Zakup prenumeraty prasy codziennej i czasopism periodycznych w wersji papierowej oraz elektronicznej komórkom organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego na rok 2018
Data wydania | 2017-11-16 |
---|---|
Tytuł | Zakup prenumeraty prasy codziennej i czasopism periodycznych w wersji papierowej oraz elektronicznej komórkom organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego na rok 2018 |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BA-III.1641.6.2017 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-11-27 |
Białystok, dnia 16.11.2017 r.
BA-III.1641.6.2017
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na zakup i dostarczanie prasy codziennej i czasopism periodycznych w wersji papierowej oraz elektronicznej, zwanych dalej tytułami, na rok 2018 na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.
A. Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający tytuły i ilość egzemplarzy, stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
B. Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym transportem oraz na swój koszt Zamawiającemu prasę codzienną w dniu wydania, a czasopisma periodyczne najpóźniej następnego dnia od dnia przekazania przez wydawcę do poniższych lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku:
1) ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1,
2) ul. Poleska 89,
3)ul. Generała Franciszka Kleeberga 20. - Wykonawca dostarczy tytuły Zamawiającemu najpóźniej do godz. 8.30.
- Wykonawca zapewni na własny koszt, skrzynki na prasę pod klucz (tj. zamykane na klucz), które zostaną umieszczone w Budynku:
1) ul. Poleska 89, w przypadku dostarczenia prasy w godzinach 20.00-6.00,
2)ul. Generała Franciszka Kleeberga 20, w przypadku dostarczenia prasy w godzinach 18.30-6.30. - Prasa oraz czasopisma będą dostarczone w formie oznaczonych banderolowanych pakietów z dowodem dostawy, uwzględniających podział wynikający z zestawienia przekazanego przez Zamawiającego. Wykonawca do każdej pierwszej dostawy prasy w danym miesiącu dołączy wykaz częstotliwości wydań każdego tytułu na cały miesiąc.
- Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
C. Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, powinny być parafowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);
b) wypełniony Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. - Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, Biuro Administracyjno – Gospodarcze ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pok. 605 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – „dostawa prasy codziennej i czasopism periodycznych w wersji papierowej oraz elektronicznej”), lub przedłożyć osobiście (wyłącznie w zamkniętej kopercie) w Biurze Administracyjno-Gospodarczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, Białystok pok. 605.
- Termin złożenia oferty – 27 listopada 2017 r., godz. 10.00. Decyduje data wpływu oferty. Oferty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
D. Kryterium oceny ofert
-
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
-
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
E. Postanowienia dodatkowe
-
Oferta powinna zostać złożona na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza cenowo, tj. w oparciu o podane w zapytaniu kryterium wyboru i oceny ofert - 100 % łączna cena brutto oferty.
- W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.
- Aby zapewnić porównywalność wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu doprecyzowania i wyjaśnienia treści ofert.
- O wynikach postepowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-maila). Od wyników postępowania nie przysługuje odwołanie.
F. Uwagi
- Przewidywany termin podpisania umowy to grudzień 2017 r.
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełni wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający w toku badania i oceny ofert może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełniania.
- Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
- Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).
- Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania pisemnie, faksem lub droga elektroniczną.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. - Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia i postępowania należy kierować na adres mailowy: emilia.marczuk@wrotapodlasia.pl, joanna.fiedorowicz@wrotapodlasia.pl.
Załączniki:
Załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego;
Załącznik nr 3 Wzór umowy.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył: RUCH S.A” z siedzibą w Warszawie, ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa, REGON 011063584, NIP 526-02-50-475, www.ruch.com.pl, ruch@ruch.com.pl, tel. 22 693 60 00, 22 693 77 25, ul. M. Kopernika 95, 15-396 Białystok, w kwocie 58 288,37 zł brutto.
Metryka strony