Wykonanie robót remontowyvh polegających na dostawie i wymianie, tj. demontażu i montażu stolarki budowlanej aluminiowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
Tytuł | Wykonanie robót remontowyvh polegających na dostawie i wymianie, tj. demontażu i montażu stolarki budowlanej aluminiowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BA-I.2510.3.14.2017 |
Kategoria | Roboty Budowlane |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-10-26 |
Białystok, 19.10.2017
Biuro Administracyjno- Gospodarcze
BA-I.2510.3.14.2017
Zapytanie ofertowe (2)
W związku z unieważnieniem postępowania z dnia 10.10.2017r ponownie zapraszam do złożenia oferty na wykonanie robót remontowyvh polegających na dostawie i wymianie, tj. demontażu i montażu stolarki budowlanej aluminiowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego położonym przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku.
A) Opis zadania
W zakres zapytania ofertowego wchodzą następujące elementy:
- Drzwi zewnętrzne wejściowe od strony parkingu, prawe, otwierane na zewnątrz wraz z witryna stałą – profil ciepły, szklenie dwu komorowe 6ESGantisolbrązowy/18argon/6ESG/18argon/44.2, pochwyt/pochwyt, dwa zamki, w tym: jedna wkładka atestowana, elektro-zaczep, samozamykacz Geze 4000. Współczynnik U dla całego wyrobu nie więcej niż 1,0. W celu osiągnięcia wymaganego parametru mogą być zastosowane szyby z powłoką niskoemisyjną oraz/lub szklenie z dodatkową, obwodową izolacją termiczną oraz/lub wypełnienie komór innymi izolacyjnymi gazami.
- Drzwi wewnętrzne z witryną stałą na II piętrze budynku, lewe – profil zimny, szkło hartowane lustrzane, min. 6 mm – pełny refleks lustrzany, typu lustro weneckie, pochwyt/klamka, jeden zamek, elektro-zaczep, samozamykacz Geze 2000.
- Drzwi wewnętrzne z witryną stałą na IV piętrze budynku, prawe – profil zimny, szkło hartowane, min.6 mm, pochwyt/klamka, jeden zamek, elektro-zaczep, samozamykacz Geze 2000.
B) Inne ustalenia
- Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej z podaniem łącznej kwoty brutto za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego z rozbiciem tej kwoty na poszczególne elementy opisane w cz. A.
- Oferenci dokonają wizji lokalnej i obmiaru na potrzeby sporządzenia oferty. Wizja lokalna powinna być potwierdzona przez Zamawiającego, a potwierdzenie dołączone do oferty. Ważne są potwierdzenia z pierwszego postępowania.
- Wykonawca samodzielnie wyliczy ilości i dokona obmiarów robót, materiałów i sprzętu niezbędnych do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego.
- Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokona oględzin i pomiarów z natury, zachowa istniejace podziały szklenia (z korektą podziałów oraz zmianą kierunku otwierania na II piętrze przedstawianą podczas wizji lokalnej) i dopasuje nową stolarkę budowlaną do istniejących otworów.
Kolor stolarki:
Ad. cz. A.1 – taki jak kolor wymienianych drzwi zewnętrznych;
Ad. cz.A.1 i 3 – taki jak kolor wymienianych drzwi na II piętrze.
- Wykonana stolarka drzwiowa i zamki powinny być dostosowane i umożliwiać podłączenie do instalacji kontroli dostępu.
- Oferowana kwota ryczałtowa obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem wszystkich, niezbędnych robót związanych z dostawą, demontażem i montażem stolarki budowlanej, w tym wykonanie prac towarzyszących i robót tymczasowych (transport, roboty pomiarowe, zabezpieczające) oraz wszelkie materiały podstawowe i pomocnicze, obejmuje usunięcie ewentualnych uszkodzeń posadzki, tynku lub powłoki malarskiej ścian, zawiera niezbędny montaż obróbek, akcesoriów i elementów wykończeniowych a także prace rozbiórkowe, wywóz i utylizację zdemontowanych elementów stolarki budowlanej i pozostałych materiałów rozbiórkowych.
- Wszystkie wyroby, materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania, posiadać deklaracje zgodności, niezbędne certyfikaty i atesty oraz spełniać warunki techniczne.
- Wykonywanie prac nie powinno zakłócać i utrudniać pracy Urzędu a także utrudniać komunikacji. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego oznakuje i zabezpieczy teren prowadzonych prac.
- Podczas wykonywania prac Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy swoje i swoich pracowników, a także za ewentualne szkody spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim.
- Wykonawca powinień posiadać ubezpieczenie ogólne od prowadzonej działalności OC - na kwotę min. 100 000 zł.
- Gwarancja na wykonane prace i użyte materiały: 60 miesięcy.
- Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.
- Wszelkie uwagi i zastrzeżenia do zapytania ofertowego powinny być zgłoszone przez Wykonawcę w fazie postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności, co do jego kompletności i czytelności w zakresie rzeczowym.
- Oferty niekompletne w zakresie wymagań, o których mowa w cz.E pkt a do e oraz niezgodne z opisem zawartym w niniejszym zapytaniu będą przez Zamawiającego odrzucane jako niespełniające warunków zapytania ofertowego.
C) Kryterium oceny ofert: cena 100%
D) Terminy
Wymagany termin wykonania prac: do 15.12.2017 r.
Termin złożenia oferty: 26.10.2017. do godz. 12.00
Termin płatności faktury: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.
E) Termin i sposób złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Zapytanie ofertowe - Stolarka aluminiowa” w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 z podaniem łącznej kwoty brutto za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego a także z rozbiciem tej kwoty na poszczególne elementy opisane w cz. A.
Do oferty proszę dołączyć:
- dane rejestrowe Wykonawcy,
- referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem,
- wyliczenie współczynnika przenikalności cieplnej dla całego wyrobu – dot. elementu opisanego w cz. A pkt. 1,
- potwierdzenie dokonania oględzin, wizji lokalnej,
- kopia polisy ubezpieczenia ogólnego od prowadzonej działalności OC - na kwotę min. 100 000 zł.
Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 6654558, 609970127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 6654552.
„Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na „Wykonanie robót remontowych polegających na dostawie i wymianie, tj. demontażu i montażu stolarki budowlanej aluminiowej w budynku UMWP położonym w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku” ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: EDMAX Żukowski s.c. Stanisław Żukowski, Mariusz Żukowski; 15-370 Białystok ul. Gen. Józefa Bema 97/90; NIP: 542-324-36-98; REGON: 360902809.
Realizacja zakresu prac określonych w Zapytaniu ofertowym nr BA-I.2510.3.14.2017 z dnia 19.10.2017r. została wyceniona na kwotę: 33 400,00 zł (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące czterysta 00/100)”
Metryka strony