Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego
Data wydania | 2018-05-16 |
---|---|
Tytuł | Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego |
Typ Zamówienia | Przetargi z PZP |
NR Zamówienia | BZP.272.10.2018 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2018-05-25 |
Ogłoszenie nr 500179488-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.
Województwo Podlaskie : Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558923-N-2018
Numer ogłoszenia: 558923-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Podlaskie , Krajowy numer identyfikacyjny 050658404, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 45 51, e-mail zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks 85 665 46 42.
Adres strony internetowej (url): https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej (url): https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): BZP.272.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części: 1) Część nr 1: Krówki reklamowe o smaku mlecznym, pakowane jednostkowo, zawinięte w papierek w kolorze białym z nadrukiem. 2) Część nr 2: Długopisy oznakowane www.sspw.wrotapodlasia.pl. 3) Część nr 3: Długopisy oznakowane cu.wrotapodlasia.pl. 4) Cześć nr 4: Kubek termiczny niekapek z oznakowaniem. 5) Część nr 5: Ołówki drewniane bez gumki oznakowane www.sspw.wrotapodlasia.pl. 6) Część nr 6: Smycz z poliestru z dwustronnym nadrukiem sublimacyjnym. 7) Część nr 7: Kominy elastyczne z nadrukiem. 8) Część nr 8: Etui ochronne do kart zbliżeniowych z nadrukiem. 9) Część nr 9: Notesy z nadrukiem. 10) Część nr 10: Torby reklamowe z nadrukiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV: 79800000-2, 79822500-7, 22462000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Krówki reklamowe o smaku mlecznym, pakowane jednostkowo, zawinięte w papierek w kolorze białym z nadrukiem
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ustalił termin złożenia ofert na dzień 25.05.2018 r. do godz. 10.00. Do ustalonego terminu nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Długopisy oznakowane www.sspw.wrotapodlasia.pl
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1320.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: INTER MEDIA Paweł Kędzierski
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 17 Kod pocztowy: 09-407 Miejscowość: Płock Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 833.94
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 833.94 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1530.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Długopisy oznakowane cu.wrotapodlasia.pl
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 450.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: INTER MEDIA Paweł Kędzierski
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 17 Kod pocztowy: 09-407 Miejscowość: Płock Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 295.20
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 295.20 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 644.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Kubek termiczny niekapek z oznakowaniem
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 4226.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: INTER MEDIA Paweł Kędzierski
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 17 Kod pocztowy: 09-407 Miejscowość: Płock Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4017.18
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1383.75 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5109.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Ołówki drewniane bez gumki oznakowane www.sspw.wrotapodlasia.pl
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu do 25.05.2018 r. dla części nr 5, wpłynęły 2 oferty, z czego wszystkie zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Smycz z poliestru z dwustronnym nadrukiem sublimacyjnym
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 630.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: DIADAL Group Mateusz Pasierbek
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Winogronowa 17 Kod pocztowy: 05-831 Miejscowość: Rozalin Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 642.06
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 494.46 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 936.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Kominy elastyczne z nadrukiem
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2086.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: INTER MEDIA Paweł Kędzierski
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 17 Kod pocztowy: 09-407 Miejscowość: Płock Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1261.98
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 972.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1261.98 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Etui ochronne do kart zbliżeniowych z nadrukiem
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1939.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: INTER MEDIA Paweł Kędzierski
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 17 Kod pocztowy: 09-407 Miejscowość: Płock Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1963.08
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1963.08 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1963.08 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Notesy z nadrukiem
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 854.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: DIADAL GROUP Mateusz Pasierbek
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Winogronowa 17 Kod pocztowy: 05-831 Miejscowość: Rozalin Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 804.42
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 804.42 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1394.82 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Torby reklamowe z nadrukiem
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ustalił termin złożenia ofert na dzień 25.05.2018 r. do godz. 10.00. Do ustalonego terminu nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 10. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metryka strony