Zapewnienie wyżywienia uczestnikom warsztatów w ramach przedsięwzięcia pn. „Cykl innowacyjnych warsztatów praktycznych dla uczniów i kadr szkół rolniczych w zakresie doboru odmian”.
Tytuł | Zapewnienie wyżywienia uczestnikom warsztatów w ramach przedsięwzięcia pn. „Cykl innowacyjnych warsztatów praktycznych dla uczniów i kadr szkół rolniczych w zakresie doboru odmian”. |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2019-05-20 |
ROR-II.3053. 2.2.2019
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na usługę polegającą na zapewnieniu wyżywienia uczestnikom warsztatów realizowanych 11 czerwca 2019 r. w Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Krzyżewie, Krzyżewo 26, 18-218 Sokoły (województwo podlaskie) oraz 12 czerwca 2019 r. w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Marianowie, Marianowo 13, 18-421 Piątnica Poduchowna (województwo podlaskie) w ramach przedsięwzięcia pn. „Cykl innowacyjnych warsztatów praktycznych dla uczniów i kadr szkół rolniczych w zakresie doboru odmian”.
- Zamawiający:
Województwo Podlaskie
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok NIP 542-25-42-016
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
- Termin realizacji usługi:
11-12 czerwca 2019 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Zapewnienie w terminie 11 czerwca 2019 r. uczestnikom warsztatów w Krzyżewie ( 150 osobom *) obiadu grillowego w formie bufetu szwedzkiego serwowanego na świeżym powietrzu na terenie obiektu, w którym odbędą się warsztaty lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, zgodnie z poniższym menu:
- karkówka z grilla,
- kiełbaska z grilla,
- pieczywo,
- bigos,
- ogórek małosolny,
- pomidor,
- napoje (sok i woda).
2. Zapewnienie w terminie 12 czerwca 2019 r. uczestnikom warsztatów w Marianowie (80 osobom*) obiadu grillowego w formie bufetu szwedzkiego serwowanego na świeżym powietrzu na terenie obiektu, w którym odbędą się warsztaty lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, zgodnie z poniższym menu:
- karkówka z grilla,
- kiełbaska z grilla,
- pieczywo,
- bigos,
- ogórek małosolny,
- pomidor,
- napoje (soki i woda)
3. Wykonawca zapewni niezbędną do liczby uczestników ilość naczyń jednorazowych (talerzyki, sztućce, kubki) oraz serwetki.
4. Obsługa cateringu obejmuje kompleksowe przygotowanie, serwis i sprzątanie.
5. Wykonawca zapewni, że żywność oferowana uczestnikom będzie świeża, a posiłki zostaną przygotowane z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.
* Porcję dla jednej osoby należy rozumieć jako ilość wystarczającą do zaspokojenia potrzeb jednego dorosłego człowieka zgodnie z ogólnie przyjętymi normami żywieniowymi.
- Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest poprawne złożenie oferty w wyznaczonym terminie.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Lp. |
Kryterium |
Waga kryterium (%) |
1. |
Cena brutto |
100 |
O wyborze oferty decyduje najniższa cena brutto. (W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia – w tym również transport, itp.)
W przypadku złożenia ofert na taką samą kwotę, o wyborze oferty decyduje kolejność jej wpływu.
- Istotne postanowienia przyszłego zlecenia:
1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury lub innego równoważnego dokumentu księgowego, po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury lub innego równoważnego dokumentu księgowego, pod warunkiem, iż wpłynie ona do Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia. W przeciwnym wypadku zapłata nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury lub innego równoważnego dokumentu księgowego.
2. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia i pisemne potwierdzenie tego faktu przez przedstawiciela Zamawiającego.
3. Przedłożona oferta obejmuje wszystkie składowe przedmiotu zamówienia, w tym również transport, itp.
- Miejsce i sposób uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Informacja telefoniczna: tel. (85) 66 54 207
Informacja e-mailowa: ksow@wrotapodlasia.pl
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w oparciu o wzór określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1 na adres mailowy malgorzata.sikora@wrotapodlasia.pl
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, osobę/y reprezentującą/e Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy albo osobę/y działającą/e na podstawie pełnomocnictwa. Na etapie składania ofert dopuszcza się dostarczenie skanu, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy oryginał oferty na etapie podpisania umowy.
Cena oferty winna obejmować podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej w dniu składania ofert.
Termin składania ofert upływa w dniu 20 maja 2019 r.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie oferty.
- Informacja na temat wykluczenia Wykonawców:
Wykonawca może zostać wykluczony z postępowania w następujących okolicznościach:
- Oferta została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu.
- Oferta została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy, chyba że osoba nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy.
10. Informacja na temat możliwości odrzucenia ofert:
Oferta może zostać odrzucona z postępowania w następujących okolicznościach:
1. Oferta została złożona po terminie składania ofert.
11. Określenie możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotu zamówienia.
12. Określenie warunków zmiany umowy:
Zamawiający nie przewiduje zmiany warunków umowy.
13. Czy Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert:
Tak.
Zamawiający inforumje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania jedyną i najkorzystniejszą ofertę złożył P.H.U. Dom Weselny "Kuczyn" Maria Jolanta Puchalska określając kwotę usługi na wartosć 9.200,00 zł brutto. Tym samym Wykonawca został wybrany do realizacji usługi.
Metryka strony