019 r. o udzielenie zamówienia na naprawę instalacji elektrycznej polegającej na usunięciu usterek stwierdzonych podczas pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego położonym przy ul. Jana Kilińskiego 16 w Białymstoku najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Zakład Elektrotechniczny Jarosław Lasota; 15-521 Białystok-Zaścianki ul. Pogodna 17;  NIP: 542-103-24-25; REGON: 050369284. Ryczałtowa kwota brutto (z podatkiem VAT) wynagrodzenia za wykonywanie czynności objętych postępowaniem wyniosła: 4 305,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące trzysta pięć 00/100).

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Alicja Rudnicka

Wprowadzający: Alicja Rudnicka

Data modyfikacji: 2019-05-30

Opublikował: Alicja Rudnicka

Data publikacji: 2019-05-15

Rejestr zmian